een goede echte man lukt het met alleen woorden maar als dat niet helpt dan wel dus zo grappig is dat dus niet.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:43 schreef Kauki het volgende:
[..]
Jij vindt dat mannen die aan de haren van dames trekken echte mannen zijn?![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, aan iemands haren trekken is niet grappig en dat je woordenwisselingen niet mondeling uit kunt vechten is ook niet grappig, maar dat jij serieus lijkt te geloven dat alle dames zich aan hun haren laten trekken omdat meneer wil laten zien dat hij de baas is, dat vind ik toch wel grappig.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:45 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
een goede echte man lukt het met alleen woorden maar als dat niet helpt dan wel dus zo grappig is dat dus niet.
Opeens vind ik het niet vreemd meer dat je geen relatie hebt....quote:geslacht: Man
geb. datum: 1978-10-26
relatie: nee
Hehehe sommige jongens moeten echt eens worden opgevoed (en dan niet door hun moeder)quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:49 schreef Kauki het volgende:
Opeens vind ik het niet vreemd meer dat je geen relatie hebt....
Edit: Foto posten zonder toestemming user is niet toegestaanquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:49 schreef Kauki het volgende:
Ik. de man zorgt voor het geld en voor de vrouw een echte man zorgt met veel liefde voor de vrouw ik zeg nergens dat je geweldadig moet zijn alleen als t ecvht niet anders kan is trekken aan de haren toegestaan en dus geen klappen want ik ben altijd tegen geweld geweest.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:46 schreef IrisVrede het volgende:
Joh RR volgens mij heb je echt een dreun gekregen. Je mist namelijk veel hersencellen!
Dan moet je ook niet aan mijn haar trekken (stoutert)![]()
*ik wil best alleen koken en het huishouden doen, maar wie zorgt er dan voor geld?
Jij moet beter leren typen. Komma's en Punten in combinatie met Hoofdletters op de juiste plaatsen helpt ook.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:03 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Je moet mij stelling beter lezen ik zeg Als woorden niet meer helpen dus eerst wakker maken en net vragen of ze ze wil smeren
ik heb van vrouwen niets te klagenquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:49 schreef Kauki het volgende:
Jij baseert je uitspraak op een wazige foto van tig jaar geleden, terwijl je zelf niet eens een fotoboek hebt en terwijl ik het baseer op de opvattingen van TSquote:
Ik heb geen fotoboek omdat ik dan wanhopige vrouwen als jou van mij af moet slaanquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:55 schreef Kauki het volgende:
[..]
Jij baseert je uitspraak op een wazige foto van tig jaar geleden, terwijl je zelf niet eens een fotoboek hebt en terwijl ik het baseer op de opvattingen van TS![]()
mja... bij sommige mensen werkt het wel en bij sommige niet.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:52 schreef RobbieRicardo het volgende:
Ik. de man zorgt voor het geld en voor de vrouw een echte man zorgt met veel liefde voor de vrouw ik zeg nergens dat je geweldadig moet zijn alleen als t ecvht niet anders kan is trekken aan de haren toegestaan en dus geen klappen want ik ben altijd tegen geweld geweest.
dat is de veratwoordelijkheid van de man als hij denkt dat hij niet voor je kan zorgen is dat zijn probleem en dan had hij je dus niet moeten nemen. geld is belangrijk natuurlijk niet t eblangrijkste maar als de man geld niet als een probleem ziet en jouw kan geven wat je wilt is dat prettigquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:02 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
mja... bij sommige mensen werkt het wel en bij sommige niet.
Ik denk dat ik liever voor mijn eigen geld zorg.. dan kan ik zelf beslissen wat en hoe.
Dan hoef je ook geen ruzie te maken hoe iemand zijn geld besteed.
Ik zie het al voor me... Beste M. je kan geen cd's kopen want ik heb nog geen geld voor boodschappen gehad. En we moeten toch wat eten. ...
jij bent echt 1000 jaar te laat geboren hequote:Op zondag 2 oktober 2005 17:18 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
dat is de veratwoordelijkheid van de man als hij denkt dat hij niet voor je kan zorgen is dat zijn probleem en dan had hij je dus niet moeten nemen. geld is belangrijk natuurlijk niet t eblangrijkste maar als de man geld niet als een probleem ziet en jouw kan geven wat je wilt is dat prettig
- Het is slim als je punten en hoofdletters gebruikt waar ze horen niet dat deze slimme vrouw het niet kan lezen, maar het wordt dan wat overzichtelijker.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:18 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
dat is de veratwoordelijkheid van de man als hij denkt dat hij niet voor je kan zorgen is dat zijn probleem en dan had hij je dus niet moeten nemen. geld is belangrijk natuurlijk niet t eblangrijkste maar als de man geld niet als een probleem ziet en jouw kan geven wat je wilt is dat prettig
ben van mening dat je tijdens sex niet moet doen anders ontstaat verwarring Wat is goed en wat is fout? maar het blijkt dus wel dat vrouwen t stiekem fijn vinden van dr natuurquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:05 schreef Brennie het volgende:
Aan de haren trekken mag alleen tijdens de seks, bij iedere andere poging zal ik mijn trekhaak niet schuwen.![]()
quote:Report door RobbieRicardo gemaakt op 02-10-2005 19:12
ik wil jouw wel aan je haar trekken copycat bij mij thuis
Kus RR
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |