Béést!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:38 schreef Pool het volgende:
Betrapt tijdens dat hele kleine beetje slaap dat ik dit weekend gehad heb.![]()
Daar kan ik me vreemd genoeg weinig van herinneren.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:36 schreef King_of_cubes het volgende:
Maar Pool wat voor record heb je nou gevestigd toen je dronken was?
Ow.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:49 schreef Pool het volgende:
Misschien moet ik stoppen met de gewoonte om na elk slotje een kratje bier leeg te drinken.
misschien handigquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:49 schreef Pool het volgende:
[..]
Daar kan ik me vreemd genoeg weinig van herinneren.![]()
Maar in het nieuwsberichtje stond destijds geloof ik iets van dat ik twee keer zoveel alcohol in mijn bloed had, als dat een normaal mens zou overleven. Misschien moet ik stoppen met de gewoonte om na elk slotje een kratje bier leeg te drinken.
Volgens mij kan jij je deur nog niet uit gaan of je wordt gestalked door de pers.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:53 schreef Pool het volgende:
Die nieuwsberichten beginnen steeds dichter bij de realiteit te komen.![]()
Mag 'ie lekker in mijn warme plasje zwemmen, klaagt 'ie nog dat het koud is.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:28 schreef iamredleader het volgende:
Brit zwemt half uur in poolwater
Poolwater? Heb je weer lopen zeiken, gast?
tevens aardige schop van de maand, nietwaar?
Goed geschopt.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:28 schreef iamredleader het volgende:
Brit zwemt half uur in poolwater
Poolwater? Heb je weer lopen zeiken, gast?
tevens aardige schop van de maand, nietwaar?
joa zeg hequote:Op zondag 25 december 2005 15:13 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Laat maar lullen, hij is tukker.
Hangt daar nu een zalm aan je fallus?quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:13 schreef DaveMasteR het volgende:
Volgens mij kunnen ze zwemmen als de beste.
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |