Je vergeet de 3e, die N die al ruim tien jaar alles slikt wat los én vast zitquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:54 schreef CGJung het volgende:
[..]
Dat komt omdat er twee potentiele dealers in het huis zitten één voor de hoogwaardige produkten (laten we hem R noemen) en één voor de rotzooi (wat crack voor een nep-nike)......![]()
Idd en dat lelijke mens is nu ook de hele tijd in beeldquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:54 schreef Loedertje het volgende:
Chantal doucht zo snel dat ze zich binnen 2 minuten weer met nat haar in ochtendjas bij de groep voegt.
Stel je toch eens voor dat ze het over haar hebben terwijl ze weg is, daar kan Chantal écht niet tegen want ej, *Zo ben ik niet hè? Ik vertel altijd alles open en eerlijk, ik kán geeneens liegen en roddelen weet je...*
Je zou bijna gaan mailen met talpa of ze haar niet gewoon een paar uur per dag in de wc willen opsluitenquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:59 schreef Avenger84 het volgende:
[..]
Idd en dat lelijke mens is nu ook de hele tijd in beeld![]()
6 per half uur als ze op dreef is met haar nomineer-mij-niet-roddel-missie .quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:59 schreef nicoleV het volgende:
Chantal spreekt zichzelf zo tegen.....ze rookt een pakje per dag.....maar ze rookt maar 6 sigaretten.....
Ik ben alleen "bang" dat ze d'r eigen handel zelf gaat gebruikenquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je vergeet de 3e, die N die al ruim tien jaar alles slikt wat los én vast zit
Zonder Chantal......zou BB een hoop ergenis minder opleveren en zou het dan nog leuk zijn?quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:59 schreef Avenger84 het volgende:
[..]
Idd en dat lelijke mens is nu ook de hele tijd in beeld![]()
ow, ff meeluisterenquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat wist ik.![]()
Het gaat weer lekker in bed, "tietjes tietjes, TIETEN "![]()
Ja. Ik noem een Tanja...quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:00 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Zonder Chantal......zou BB een hoop ergenis minder opleveren en zou het dan nog leuk zijn?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:01 schreef Foreverblue het volgende:
Linda heeft zin in sex.... en Menno zei gelijk... nou ik niet hoor
Maar er iets mee doen ho maar...quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:05 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ze hebben al iets van 40 dagen geen sex. Ik snap wel dat er dan iets op knappen staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |