Zou je de volgende keer wat willen roepen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:31 schreef KRIBBET het volgende:
Vanmorgen om 11:00 uur zijn we langs het BB huis gereden![]()
![]()
Uiteraard kon ik het niet laten om te toeteren![]()
Ik heb wel een paar foto's gemaakt maar vanuit de auto en met een mobiel, zal straks even kijken of ze de moeite waard zijn om ze te posten![]()
Het tuig zuipt et liefst 24/7quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:37 schreef Darklight het volgende:
is het zeker dat dat feestje vanavond is? Waarom op zondagavond?
Het is vanavond en waarom weet ik niet.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:37 schreef Darklight het volgende:
is het zeker dat dat feestje vanavond is? Waarom op zondagavond?
Je ziet na 5 weken dat de maskers afvallen bij iedereen en dat ze eindelijk een beetje zichzelf zijn . In Roels geval is dat heel negatief, maar hey, dat is Roelquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:36 schreef pu55y_camper het volgende:
Damn waar is die stroere Roel toch gebleven hij begon zo goed.
Zou zomaar kunnen idd. Dan heeft ze zich voor zichzelf bewezen en is de buit binnen. Echt warm en geïnteresseerd is ze niet naar Roel vind ik in ieder geval...quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat weet jij en dat weet ik... maar Dido geniet er volgens mij van. Hoewel, zodra ze eenmaal 'beet' heeft wordt dat misschien wel minder.
Rob is het verpeste beslag van Lieske aan het redden. Inderdaad niet smakelijk.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:36 schreef regenworm het volgende:
Als rob zo bezig zie dan hoef ik voorlopig geen pannekoek meer
Thuis loopt ze meestal naakt zei ze gisteren nog.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:39 schreef Blue Thunder het volgende:
waarom loopt lieske in haar bikini? doet ze dat thuis ook??
Bij mij thuis mogen alle vrouwen in een bikini rondlopen...quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:39 schreef Blue Thunder het volgende:
waarom loopt lieske in haar bikini? doet ze dat thuis ook??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |