Wipneus en Pim zijn goden...quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:31 schreef Bep het volgende:
[..]
Ik wil echt weer naar Wipneus en Pim , ga je mee?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:30 schreef arneaux het volgende:
Roel gaat knetterlijp uit zn pannenlap.
Roels woorden he.
Hij is het gewent.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:32 schreef arneaux het volgende:
Joost moet wel onwijze last van zn poten krijgen zo op die teringhakken.
inderdaadquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Idd.
Ik hoop dat er nog een goed moment komt, om Lieske en Dido samen op de 'cap' te krijgen.
Zijn de 2 beste dames van vanavondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:32 schreef scanman01 het volgende:
Chantal is ook goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klopt. Da's dan wel weer een beetje jammer :|quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is de versie van Geri Halliwell hoor ik.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gezellig , lekker mee blehrenquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wipneus en Pim zijn goden...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ga mee...
de dames zijn dan ms niet qua kleding okay, maar wel qua houding, Roel niet... maar ms komt dat nu wel...quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:32 schreef clauwheee het volgende:
Slecht geluidom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind de outfits van de dames (o.a. Ingrid en Linda) nou ook niet bepaald conform de opdracht. Het is niet alleen Roel die de kantjes er vanaf loopt.
Ik denk dat Chantal zelfs nog even heeft getwijfeld of het nou de bedoeling was dat zij een jurk aan zou doen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:32 schreef scanman01 het volgende:
Linda is wel het slechtst...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Chantal is ook goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die zongen het origineel, ja...quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:31 schreef schatje het volgende:
The Weather Girls.
Is ie gewend hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:32 schreef arneaux het volgende:
Joost moet wel onwijze last van zn poten krijgen zo op die teringhakken.
Ja die is natuurlijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is de versie van Geri Halliwell hoor ik.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Bep biedt een glaasje witte wijn aan. proostquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:33 schreef flugeltje het volgende:
* flugeltje zit enorm te swingen achter haar pjoetertje...
Jammer dat ik geen wijn meer heb.
*kijkt naar TTquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:21 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb toch het idee dat Joost dit net even een tikkeltje te leuk vindtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu de drank rijkelijk laten vloeien en Menno ff een keer Dido op d'r kont tikken en aaien en dan komt Roel echt losquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:33 schreef milagro het volgende:
[..]
de dames zijn dan ms niet qua kleding okay, maar wel qua houding, Roel niet... maar ms komt dat nu wel...
Idd anders kun je geen mooie scans makenquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:30 schreef scanman01 het volgende:
Regie, beetje close-ups tussendoor mag welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat een manquote:
Dancing Queenquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zet 100 euro op iets van Abbaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
edit: Laat maar...quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:35 schreef Falco het volgende:
Whitney Houstonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Like a virgin?quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:35 schreef creno het volgende:
ik wacht op madonnaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat zou nou tof van Mennoquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:34 schreef -Delta- het volgende:
Nu de drank rijkelijk laten vloeien en Menno ff een keer Dido op d'r kont tikken en aaien en dan komt Roel echt losom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
of Vogue ! (staat er ook in ! )quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:36 schreef eborn het volgende:
[..]
Like a virgin?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is tot nu toe wel een swingend feestje zeg :|om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
waarquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:35 schreef Falco het volgende:
Whitney Houstonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Allemaal films met mannen verkleed als vrouwen (White Chicks, Tootsie, Some like it hot)quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is dat kartonnen ding? Er staan plaatjes op van DVD-hoesjes..mogen ze een film kijken?
of is het muziek?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:35 schreef kissa het volgende:
[..]
Dancing Queenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Net lag ie d'r zelfs ff uit bij mij... Gelukkig nu weer redelijk snel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:45 schreef Loedertje het volgende:
Fok bij jullie ook zo traag als poppepoep?
da's mooi... tussen wie en wie?quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:53 schreef milagro het volgende:
ik voorzie nog steeds ruzie toch ..
Het is een nerdfeestquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:53 schreef Peter6000 het volgende:
feestje komt niet erg op gangom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en fok ook al nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook, al een paar dagen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:53 schreef milagro het volgende:
ik voorzie nog steeds ruzie toch ..
You are not alonequote:Op zondag 2 oktober 2005 20:56 schreef Poison-Ivy het volgende:
Goed, ik heb dus een tijdje eruit gelegen hier op het fokforumom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja is ook echt geweldige dansmuziek..quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:55 schreef svann het volgende:
Lijkt wel of ze een dansverbod hebben.
qua uiterlijk vaak wel, qua doen meestal nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:56 schreef Kimske het volgende:
alsof een homo niet echt een man is..
Ze vertrouwen 'm niet met z'n Blauwe Knoop lidmaatschap.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:56 schreef D.Rose het volgende:
ze proberen Rob zat te voeren, en volgens mij speelt hij het mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop