ik merk wel dat jij nog nooit sex hebt gehadquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:00 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
ben van mening dat je tijdens sex niet moet doen anders ontstaat verwarring Wat is goed en wat is fout? maar het blijkt dus wel dat vrouwen t stiekem fijn vinden van dr natuur
Nou ik vind veel fijn maar er wordt niet aan MIJN haar getrokkenquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:00 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
ben van mening dat je tijdens sex niet moet doen anders ontstaat verwarring Wat is goed en wat is fout? maar het blijkt dus wel dat vrouwen t stiekem fijn vinden van dr natuur
Je bent wel een favo-Fok!ker van hem hoor...quote:
Is dat eigenlijk wel een woord?quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:25 schreef Moonah het volgende:
Vaderlandlievend
Grappig hoor als je maar weet dat ik in mij leven al meer wijven gepakt heb dan jij en iedereen bij elkaarquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:19 schreef bonke het volgende:
[..]
ik merk wel dat jij nog nooit sex hebt gehad
tijdens de sex nooit aan der haren trekken
dat doe je altijd voor de sex
maar dan wel zo hard dat je de plukken in je hand hebt he![]()
ps: na de sex mag et ook
Oftewel je bent een volstrekt onbetrouwbaar type.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:33 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Grappig hoor als je maar weet dat ik in mij leven al meer wijven gepakt heb dan jij en iedereen bij elkaar
Neem maar van me aan dat aan der haren niet getrokken wordtquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:20 schreef Marjan_K het volgende:
[..]
Nou ik vind veel fijn maar er wordt niet aan MIJN haar getrokkenWel aan het haar van mijn vriendje
maar dan wel alleen tijdens de leuke dingen
Hij heeft trouwens ook langer haar dus leuker/makkelijker om aan te trekken.
Uh, andersom dus. Mannen hebben een hoger IQ.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:02 schreef MartiniRosso het volgende:
Het is ook algemeen bekend dat vrouwen een hoger IQ hebben, dus wil ik je met klem verzoeken om de spelling te corrigeren. Veel succes ermee!
En hoeveel heb je er gepakt zonder je creditcardnummer te geven?quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:33 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Grappig hoor als je maar weet dat ik in mij leven al meer wijven gepakt heb dan jij en iedereen bij elkaar
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:10 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik vind het anders best een puik idee.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:06 schreef appelsap het volgende:
zal ik jou dan aan je ballen trekken (meeslepen) als ik zin heb, oid?
Als je t zachtjes doet.quote:
BHFH weet dat ie stom isquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:44 schreef Godshand het volgende:
Ik weet niet wie erger is, RR of BHFH...
En als je bij een vrouw aan haar haar trekt niet?quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:17 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Als je t zachtjes doet.
Als je er te hard aan trekt verpest je het namelijk ook voor jezelf.
Ligt eraan welk haar.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:20 schreef appelsap het volgende:
[..]
En als je bij een vrouw aan haar haar trekt niet?
Ik zeg prima!quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:05 schreef Brennie het volgende:
Aan de haren trekken mag alleen tijdens de seks, bij iedere andere poging zal ik mijn trekhaak niet schuwen.![]()
Dat eerste.. of eeeh het tweede?quote:
Dat eerste natuurlijkquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:33 schreef RobbieRicardo het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |