"Cyndi" dan, maar die bedoelt ze jaquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:13 schreef Bocaj het volgende:
Tanja: Cindy Lover![]()
![]()
Ik denk dat de bedoelt Cindy Lauper....
quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:14 schreef milagro het volgende:
[..]
harde buiken denk ik
maar ja, ik ben nog nooit tussen de 8 en 9 maanden zwanger geweest dus
Ja dat zei zequote:Op zondag 2 oktober 2005 17:12 schreef scanman01 het volgende:
Zegt Tanja net Cyndi Lover?
dat was mijn interpretatie ook, ws ja, maar wel met een slag om de arm (omdat BB nu eenmaal geen beloftes doet ivm precedent ook enzo)quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh mijn interpretatie daarvan was, dat ze zeiden dat ze er niks over kunnen zeggen of het uitgezonden gaat worden.
Maar dat het ws wel zo is![]()
![]()
ja ik ook alleen 1 minpuntje.....die stem ppfffquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:16 schreef cuall het volgende:
Ik vind Linda echt steeds leuker.........en.........liever![]()
Ze ziet dr uit als een bitch ... ze kijkt als een bitch ...quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:14 schreef ChantalC het volgende:
Even gegoogled... Hummie van der Tonnekreek (midden)
[afbeelding]
Lijkt me sterk, ook omdat het dus morgen al is. Maar wie weet. Ik kan me van eerdere edities herinneren dat het ook nooit is uitgezonden (dacht ik).quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh mijn interpretatie daarvan was, dat ze zeiden dat ze er niks over kunnen zeggen of het uitgezonden gaat worden.
Maar dat het ws wel zo is![]()
![]()
Dat kind word toch binnen een week uit huis weggehaald door de kinderbescherming. Dus dan kan ze gewoon weer feesten en drinken, spuiten en slikken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:16 schreef elskreeft het volgende:
heeft Tan wel in de gaten dat ze straks met een baby thuis zit? die hoor ik alleen maar over wat ze later wel weer wil doen (veel uit, drinken enz.)
Ze was eerst hoofd-redacteur van het pulpblad Weekend.... Bitch dus...quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:17 schreef Speedski het volgende:
Ze ziet dr uit als een bitch ... ze kijkt als een bitch ...
Eeeej ... tis een bitch![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:18 schreef Isabeau het volgende:
...Dido was net met haar poederkwast haar voeten aan het bepoederen.
Die brengt ze dan waarschijnlijk naar oma, kan die het kind opvoeden, zij moet kunnen feesten.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:16 schreef elskreeft het volgende:
heeft Tan wel in de gaten dat ze straks met een baby thuis zit? die hoor ik alleen maar over wat ze later wel weer wil doen (veel uit, drinken enz.)
Dido ook nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja dat zei zeen dat ze nog nooit van Marilyn Manson gehoord had.
EN volgerns Roel geloven mensen én in de duivel én in god. Dido is van mening sat goths écht niet sporenquote:Volgens Dido zijn alle goths duivelsaanbidders.....
Ze was idd uitgepraat over Goths.quote:Ze vraagt zich ook af wanneer Star Trek in de mode komt, met van die strakke pakjes.
Tanja had wel weer eens zin in een feest zoals in Sheffeild (wat volgens een gabber hier toch echt wel betekend dat Tanja in de gabberscene zat...quote:Tanja is dan blij dat ze in Groningen woont, daar komen dat soort trends pas 3 jaar later
1e keer 31 wkn, 2e met 33 dus, tjaquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
![]()
Ik ook niet(daarom vroeg ik het aan jou .)
wat een paar weken BB al niet met je doet!quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:18 schreef Isabeau het volgende:
...Dido was net met haar poederkwast haar voeten aan het bepoederen.
vergeet haat rechtenstudie nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:16 schreef elskreeft het volgende:
Zodra we weten wanneer de wereld vergaat, verhuizen we naar Groningen.... daar gebeurt het pas drie jaar later ....quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja dat zei zeen dat ze nog nooit van Marilyn Manson gehoord had.
Volgens Dido zijn alle goths duivelsaanbidders.....
Ze vraagt zich ook af wanneer Star Trek in de mode komt, met van die strakke pakjes.
Tanja is dan blij dat ze in Groningen woont, daar komen dat soort trends pas 3 jaar later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |