abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31117929
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:43 schreef Kauki het volgende:

[..]

Jij vindt dat mannen die aan de haren van dames trekken echte mannen zijn?
een goede echte man lukt het met alleen woorden maar als dat niet helpt dan wel dus zo grappig is dat dus niet.
pi_31117972
Joh RR volgens mij heb je echt een dreun gekregen. Je mist namelijk veel hersencellen!

Dan moet je ook niet aan mijn haar trekken (stoutert)

*ik wil best alleen koken en het huishouden doen, maar wie zorgt er dan voor geld?
pi_31118047
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:45 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

een goede echte man lukt het met alleen woorden maar als dat niet helpt dan wel dus zo grappig is dat dus niet.
Nee, aan iemands haren trekken is niet grappig en dat je woordenwisselingen niet mondeling uit kunt vechten is ook niet grappig, maar dat jij serieus lijkt te geloven dat alle dames zich aan hun haren laten trekken omdat meneer wil laten zien dat hij de baas is, dat vind ik toch wel grappig.
Al is triest misschien een betere omschrijving...
quote:
geslacht: Man
geb. datum: 1978-10-26
relatie: nee
Opeens vind ik het niet vreemd meer dat je geen relatie hebt....
  FOK!fotograaf zondag 2 oktober 2005 @ 16:49:58 #29
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_31118058
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_31118100
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:49 schreef Kauki het volgende:

Hehehe sommige jongens moeten echt eens worden opgevoed (en dan niet door hun moeder)
pi_31118117
quote:

Edit: Foto posten zonder toestemming user is niet toegestaan

[ Bericht 29% gewijzigd door Copycat op 02-10-2005 18:56:47 ]
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_31118145
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:46 schreef IrisVrede het volgende:
Joh RR volgens mij heb je echt een dreun gekregen. Je mist namelijk veel hersencellen!

Dan moet je ook niet aan mijn haar trekken (stoutert)

*ik wil best alleen koken en het huishouden doen, maar wie zorgt er dan voor geld?
Ik. de man zorgt voor het geld en voor de vrouw een echte man zorgt met veel liefde voor de vrouw ik zeg nergens dat je geweldadig moet zijn alleen als t ecvht niet anders kan is trekken aan de haren toegestaan en dus geen klappen want ik ben altijd tegen geweld geweest.
  FOK!fotograaf zondag 2 oktober 2005 @ 16:53:11 #33
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_31118162
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:03 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

Je moet mij stelling beter lezen ik zeg Als woorden niet meer helpen dus eerst wakker maken en net vragen of ze ze wil smeren
Jij moet beter leren typen. Komma's en Punten in combinatie met Hoofdletters op de juiste plaatsen helpt ook.
  zondag 2 oktober 2005 @ 16:53:34 #34
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_31118174
Als je die tekst nou eerst eens fatsoenlijk opmaakt - je weet wel, alinea's, leerstekens- en daarna even wat godschuwelijke spelfouten eruit haalt, dan neem ik misschien de moeite om hem te lezen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_31118209
quote:
ik heb van vrouwen niets te klagen
pi_31118231
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:51 schreef Sjakie01 het volgende:

[Edit]
Jij baseert je uitspraak op een wazige foto van tig jaar geleden, terwijl je zelf niet eens een fotoboek hebt en terwijl ik het baseer op de opvattingen van TS

[ Bericht 24% gewijzigd door Copycat op 02-10-2005 18:57:59 (fotolink verwijderd) ]
pi_31118301
Beetje verdwaald persoon, die Robbie. Alleen de TV de deur uit is dus niet genoeg?

Woon je ook in Urk ofzo? Je hebt iig behoorlijk progressieve denkbeelden.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_31118337
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:55 schreef Kauki het volgende:

[..]

Jij baseert je uitspraak op een wazige foto van tig jaar geleden, terwijl je zelf niet eens een fotoboek hebt en terwijl ik het baseer op de opvattingen van TS
Ik heb geen fotoboek omdat ik dan wanhopige vrouwen als jou van mij af moet slaan

l33t nEwBiE feck off!!*
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  FOK!fotograaf zondag 2 oktober 2005 @ 17:02:25 #39
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_31118376
Dit dreigt een leuk topic te worden
pi_31118379
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:52 schreef RobbieRicardo het volgende:
Ik. de man zorgt voor het geld en voor de vrouw een echte man zorgt met veel liefde voor de vrouw ik zeg nergens dat je geweldadig moet zijn alleen als t ecvht niet anders kan is trekken aan de haren toegestaan en dus geen klappen want ik ben altijd tegen geweld geweest.
mja... bij sommige mensen werkt het wel en bij sommige niet.
Ik denk dat ik liever voor mijn eigen geld zorg.. dan kan ik zelf beslissen wat en hoe.
Dan hoef je ook geen ruzie te maken hoe iemand zijn geld besteed.
Ik zie het al voor me... Beste M. je kan geen cd's kopen want ik heb nog geen geld voor boodschappen gehad. En we moeten toch wat eten. ...
pi_31118819
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 17:02 schreef IrisVrede het volgende:

[..]

mja... bij sommige mensen werkt het wel en bij sommige niet.
Ik denk dat ik liever voor mijn eigen geld zorg.. dan kan ik zelf beslissen wat en hoe.
Dan hoef je ook geen ruzie te maken hoe iemand zijn geld besteed.
Ik zie het al voor me... Beste M. je kan geen cd's kopen want ik heb nog geen geld voor boodschappen gehad. En we moeten toch wat eten. ...
dat is de veratwoordelijkheid van de man als hij denkt dat hij niet voor je kan zorgen is dat zijn probleem en dan had hij je dus niet moeten nemen. geld is belangrijk natuurlijk niet t eblangrijkste maar als de man geld niet als een probleem ziet en jouw kan geven wat je wilt is dat prettig
  zondag 2 oktober 2005 @ 17:34:49 #42
64781 bonke
pipo koeie
pi_31119240
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 17:18 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

dat is de veratwoordelijkheid van de man als hij denkt dat hij niet voor je kan zorgen is dat zijn probleem en dan had hij je dus niet moeten nemen. geld is belangrijk natuurlijk niet t eblangrijkste maar als de man geld niet als een probleem ziet en jouw kan geven wat je wilt is dat prettig
jij bent echt 1000 jaar te laat geboren he
vrouwen moet je namelijk niet aan der haren trekken maar in der neus knijpen
pies on joe toe
pi_31120076
Aan de haren trekken mag alleen tijdens de seks, bij iedere andere poging zal ik mijn trekhaak niet schuwen.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_31120140
2e kuttopic over hetzelfde onderwerp verpakt in een ander jasje in te korte tijd.
pi_31121197
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 17:18 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

- Het is slim als je punten en hoofdletters gebruikt waar ze horen niet dat deze slimme vrouw het niet kan lezen, maar het wordt dan wat overzichtelijker.

- Kom onder je steen vandaag kruipen. Stil staan is achteruitgang, dat gaat niet alleen voor mannen op, maar ook voor vrouwen. Ga met je tijd mee en pas je aan. Vermijden kost energie, zie het als uitdaging om te communiceren met de vrouw van vandaag.

- Hopelijk val je niet onder het kopje "veelpleger huiselijk geweld"

- voordeel van je stelling: een beetje "zacht geweld" kan voor geweldige sex zorgen

Veel plezier met je leventje
  zondag 2 oktober 2005 @ 18:47:44 #46
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_31121264
Mijn vrouw komt altijd aan haar trekken, hoor.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 2 oktober 2005 @ 18:58:41 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31121587
Wat een nonsens weer!
Sluit me aan bij Brennie: alleen tijdens seks is haar trekken okay.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_31121631
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:05 schreef Brennie het volgende:

Aan de haren trekken mag alleen tijdens de seks, bij iedere andere poging zal ik mijn trekhaak niet schuwen.
ben van mening dat je tijdens sex niet moet doen anders ontstaat verwarring Wat is goed en wat is fout? maar het blijkt dus wel dat vrouwen t stiekem fijn vinden van dr natuur
  zondag 2 oktober 2005 @ 19:24:59 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31122400
quote:
Report door RobbieRicardo gemaakt op 02-10-2005 19:12
ik wil jouw wel aan je haar trekken copycat bij mij thuis
Kus RR

Still not interested
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_31122500
ik ook niet hoor heb nog steeds geen foto van je grezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')