erg lief kopjequote:Op zondag 2 oktober 2005 16:39 schreef AnTjUh het volgende:
geinige plaatjes zijn dit toch
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bijna 50 en nog NAT achter de oren, germ![]()
Leuke groep.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:39 schreef CartWOman het volgende:
Het groepje Doorzie Rob wordt groter.![]()
Menno
Ingrid
Linda
Nathalie
Joost
Chantal
Rob de viespeuk en stokerquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:39 schreef CartWOman het volgende:
Menno
Ingrid
Linda
Nathalie
Joost
Chantal
Gaat echt gebeuren.quote:
Roel ook dus nu hoor ikquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:39 schreef CartWOman het volgende:
Menno
Ingrid
Linda
Nathalie
Joost
Chantal
Nee, dat is Hummie niet. Is gewoon iemand van de redeactie die al die bandjes heeft ingesproken vantevoren.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:40 schreef ChantalC het volgende:
Roel vraagt zich af wat dat voor stem is. "Is dat een bekende stem ofzo?"
Nee Roel dat is Hummie!![]()
da's d'r normale kapsel, alleen nog een beetje natquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zal wel een grapje zijn geweest.
En chantal heeft nu een jaren 60 kapsel.
Past wel bij haar.
Dan past ze niet in deze groep.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:38 schreef -Delta- het volgende:
Lieske: Ik ben helemaal niet een people-pleaser, niet iedereen hoeft mij aardig te vinden.
de dames in het huis laten die maskers echt zo intens lang zitten, gewoon!quote:
En dat zeg je nu pas? En ik al weken denken dat dat Hummie is... Wie is Hummie dan wel?quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:42 schreef scanman01 het volgende:
Nee, dat is Hummie niet. Is gewoon iemand van de redeactie die al die bandjes heeft ingesproken vantevoren.
Wie heeft er nu wekelijks een hysterische huilbui met "wheeeeeee, ze vinden me niet aardigquote:
Mooi dat ze de verhalen van Rob nu naast elkaar leggen, hij valt door de mand.quote:
hoop dan maar gat ze gauw droog is.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's d'r normale kapsel, alleen nog een beetje nat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |