We zijn dan al een paar jaar bezigquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:42 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
300! Dat is best veel.gefeliciteerd
En een TB erbij is altijd mooi.
* Jojogirl mist trouwens nog steeds wat bewoners. Slapen er weer wat?
ze neemt gelijk haar rughaar meequote:Op zondag 2 oktober 2005 15:46 schreef elskreeft het volgende:
Is Chantal nog altijd haar snor aan 't ontharen??
Dat is een dagtaakquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:46 schreef elskreeft het volgende:
Is Chantal nog altijd haar snor aan 't ontharen??
Kunnen ze haar niet een paar oordoppen geven en een slaapmiddel (weet niet of ze er zijn voor zwangere vrouwen)quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:43 schreef Loedertje het volgende:
Tanja wil naar de DBK, of het iets speciaals gaat worden vanavond of dat het gewoon een dom zuipfeestje is
Goed lezen, ze heeft wél zin in een feestje..alleen gebruikt zelf geen drank dus (ook) haar voorkeur gaat uit naar een feestje waarbij iets meer te beleven valt als dronken kotsende mensenquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kunnen ze haar niet een paar oordoppen geven en een slaapmiddel (weet niet of ze er zijn voor zwangere vrouwen)
Maar ik hoop niet dat ze het feestje gaat verpesten (voor ons dan)
hahahahaquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:50 schreef Avenger84 het volgende:
Wat een verhaal van Lieske zeg
ongekend![]()
ze wilde nl. weten of het de moeite zou zijn om haar hippe jurkje ervoor aan te trekken of dat ze 'gewoon' in haar normale kleding zou gaan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:52 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Goed lezen, ze heeft wél zin in een feestje..alleen gebruikt zelf geen drank dus (ook) haar voorkeur gaat uit naar een feestje waarbij iets meer te beleven valt als dronken kotsende mensen
Dat komt omdat er twee potentiele dealers in het huis zitten één voor de hoogwaardige produkten (laten we hem R noemen) en één voor de rotzooi (wat crack voor een nep-nike)......quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
Ze hebben het er wel vaak over "drugs" .
Dan had ik het echt verkeerd gelezen maar kan me er niets bij voorstellen: Tanja en ergens zin in hebben en dat nog is samen met de groepquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:52 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Goed lezen, ze heeft wél zin in een feestje..alleen gebruikt zelf geen drank dus (ook) haar voorkeur gaat uit naar een feestje waarbij iets meer te beleven valt als dronken kotsende mensen
Goeie besteding van je zondagmiddag toch?quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:53 schreef Peter6000 het volgende:
Jemig, wat is Lieske weer schaars gekleed![]()
Deze post is een palindroom: nummer 1991
Had ik er eindelijk aan gedacht, blijkt de palindroomreeks verboden te zijn geworden(kwam ik na 15 minuten zoeken achter)
ze zijn ook bijna allemaal verslaafdquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
Ze hebben het er wel vaak over "drugs" .
Het is je zeker ontgaan waarom ze dat jurkje en die mini lieslaarsjes met zwarte panties aanhad?quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:53 schreef elskreeft het volgende:
[..]
ze wilde nl. weten of het de moeite zou zijn om haar hippe jurkje ervoor aan te trekken of dat ze 'gewoon' in haar normale kleding zou gaan.
Ja, dat wel iddquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:55 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Goeie besteding van je zondagmiddag toch?
Goed voor als ze weer buiten BB staan, nieuwe klanten.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:54 schreef CGJung het volgende:
[..]
Dat komt omdat er twee potentiele dealers in het huis zitten één voor de hoogwaardige produkten (laten we hem R noemen) en één voor de rotzooi (wat crack voor een nep-nike)......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |