Die heb ik al eens gezien en die is wel relaxtquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:26 schreef KopieerMachine het volgende:
MaRySe is een echte puber, Last van grootheidswaanzin en probeert haar mede mens te imponeren... helaas voor MaRySe zal ze dit niet lang volhouden omdat ze zich verschuilt achter haar modempje.. de echte MaRySe moet maar eens te voren komen hoor..
Hier is het helemaal eng en zwart en wolken en en en...quote:
Maryse heeft echt last van grootheidswaanzinquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:26 schreef KopieerMachine het volgende:
MaRySe is een echte puber, Last van grootheidswaanzin en probeert haar mede mens te imponeren... helaas voor MaRySe zal ze dit niet lang volhouden omdat ze zich verschuilt achter haar modempje.. de echte MaRySe moet maar eens te voren komen hoor..
Ik vind van wel.quote:
mag ik meequote:Op zondag 2 oktober 2005 13:28 schreef saaw het volgende:
ik ga zo naar buiten
eerst ff koffie en een broodje
Megalomania.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:28 schreef brainster het volgende:
[..]
Maryse heeft echt last van grootheidswaanzin![]()
* RaymanNL is het met IJsmeis eenschquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Dit is een openbare slowchat. En als daar een meet voor wordt gehouden is daarbij iedereen welkom. Dat is eigenlijk bij elke meet zo, behalve als dat via een uitnodiging gaat en dat is in dit geval niet zo.
Ik ben niet aardig.quote:
Dat zijn ze ook, ik vraag regelmatig of er nog animo voor isquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Dit is een openbare slowchat. En als daar een meet voor wordt gehouden is daarbij iedereen welkom. Dat is eigenlijk bij elke meet zo, behalve als dat via een uitnodiging gaat en dat is in dit geval niet zo.
wij hebben in een gesprek [dat toevallig op fok was] besloten om een meet te houden met wat mensenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Dit is topsportquote:
Ze waaien toch niet richting de Achterhoek?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:28 schreef Eix het volgende:
[..]
Hier is het helemaal eng en zwart en wolken en en en...![]()
Hier in het zuiden schijnt de zon ook, maar er zijn wel wat donkere wolkjes aan de luchtquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:25 schreef brainster het volgende:
[..]
Hier in het zuiden des land's schijnt de zon, met geen donker wolkje in de lucht
mag ik ook komenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:28 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik ben niet aardig.
We gaan gewoon met z'n 6en of zo ergens wat drinken hoeft niet gelijk heel internet uitgenodigd te worden
Als het nou een meet was van 20 mensen, ok.
kan dat dan nog?quote:
Nou ja, min of meer wel. En dan nog, je kan dan toch zeggen of je komt of niet. Net of dat dat uitmaakt.. Het is alleen in eerste instantie gericht op PUB SCquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Ik eigenlijk ook wel een beetje...quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
* RaymanNL is het met IJsmeis eensch![]()
Wil je ook komen Brechtje?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:29 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee, zeg ik dan dat ik het bepaal.
Ik mag mijn mening er toch wel over geven.
En regen??quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:28 schreef Eix het volgende:
[..]
Hier is het helemaal eng en zwart en wolken en en en...![]()
Nee meid, je bent mod en je mening word niet gewardeerd hierquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:29 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee, zeg ik dan dat ik het bepaal.
Ik mag mijn mening er toch wel over geven.
* DaMook ookquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
* RaymanNL is het met IJsmeis eensch![]()
Van mij mogen jullie, maar dit mag dus niet:quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:28 schreef saaw het volgende:
[..]
wij hebben in een gesprek [dat toevallig op fok was] besloten om een meet te houden met wat mensen
is toch ons probleem dan
als ik met 1 iemand van fok afspreek [en dat gebeurt in een SC] hoef ik toch ook niet heel Fok uit te nodigen?
Pub Single Chatquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Van mij mogen jullie, maar dit mag dus niet:
1. Spammen.
2. Uit de naam van de PUB slowchat, aangezien het totaal geen reet dan met de PUB slowchat te maken heeft.
Dus laat dat even, wil je.
omg wat goed van je je hebt mijn vorige ondertitel gelezenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:26 schreef KopieerMachine het volgende:
Idd, daar is een forum niet voorquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:29 schreef B_BOY het volgende:
jongens geen ruzie maken in dit topic he.
Geen regen... alleen zwarte wolken met wit ertussen in enzo, heel vaag.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En regen??
[afbeelding]
Ik hou het zo te zien ook niet lang meer droog
heeft er dus wel mee te maken want zo kennen we elkaarquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Van mij mogen jullie, maar dit mag dus niet:
1. Spammen.
2. Uit de naam van de PUB slowchat, aangezien het totaal geen reet dan met de PUB slowchat te maken heeft.
Dus laat dat even, wil je.
T1 heb je niet in Nederland..quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:30 schreef MaRySe het volgende:
[..]
omg wat goed van je je hebt mijn vorige ondertitel gelezen!
En ik heb T1 internet dude
Er komen wolken deze kant op.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En regen??
[afbeelding]
Ik hou het zo te zien ook niet lang meer droog
Dat is het dus niet als ik het zo lees.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou ja, min of meer wel. En dan nog, je kan dan toch zeggen of je komt of niet. Net of dat dat uitmaakt.. Het is alleen in eerste instantie gericht op PUB SC
ja maar doe gewoon een openbare meet dan in de kroegquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:31 schreef saaw het volgende:
[..]
heeft er dus wel mee te maken want zo kennen we elkaar
en dat spam heb je uiteraard gelijk in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |