Er zit een pink aan zn voet.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:41 schreef rickyB het volgende:
MiddenHANDSbeentje denk ik of sla je altijd met je voet?
moest mijn agressie even kwijt en ik bedoel natuurlijk middenhandsbeentjequote:Op zondag 2 oktober 2005 14:58 schreef LudoSanders het volgende:
Wat heeft het in godsnaam voor nut om tegen een boom aan te slaan?
quote:
Jij bent stoer zeg.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:14 schreef Razor21 het volgende:
Vond het afgelopen donderdag namelijk leuk om tegen een boom te slaan![]()
Ik moest lachenquote:
wow die TS is wel een reus zeg!quote:
Ga eens dood.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:12 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Jij bent stoer zeg.
Hoe oud ben je? 12?
Kreeg je die pin mee naar huis? Ik lekker wel. Met schroeven en al.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:18 schreef Razor21 het volgende:
Gloeiende vandaag bij het ziekenhuis geweest. Moet daar morgen om 7 uur in de ochtend zijn. Voor dagopname, gaan ze die pin uit mijn pink halen.
Gehele narcose krijg ik weer. Wat een kuttijd zeg zo vroeg, maar wel weer lekker vroeg thuis als het mee zit![]()
En niemand om de schuld te geven!quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:14 schreef Razor21 het volgende:
Vond het afgelopen donderdag namelijk leuk om tegen een boom te slaan![]()
Nu is mijn middenvoetsbeen van mijn pink doormidden en ben vrijdag geopereerd ze hebben er een pin in gezet,
Typen gaat nu helemaal niet rechterhand zit helemaal in het gips behalve mijn duim en wijsvinger
Kontafvegen is helemaal kut nu met links doen![]()
Dit duurt 4 weken dit geintje kan nu helaas ook niet werken![]()
Dit is mijn traagste topic ooit ben al 5 min. bezig
![]()
![]()
![]()
Jij veegt etenswaren af?quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:13 schreef longinus het volgende:
Gatver, altijd met je rechterhand etenswaren en met je linkerhand je reet afvegen,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |