Tja, het is wat met die Polen soms. Die doen soms de gekste dingen met in combinatie alcohol.quote:Man dood na salto vanaf kratje
Een 48-jarige man van Poolse komaf uit het Noord-Hollandse Breezand is in de nacht van vrijdag op zaterdag gestorven, nadat hij vanaf een kratje een salto maakte. Na zijn mislukte stunt legde een 18-jarige Pool de overleden man in bed.
Nadat de politie een melding binnenkreeg namen agenten een kijkje in de bollenschuur. Daar waren slaapruimtes gemaakt voor Poolse seizoensarbeiders. In bed troffen de agenten de overleden man aan. De 18-jarige verklaarde tegenover de politie dat hij samen met het slachtoffer had gedronken. De 48-jarige wilde aan hem laten zien dat hij een salto kon maken. Hij klom op het kratje en sprong. De salto mislukte en het slachtoffer viel op de betonvloer. Hij overleefde zijn stunt niet.
En het is zondag.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:13 schreef __________ het volgende:
en nu? discussieren over of ie voorover of achterover probeerde? Is dit een soort van whatpulse topic? nutteloos wat clicks genereren?
dan mag Smith & Wesson wel op de revolvers zetten dat het niet de bedoeling is om (zelf)moord te plegenquote:Op zondag 1 juli 2007 17:14 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Staat er op het kratje vermeld dat deze niet bedoeld is om er salto's vanaf te maken?
Anders kan de fabrikant nog een vette claim tegemoet zien![]()
Dit soort grappen is eigenlijk ook niet de bedoeling met een bierkrat.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:14 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Staat er op het kratje vermeld dat deze niet bedoeld is om er salto's vanaf te maken?
Done.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:33 schreef Cassius het volgende:
Moet die niet onherkenbaar gemaakt worden?
Wie zegt dat het verhaal van de 18-jarige waar is? Misschien hadden ze wel ruzie ofzo.quote:Een 18-jarige Pool verklaarde dat hij samen met het slachtoffer had gedronken. Het slachtoffer wilde laten zien hoe hij een salto kon maken. De man klom op een kratje, maar viel hier vanaf op de betonvloer. De 18-jarige jongen bracht daarop het slachtoffer naar bed. Een uur later was de man overleden.
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:57 schreef sneakypete het volgende:
zie ik nu een 24 flesjes krat bavaria? waar koop je die??
Ben nu bijna 31 en drink al 16 jaar bier en ik wist ook niet dat er ook Bavariakratten van 24 flesjes waren. Ik heb ze iig in supermarkten hier in de buurt nog nooit gezien...quote:Op zondag 1 juli 2007 19:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
![]()
Wou je zeggen dat je die nu pas voor het eerst ziet?
Dan heb je een alibi.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ben nu bijna 31 en drink al 16 jaar bier en ik wist ook niet dat er ook Bavariakratten van 24 flesjes waren. Ik heb ze iig in supermarkten hier in de buurt nog nooit gezien...
De kleine 12 stuks kratjes zijn populair, ik weet het, maar Bavaria heeft wel degelijk ook zijn 24 stuks kratten. Je ziet ze niet vaak moet ik zeggen, de enige slijterij die ik ken die ze heeft zit in Nieuwegein, en das voor mij nou niet echt naast de deur.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ben nu bijna 31 en drink al 16 jaar bier en ik wist ook niet dat er ook Bavariakratten van 24 flesjes waren. Ik heb ze iig in supermarkten hier in de buurt nog nooit gezien...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |