Ja alleen mooi en strak wil men zien.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
`kun je je voorstellen hoe afschrikwekkend dat zal moeten zijn
Ja, maar kom...je geeft je op voor BB, dan weet je dat DAT (douchen,naakt,blabla) er ook bij hoort.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
`kun je je voorstellen hoe afschrikwekkend dat zal moeten zijn
Ze zullen hun slaap heel hard nodig hebbenquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:27 schreef Jojogirl het volgende:
Kribbet, cache gevonden zo te zien?
*schopt de bewoners om ze wat leusk te laten doen*
Volgensmij zijn ze allemaal aan het voorslapen
Die beelden bewaren ze vast voor het filmpje bij haar exitquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
Chantal is volgens mij nog nooit naakt te zien geweest, op een stream??![]()
Even voor de duidelijkheid.... ik zit daar echt NIET op te wachten ofzo, maar ik vroeg me het eens af...
![]()
alleen maar mooi kan niet, dan hebben ze niets om uit te zendenquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja alleen mooi en strak wil men zien.![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:33 schreef CGJung het volgende:
[..]
Met zo'n superfout glitterjasje en prodentlach, waartegen Chantal met veel liefde aanzal rijden
![]()
je kunt me berieken via m'n agent![]()
Ja die (leven ze nog??)quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:36 schreef CGJung het volgende:
Tanja wil weten of het een fantastisch feest wordt of gewoon een zuipfeest!!![]()
ouwe zeur
Terwijl de rest van de hele wereld gewoon zit te wachten op een fantastisch zuipfeest![]()
![]()
Dus ook chantal, en Rob helemaal in beeldquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:34 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja, maar kom...je geeft je op voor BB, dan weet je dat DAT (douchen,naakt,blabla) er ook bij hoort.
Dan moeten ze niet onderscheid gaan maken, klaar.
Idd, dan kan BB wel dicht.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
alleen maar mooi kan niet, dan hebben ze niets om uit te zenden
he, doe eens niet zo engquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus ook chantal, en Rob helemaal in beeld![]()
Bobby Farrellquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:40 schreef GraafD het volgende:
Bony M hoe heet ie ook al weer die was tijd gelede bij jensen en die reklame in het bejaardentehuis ?
300! Dat is best veel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:34 schreef KRIBBET het volgende:
OFFTOPIC: Het is gelukt! Het was de 300ste cache en er zat nog een TB in ook![]()
Het was niet die bij Vinkenveen maar bij Loosdrecht maar ook op een mooi klein eilandje!
Ik hou me al in, ookal ga ik niet gelijk van het ergste uit bij Chantal en Robquote:
anders gaat ze nu alvast met een sjaggo kop in bed liggen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:43 schreef Loedertje het volgende:
Tanja wil naar de DBK, of het iets speciaals gaat worden vanavond of dat het gewoon een dom zuipfeestje is
nee, maar die is nog wel strak, dus daar ging het niet omquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik hou me al in, ookal ga ik niet gelijk van het ergste uit bij Chantal en Rob![]()
Ik vind Nathalie ook geen schoonheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |