Goed van haar hè. Zou ze dat zelf bedacht hebbenquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Haar benaming voor blanke vrouwen die doen alsof ze donker zijn.![]()
Jawel, maar je hebt een feestje en een feestje.quote:
Kon me oren niet gelovenquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Haar benaming voor blanke vrouwen die doen alsof ze donker zijn.![]()
ik hoop dat er geen livemuziek komt, jiust omdat de bewoners daar vanuit gaan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:21 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jawel, maar je hebt een feestje en een feestje.
Dit is met zoveel poeha aangekondigd, dat is niet hetzelfde als die andere feestjes.
BB maakt de uitslag bekend wanneer hun dat willen, zeiden ze.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb gisteren(avond) niet kunnen kijken... bij de homo onthulling...?! (ja, je sociale leven moet je op peil houden
)
Maar wat is er gebeurd?
![]()
Ja, wat een bullshit. Dat kan dus ook nooit gebeurenquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:24 schreef b0ng het volgende:
[..]
BB maakt de uitslag bekend wanneer hun dat willen, zeiden ze.
da's dan wel weer leukquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:25 schreef GraafD het volgende:
of er kom z'n dubieuse gast met keyboard die hits uit de jaren '80 speelt![]()
JA, daar kun je nog eens gelijk in hebben joh. Dat zou wel leuk zijn, lijkt mequote:Op zondag 2 oktober 2005 15:26 schreef ART het volgende:
Logisch dat gespeculeer over een optreden. Waarom anders die tuin dicht?
Is Jamie Cullum nog in NL? Was gisteren meen ik bij Barend en Van Dorp. Of was dat eergister?
Het is voor Talpa natuurlijk belangrijk om BB zoveel mogelijk op te peppen. Dan scoort een actie met een (min of meer) bekende artiest altijd. Of dat nu Cullum is of een Nederlandse artiest.
Tie a yellow ribbon round the ole oak treequote:Op zondag 2 oktober 2005 15:25 schreef GraafD het volgende:
of er kom z'n dubieuse gast met keyboard die hits uit de jaren '80 '70 speelt![]()
`kun je je voorstellen hoe afschrikwekkend dat zal moeten zijnquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
Chantal is volgens mij nog nooit naakt te zien geweest, op een stream??![]()
Even voor de duidelijkheid.... ik zit daar echt NIET op te wachten ofzo, maar ik vroeg me het eens af...
![]()
ja en daarvoor hadden ze het erover dat ze bang waren voor een wereld met alleen maar knappe mensenquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:30 schreef D.Rose het volgende:
Dido vindt het jammer dat zoveel mensen iets aan zichzelf 'laten doen'
Zelf wil ze 'alleen' botox en misschien een borstvergroting
Met zo'n superfout glitterjasje en prodentlach, waartegen Chantal met veel liefde aanzal rijdenquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:29 schreef milagro het volgende:
[..]
Tie a yellow ribbon round the ole oak tree![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |