snel verhuizen enzoquote:
Och die zie ik elke maand wel een paar keer, niks vaags aanquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:31 schreef Eix het volgende:
[..]
Geen regen... alleen zwarte wolken met wit ertussen in enzo, heel vaag.
hehe, ik las:quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:32 schreef MaRySe het volgende:
Ok organiseer maar ene massa meet ik kom niet.
ja ik ben niet degene die mensen 'toegang' op de meet heeft geweigerd aan mensenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:31 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja maar doe gewoon een openbare meet dan in de kroegof gewoon voor alle slowchatters der komen egt niet gelijk 100en mensen die hier anders nooit komen hoor.
Die is gewoon druk, net als ikquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:32 schreef Eix het volgende:
Trouwens, waar is de PUBSC opperneger eigenlijk gebleven? Ik zie hem niet veel meer de laatste tijd.
(ik bedoel Mo dus).
Ik heb Nelson gisteren nog op MSN gezien..quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:32 schreef Eix het volgende:
Trouwens, waar is de PUBSC opperneger eigenlijk gebleven? Ik zie hem niet veel meer de laatste tijd.
(ik bedoel Mo dus).
die is vandaag in sittardquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:32 schreef Eix het volgende:
(ik bedoel Mo dus).
Ik ben al aan het vluchtenquote:
Denk je nou echt dat heel internet wil komen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:28 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik ben niet aardig.
We gaan gewoon met z'n 6en of zo ergens wat drinken hoeft niet gelijk heel internet uitgenodigd te worden
Als het nou een meet was van 20 mensen, ok.
mag ookwel met die grote hoeveelheden onzin die je uitkraamt daar heb ik zelfs nog niet genoeg bandbreede voorquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:30 schreef MaRySe het volgende:
[..]
omg wat goed van je je hebt mijn vorige ondertitel gelezen!
En ik heb T1 internet dude:{w
Ik heb dan min of meer de organisatie maar ik weiger niemandquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:33 schreef saaw het volgende:
[..]
ja ik ben niet degene die mensen 'toegang' op de meet heeft geweigerd aan mensen
het is gewoon een leuk idee en wie er allemaal komen zal me een zorg wezen, het word vast wel gezellig
En das vlakbij jouquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
die is vandaag in sittardbij zun oma
![]()
Oeh, dan moet hij eigenlijk zo de trein naar Echt pakken en ff naar de Echterkermis gaan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
die is vandaag in sittardbij zun oma
![]()
wat een freaks hier, ehquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:34 schreef Lizz-n het volgende:
Ik ben ff een half uurtje weg en ze hebben alweer bijna 1,5 topic vol![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:33 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
mag ookwel met die grote hoeveelheden onzin die je uitkraamt daar heb ik zelfs nog niet genoeg bandbreede voor
waar komt dat verhaal over weigeren dan vandaan?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:33 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik heb dan min of meer de organisatie maar ik weiger niemand
never leave the pub sc.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:34 schreef Lizz-n het volgende:
Ik ben ff een half uurtje weg en ze hebben alweer bijna 1,5 topic vol![]()
Ja dat is altijd zo met dit soort dingen, iedereen is ziek of heeft ineens last van een gescheurde pinknagel maar daar gaat het niet omquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat heel internet wil komen?
Jullie proberen al een 2 maanden een meet te organiseren, maar niemand kan. (waar ik overigens geen barst van geloof, maar goed)
Nee, precies.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:31 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja maar doe gewoon een openbare meet dan in de kroegof gewoon voor alle slowchatters der komen egt niet gelijk 100en mensen die hier anders nooit komen hoor.
*barbequestel naast de pc klaarzetquote:
of de trein naar Geleenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Oeh, dan moet hij eigenlijk zo de trein naar Echt pakken en ff naar de Echterkermis gaan.![]()
Owja, dat was ie wel eerst, en volgens mij ging er wat fout, want hij was 2 weken later nog niet terugquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:34 schreef B_BOY het volgende:
is mo niet gebant ofzo?
Iedereen is toch welkom?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, precies.
En mensen die hier 1 a 2 keer zijn geweest gaan echt niet zo gauw naar een meet waar mensen elkaar al wat beter 'kennen'.
En als je hier die shit gaat spammen lezen andere mensen het ook, dus ik zie het nut er niet zo van in.
Dus kun je het net zo goed hier houden en je webspace voor iets nuttigs gebruikenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:33 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik heb dan min of meer de organisatie maar ik weiger niemand
SDSLquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Al die super grote bedrijven zitten natuurlijk op een 56k modempje. Dom van me.
Ik denk dat je 2 meets door elkaar haaltquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat heel internet wil komen?
Jullie proberen al een 2 maanden een meet te organiseren, maar niemand kan. (waar ik overigens geen barst van geloof, maar goed)
Mond dicht enzoquote:
nee die hebben T3, inderdaad je bent wel een beetje dom jaquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik heb t over -Mo- die nu in sittard isquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:36 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
We gaan toch echt niet met z'n allen een pokkend reizen om naar jou toe te komen?
N44B!quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |