quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:18 schreef saaw het volgende:
[..]
nee alleen mij
zij vechten om je en ik ga er met je vandoor
net als in dat mooie spreekwoord over die honden
we gaan voor de 25pmquote:
op hun knieen zittenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:19 schreef Fwnk het volgende:
btw lange chicks kunnen ook wel bukken dus iph is
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:18 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo kansloos als iemand een vriendin heeft die een stuk groter dan zichzelf is..![]()
beterquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:18 schreef saaw het volgende:
[..]
nee alleen mij
zij vechten om je en ik ga er met je vandoor
net als in dat mooie spreekwoord over die honden
auwie...quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:20 schreef Fwnk het volgende:
Ei, spam niet zo, dalijk word ik gespankt door yvonne ofzo
Eenschquote:
We komen wel in de buurt van 25 volgens mijquote:
Jezus.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:11 schreef Fwnk het volgende:
Zijn hier nog meer lui die naar de PUBSC meet komen?
Klik dan effe op dat linkje in me sig en ga naar Pubmeet
30quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:20 schreef IFASS het volgende:
[..]
Eensch![]()
Wie rekent uti hoeveel pm je moet gaan om een topique in 10min vol te hebben![]()
Wel gedaan.quote:
Hier krijg je dan meteen bergen mensen die we niet kennen dus. Waar maak jij je trouwens zo druk overquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:20 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Jezus.
Het kan ook gewoon in dit forum hoor, het is er niet voor niets!
tis me vrije dag jah, rekenen mag jij doenquote:
Jaloersquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:20 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Jezus.
Het kan ook gewoon in dit forum hoor, het is er niet voor niets!
Dat zei ik alquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wel gedaan.
Dus op zich kan ik die posts gaan opzoeken.
Dus nu even kappen met die linkjes en mij vooral niet uitdagen.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:20 schreef Fwnk het volgende:
Ei, spam niet zo, dalijk word ik gespankt door yvonne ofzo
jah, dat vind ji niet erg hequote:
die leren we dan toch kennenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hier krijg je dan meteen bergen mensen die we niet kennen dus. Waar maak jij je trouwens zo druk over![]()
quote:
301 posts / 10 minuten = 30,1 posts per minuutquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:20 schreef IFASS het volgende:
[..]
Eensch![]()
Wie rekent uti hoeveel pm je moet gaan om een topique in 10min vol te hebben![]()
kennelijk is mercury ook welkomquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:22 schreef B_BOY het volgende:
[..]
die leren we dan toch kennen
en dan houden we een voorselectie
vaste pubers mogen zowieso komen
andere alleen als ze lekker/geil en vrijgezel (of bereid tot vreemdgaam) zijn..
bij 300 posts is een topic vol tenzij post 300 en 301 tegelijkertijd wordne gepost.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
301 posts / 10 minuten = 30,1 posts per minuut
Als ik het goed doe iig
Helmaal goedquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
301 posts / 10 minuten = 30,1 posts per minuut
Als ik het goed doe iig
Andere mensen die wij misschien niet kennen maar wel pubers zijn, zijn anders ook heel erg welkom op de meet!quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hier krijg je dan meteen bergen mensen die we niet kennen dus. Waar maak jij je trouwens zo druk over![]()
Of jij heel grootquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:18 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
IPH meisjes = Dwergen
Echt, IPH moet je echt zeer klein voor zijn.
hier niet hier is het licht bewolkt en volop zon.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:23 schreef saaw het volgende:
lekker weertje hemaar het ziet er wel beetje donker uit, gaat vast zoweer regenen
w00t ik zie blauwe lucht!quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:23 schreef saaw het volgende:
lekker weertje hemaar het ziet er wel beetje donker uit, gaat vast zoweer regenen
Het is ook meer een PUBSC meet, dus mensen die hier veel komenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:24 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Andere mensen die wij misschien niet kennen maar wel pubers zijn, zijn anders ook heel erg welkom op de meet!![]()
En anders kun je het toch ook gewoon hier organiseren, ik vind het nergens voor nodig zo'n aparte forum over PUB.
ben ik ook welkomquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
kennelijk is mercury ook welkom
maar dat vind ik wel goed idee, een voorselectie. Wie zitten er in de jury?
Waarom niet gewoon op Fok een topic?quote:
helemaal gelijk,...quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:24 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Andere mensen die wij misschien niet kennen maar wel pubers zijn, zijn anders ook heel erg welkom op de meet!![]()
En anders kun je het toch ook gewoon hier organiseren, ik vind het nergens voor nodig zo'n aparte forum over PUB.
Komt er een PUB meet danquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:24 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ja hoi we doen het op een ander forum omdat die mensen niet welkom zijnquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:24 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Inderdaad, teruglezen is echt niet te doenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:24 schreef RaymanNL het volgende:
jezus, wat gaat dit topic snel zegik hou het niet eensch meer bij!
Ze hebben gezegd dat het hier droog zou blijvenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:23 schreef saaw het volgende:
Ach ja, Fwnk heeft een keertje webspace maar weet niet wat ie ermee moet doenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:24 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Hey Gizmore, alles oke?quote:
Hier in het zuiden des land's schijnt de zon, met geen donker wolkje in de luchtquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:23 schreef saaw het volgende:
Alsof JIJ dat bepaald!quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:24 schreef Brechtje het volgende:
[..]
pssst, is een versierpogingquote:
Nou hey, dat is aardig!quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:25 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja hoi we doen het op een ander forum omdat die mensen niet welkom zijn
lekker he. tis posten of verzuipen @ the moment.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:25 schreef EvilWasp het volgende:
WTF wat gaat het snel nu
Dankquote:
Ehm, ehm ehm..quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:22 schreef Talena het volgende:
[..]
Jaloers
Hey brechtje, hoe lang ben jij eigenlijk?
Talena, pas op... bij Brechtje nooit de kont tegen de krib gooien tenzij je zo als Mo wilt eindigen.quote:
Haha coole avatarquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:26 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ehm, ehm ehm..
Ik weet het niet zojuist, rond de 1.70 denk ik...
Indem hierzoquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:25 schreef brainster het volgende:
[..]
Hier in het zuiden des land's schijnt de zon, met geen donker wolkje in de lucht
Goede lengtequote:Op zondag 2 oktober 2005 13:26 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ehm, ehm ehm..
Ik weet het niet zojuist, rond de 1.70 denk ik...
56kquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:26 schreef KopieerMachine het volgende:
MaRySe is een echte puber, Last van grootheidswaanzin en probeert haar mede mens te imponeren... helaas voor MaRySe zal ze dit niet lang volhouden omdat ze zich verschuilt achter haar modempje.. de echte MaRySe moet maar eens te voren komen hoor..
Heerlijk weer hier ookquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:25 schreef brainster het volgende:
[..]
Hier in het zuiden des land's schijnt de zon, met geen donker wolkje in de lucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |