Huishoudschool.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:27 schreef RobbieRicardo het volgende:
copycat wat is dat?
sorry!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:28 schreef Copycat het volgende:
Bonke en _Cara_: ik weet dat het moeilijk is, maar on topic svp.
Je kunt het niet onderbouwen begrijp ik?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:24 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
de man moet de kostwinnaar zijn punt uit.
Correctie : Het stel krijgt er taken bij. Zowel de vrouw als de man zullen hier in moeten geven. Verder hangt het van takenverdeling af. Ik zou er voor kiezen om er vooral voor de kinderen te zijn, wat niet wegneemt dat ik niet geheel zal stoppen met werken, maar wel een stuk minder zal gaan werken. Van mijn partner verwacht ik ook dat de kinderen hem kennen, en het niet is "Wie is die man die zondags het vlees snijdt?".quote:de vrouw heeft het zwaar als de kinderen komen dan kan zij het werk er niet naast doen en waarom zou je
Ik vind het zelf geen respect dat jij voor iedereen probeert vast te leggen hoe ze moeten leven. Dat het voor jou zo werkt, en voor je partner, prima. Mensen zijn echter anders, en het ene rollenpatroon is niet objectief boven een ander te plaatsen.quote:dan als ze nog geen kinderen heefteerst haar laten wennen aan hoe het is om te werken en dan Hup je bent zwanger nou laat maar zitten dat werk ga jij maar voor de kinderen zorgen ik neem het wel voor mij rekening nee zo zit ik niet in elkaar. ik vind dat geen respect
Je hebt gelijk, het getuigt van meer respect om gewoon een aan haar haar te trekken als de afwas niet heeft gedaanquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:24 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
de man moet de kostwinnaar zijn punt uit. de vrouw heeft het zwaar als de kinderen komen dan kan zij het werk er niet naast doen en waarom zou je dan als ze nog geen kinderen heefteerst haar laten wennen aan hoe het is om te werken en dan Hup je bent zwanger nou laat maar zitten dat werk ga jij maar voor de kinderen zorgen ik neem het wel voor mij rekening nee zo zit ik niet in elkaar. ik vind dat geen respect
nou jij weet een beginnende liefde wel te verknallen hequote:Op maandag 3 oktober 2005 17:28 schreef Copycat het volgende:
Bonke en _Cara_: ik weet dat het moeilijk is, maar on topic svp.
Dat is te leren met een lieve, maar strenge man als baas.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:24 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik kan alles ... behalve (gedwongen) naar de baas luisteren...
![]()
ik moet jullie allebei maar nemen hequote:Op maandag 3 oktober 2005 17:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is te leren met een lieve, maar strenge man als baas.
lijkt me logischquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:08 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
ik heb 1.geen vriedin dus hoef niet uit elkaar te gaan
Zo jong en nu al domquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:33 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Grappig hoor als je maar weet dat ik in mij leven al meer wijven gepakt heb dan jij en iedereen bij elkaar
Oei.. hier heb ik overheen gelezen....quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:33 schreef RobbieRicardo het volgende:
Grappig hoor als je maar weet dat ik in mij leven al meer wijven gepakt heb dan jij en iedereen bij elkaar
Mep ik er op losquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:39 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Maar dan word er wederom aan je haren getrokken.
Denk je dat 'ie met een vrouw per avond daar gelegenheid voor krijgt?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:08 schreef _Cara_ het volgende:
Oei.. hier heb ik overheen gelezen....
En nu weet jij dus alles van "vrouwen" af....en aan al die vrouwen laat jij zien wie de baas is..?
Eerlijk gezegd weet ik bij hem helemaal nix meer...zo ben ik ze nog niet tegengekomen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:55 schreef LintuxCx het volgende:
Denk je dat 'ie met een vrouw per avond daar gelegenheid voor krijgt?
jij doet alsof je me kent maar je kent me niet ik ben geweldig met vrouwen .en als jj me ooit zou zien dan zeg je ook van Nu snap ik hetquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:08 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Oei.. hier heb ik overheen gelezen....
En nu weet jij dus alles van "vrouwen" af....en aan al die vrouwen laat jij zien wie de baas is..?
* Proest..quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:00 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
jij doet alsof je me kent maar je kent me niet ik ben geweldig met vrouwen .en als jj me ooit zou zien dan zeg je ook van Nu snap ik het
eej, als der iemand aan mag trekken ben ik etquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:11 schreef RobbieRicardo het volgende:
Je hebt rood haar daar wil ik wel aan trekken hoor hahaha nee grapje
Jij bent toch niet zo dom om te denken dat ik haar haren uit haar kop trek?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:55 schreef Didge het volgende:
Ik vind een vrouw aan d`r haren te trekken sowieso niet horen. Ook niet tijdens de sex.
Als zij dat lekker vind. Maar om op je vraag terug te komen, waar zie je mij beweren dat ik denk dat je d`r haren UIT haar kop (hoofd) trekt?? Lezen is ook een vak en bovendien had deze reply totaal geen betrekking tot jouquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:37 schreef dady het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo dom om te denken dat ik haar haren uit haar kop trek?
Goede vraag!... vinnikwel..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben jij een lieve, sterke man met ballen?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben jij een lieve, sterke man met ballen?
Ja ho! Maar ook sterk en met ballen he! Je moet aan alle voorwaarden voldoen, niet aan slechts 1.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:22 schreef bonke het volgende:
[..]
![]()
bijna elke vrouw in mijn leven vind mij lief
Ocherm....echt dat meen ik..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:22 schreef bonke het volgende:
![]()
bijna elke vrouw in mijn leven vind mij lief
en ik heb ballen
alleen dat sterke ...
zit nu ff thuis omdat ik eens in de zoveel jaar een rugklachtje heb
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |