Ik kreeg vroeger op de camping altijd van de vacuüm getrokken gehaktballen.... Die dingen smaken op de camping fantastisch, maar thuis zijn ze niet te vreten... Wat is dat toch?quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:42 schreef Loedertje het volgende:
Andere omschrijving voor *smak* (die spam dus) = campingvlees (aldus Lieske en Dido die het dan altijd op de camping kregen bij vakanties)
quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Thuis loopt ze meestal naakt zei ze gisteren nog.
en, doet je mama dat ook?quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:42 schreef CGJung het volgende:
[..]
Bij mij thuis mogen alle vrouwen in een bikini rondlopen...![]()
Natalie was tijdens de pindakaas week dat ook uiterst verbaast dat Tanja geen magnetronmaaltijden wilde eten, Natalie zei toe * jeetje, ik eet elke dag magnetronmaaltijden...vinnut hélémáál niet vies..*quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:41 schreef pullup het volgende:
Wat is dat met die vrouwen in het big-brother huis ??
Natalie kan geen ei koken en gisteren was ze stom verbaast dat je stampot anijvie kon maken door zelf de aardappelen te stampen.
En Lieske kan niet eens een normaal pannekoekenbeslagje maken.![]()
Klopt zeker, je kan geen maanden toneelspelen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je ziet na 5 weken dat de maskers afvallen bij iedereen en dat ze eindelijk een beetje zichzelf zijn . In Roels geval is dat heel negatief, maar hey, dat is Roel
quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het jammer dat Rikkert eruit is, vond hem zeker niet nep.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Klopt zeker, je kan geen maanden toneelspelen.
Maar daarom ben ik een fan van lieske.
Vind haar echt geen toneelspeler, oke haar verhalen zijn wel eens vermoeiend.
Maar dat compenseert zij bij door haar echtheid
Ze gaat iig gemakkelijker om met het *koken* dan de andere dames...lekker moedertje aan het spelen en alles gaat nog hardstikke goed ook.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
oooh help ........echtheid, puur, helemaal zichzelf.... ..ril, brrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik had er wel aan zitten denken om iets te roepen met FOK! er inquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zou je de volgende keer wat willen roepen?
De bewoners raken namelijk altijd erg van slag als ze iets horen met hun roepnaam erin
*Leuzen Suggestie Topic maken?*
*Chantal loopt iedereen zwart te maken zodat niemand háár gaat nomineren !!
*Roel die heeft een kleintje
*Roel heeft 10.000 verdient en verstopt, wie het kan vinden mag ut houden!
*Natalie kipfilet
*Joost is de mol ~!
*ect ect
Genoeg voor weer wat dagen ruzie en leven op de streams!
(En ik weet het, de leuzen zijn superkinderachtig en van schoolpleinniveau maar toch, je moet je enigzins aanpassen op het niveau daar om je daarna te vermaken met de streams
He, scanman heb er nog geen shots van gezienquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weleens gekookt in je nakie?quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:44 schreef milagro het volgende:
[..]
thuis loopt ze weleens naakt, zei ze, en dan boeit het niet als de gordijnen open zijn en eem eventuele overbuur tig meter ver haar zou kunnen zien.
Ik ben al op zoek naar buurjongens enzoquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
He, scanman heb er nog geen shots van gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:48 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga de pjoeter weer afstaan aan mannetje.... Tot straks.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben al op zoek naar buurjongens enzo
idd, ze probeert nog teveel om erbij te horenquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:47 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze gaat iig gemakkelijker om met het *koken* dan de andere dames...lekker moedertje aan het spelen en alles gaat nog hardstikke goed ook.
Zonder dollen, ze is idd redelijk puur maar wil ook graag bij de door de wonl geverfde kliek horen en dan vertel je als puber vaak de meest onzinnige dingen .
Ik vond Roel altijd vrij kwetsbaarquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je ziet na 5 weken dat de maskers afvallen bij iedereen en dat ze eindelijk een beetje zichzelf zijn . In Roels geval is dat heel negatief, maar hey, dat is Roel
heb je daar foto's van, voor in FBquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Weleens gekookt in je nakie?
Vooral die boterspetters zijn echt de motivering om het nog eens te doen
Wil je dan wachten met het ernaartoe gaan tot ze weer in de tuin mogen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik had er wel aan zitten denken om iets te roepen met FOK! er in![]()
Ik wist niet dat ik er langs kwam want anders had ik iemand kunnen waarschuwen om te luisteren.
Begrijp sowieso niet dat er niet vaker wat word geroepen het is echt heel erg makkelijk![]()
Ga er nog even over nadenken, het is maar 15 minuten van me vandaan en voorlopig zitten ze er nog wel![]()
Ik zal even proberen om hier een foto te plaatsen![]()
Zal ze ook niet zomaar afleren. 'Gezellig allemaal met z'n allen', dat plastic studentenverenigingen-motto, zit er bij haar wel heel diep ingeslagen volgens mij.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
idd, ze probeert nog teveel om erbij te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |