Laatst was er nog wat met een gebakje van 'm. Gelijk op de Frontpage.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:43 schreef Renmaestro het volgende:
Die gozer is wel erg vaak in het nieuws. Komt zeker media-aandacht tekort.
Sterf, Pool hater.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Net goed.
Ik heb even een klein overzichtje gemaakt van die aandachtstrekker van een Pool de laatste tijd zoal heeft meegemaakt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:46 schreef NJ het volgende:
[..]
Laatst was er nog wat met een gebakje van 'm. Gelijk op de Frontpage.
De slet!quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:01 schreef Renmaestro het volgende:
16-06-2005 / 23:55 - Pools kind door moeder verkocht voor 10.000 euro
Wat voor record zou hij gevestigd hebbenquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:22 schreef iamredleader het volgende:
De mooiste is toch:
19-07-2005 / 13:35 - Dronken Pool vestigt record
bier!
Dat is een vuige neppert.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:54 schreef Tokay het volgende:
Pool is helemaal niet verdronken.![]()
Kijk maar, hij ligt gewoon lekker te slapen:
[afbeelding]
![]()
![]()
ik zeg nog zo...quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:13 schreef DaveMasteR het volgende:
Volgens mij kunnen ze zwemmen als de beste.
[afbeelding]
ik denk dat het verhaal hierachter als volgt gaat:quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:01 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ik heb even een klein overzichtje gemaakt van die aandachtstrekker van een Pool de laatste tijd zoal heeft meegemaakt.
31-03-2005 / 19:57 - Pool ontvangt eigen kaart na 60 jaar
16-06-2005 / 23:55 - Pools kind door moeder verkocht voor 10.000 euro
19-07-2005 / 13:35 - Dronken Pool vestigt record
05-08-2005 / 08:32 - Pools meisje verdronken in zee voor 's Gravenzande
13-08-2005 / 16:53 - Jezus verschijnt op Pools gebakje
02-10-2005 / 14:15 - Pool overleden na vechtpartij in Amsterdam
Hij doet het erom.
Verklaart ook wel 'n beetje waarom 'ie moderator is geworden...quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:14 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
ik denk dat het verhaal hierachter als volgt gaat:
Pools vriendin verkoopt zijn kind Pool is voledig de weg kwijt en raakt aan de drank. -knip-
Gelukig...quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:19 schreef Pool het volgende:
Mên, dit topic valt wel even goed samen met een paar dagen afwezigheid.![]()
Maar ik leef nog, net als de vorige keer: Ik leef nog!
vertel eens wat meer over Jezusquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:19 schreef Pool het volgende:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:19 schreef Pool het volgende:
Zo zeg, je bent me een taaie hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:19 schreef Pool het volgende:
ONZ mod zijn doe je niet zo even.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:38 schreef Pool het volgende:
[..]
Betrapt tijdens dat hele kleine beetje slaap dat ik dit weekend gehad heb.![]()
daar heb ik ook al in gereageertquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:19 schreef Pool het volgende:
Béést!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:38 schreef Pool het volgende:
Betrapt tijdens dat hele kleine beetje slaap dat ik dit weekend gehad heb.![]()
Daar kan ik me vreemd genoeg weinig van herinneren.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:36 schreef King_of_cubes het volgende:
Maar Pool wat voor record heb je nou gevestigd toen je dronken was?
Ow.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:49 schreef Pool het volgende:
Misschien moet ik stoppen met de gewoonte om na elk slotje een kratje bier leeg te drinken.
misschien handigquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:49 schreef Pool het volgende:
[..]
Daar kan ik me vreemd genoeg weinig van herinneren.![]()
Maar in het nieuwsberichtje stond destijds geloof ik iets van dat ik twee keer zoveel alcohol in mijn bloed had, als dat een normaal mens zou overleven. Misschien moet ik stoppen met de gewoonte om na elk slotje een kratje bier leeg te drinken.
Volgens mij kan jij je deur nog niet uit gaan of je wordt gestalked door de pers.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:53 schreef Pool het volgende:
Die nieuwsberichten beginnen steeds dichter bij de realiteit te komen.![]()
Mag 'ie lekker in mijn warme plasje zwemmen, klaagt 'ie nog dat het koud is.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:28 schreef iamredleader het volgende:
Brit zwemt half uur in poolwater
Poolwater? Heb je weer lopen zeiken, gast?
tevens aardige schop van de maand, nietwaar?
Goed geschopt.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:28 schreef iamredleader het volgende:
Brit zwemt half uur in poolwater
Poolwater? Heb je weer lopen zeiken, gast?
tevens aardige schop van de maand, nietwaar?
joa zeg hequote:Op zondag 25 december 2005 15:13 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Laat maar lullen, hij is tukker.
Hangt daar nu een zalm aan je fallus?quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:13 schreef DaveMasteR het volgende:
Volgens mij kunnen ze zwemmen als de beste.
[afbeelding]
quote:Pool ontwaakt in een nieuwe maatschappij
4 juni 2007
WARSCHAU - Poolse artsen gaven Jan Grzebski hooguit drie jaar te leven. Zo slecht was de spoorwegmedewerker eraan toe nadat hij door een voorbijrazende trein was geraakt en het bewustzijn had verloren. Het was 1988, Polen was communistisch, en als artsen met een dergelijke onheilstijding kwamen, was het menens.
Maar negentien jaar later is Jan Grzebski uit zijn coma ontwaakt. Het voormalige Oostblokland is een democratie, heeft een kapitalistisch systeem en geldt als het enfant terrible in de Europese Unie.
Volgens Grzebski doen alle veranderingen zijn hoofd tollen. ‘Toen ik in coma raakte, waren er alleen thee en azijn te koop. Vlees was op rantsoen en overal stonden lange rijen voor de tankstations’, zei hij tegen de zender TVN24. ‘Nu zie ik mensen op straat met mobiele telefoons en zoveel goederen in de winkels dat ik er draaierig van word.’
Maar er waren meer verrassingen. Zijn vier kinderen bleken allemaal getrouwd. En Grzebski was grootvader van elf kleinkinderen geworden. Hij zegt zich vaag familiebijeenkomsten te herinneren waar zijn vrouw Gertruda hem mee naartoe nam terwijl hij in coma lag, en waar ze met hem communiceerde. ‘Aan haar liefdevolle zorg heb ik het ook te danken dat ik dit heb overleefd.’
quote:Op zondag 11 november 2007 19:37 schreef Stofje het volgende:
Pool kleedt zich uit op snelweg
Dude, het is al zo koud..
Met mijn dikke witte vacht valt dat redelijk mee, maar er waaide wel een gure wind ja.quote:Op zondag 11 november 2007 19:37 schreef Stofje het volgende:
Pool kleedt zich uit op snelweg
Dude, het is al zo koud..
quote:Op maandag 10 december 2007 09:59 schreef NJ het volgende:
Ik las het bericht en wist direct dat dit topic weer in m'n MyAT zou staan.
Bron: nu.nlquote:Dronken Pool rijdt met tractor over collega
Uitgegeven: 12 december 2007 15:43
Laatst gewijzigd: 12 december 2007 15:55
LANDHORST - De politie heeft dinsdag op zijn werk in Landhorst een 23-jarige Pool aangehouden omdat hij met een tractor over een 57-jarige landgenoot was gereden.
anp
De man bleek onder invloed van alcohol en had drie keer teveel gedronken, meldde een woordvoerster van de politie woensdag.
Boomkweker
Het ongeluk gebeurde omstreeks 15.30 uur bij een boomkweker in de Brabantse plaats. De Pool reed achteruit en had zijn collega niet opgemerkt.
Het slachtoffer is met ernstig hoofdletsel in het ziekenhuis opgenomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |