quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:39 schreef Strolie75 het volgende:
Microsoft krijgt het trouwens nog moeilijk. Prijsverlaging PS2 en verschijnen Dragon Quest VIII op de launchdag van de 360.
Nou, ok, misschien niet op de launchdag. Dan gaat het meestal toch om hardcore gamers die de nieuwste consoles moeten hebben! Maar ik kan me voorstellen dat wanneer een gezin een winkel binnenkomt en ze zien een demo van DQVIII, ze toch gaan twijfelen. Zeker als je voor de prijs van twee 360 games klaar bent.quote:
Kan het mis hebben, maar een normaal gezin lijkt me niet de doelgroep voor een spel als DQVIIIquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nou, ok, misschien niet op de launchdag. Dan gaat het meestal toch om hardcore gamers die de nieuwste consoles moeten hebben! Maar ik kan me voorstellen dat wanneer een gezin een winkel binnenkomt en ze zien een demo van DQVIII, ze toch gaan twijfelen. Zeker als je voor de prijs van twee 360 games klaar bent.
Wat Tain zegt...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:49 schreef Tain het volgende:
Kan het mis hebben, maar een normaal gezin lijkt me niet de doelgroep voor een spel als DQVIII
Ik heb het even over ongeïnformeerde mensen die een winkel binnenkomen en een demo van Dragon Quest VIII zien, een game die dezelfde grafische stijl heeft als DragonBall Z. Het spel heeft, net als FFVII, de potentie om een hele brede groep gamers aan te spreken. Ze hebben er niet voor niks 4 miljoen van verkocht in Japan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:49 schreef Tain het volgende:
Kan het mis hebben, maar een normaal gezin lijkt me niet de doelgroep voor een spel als DQVIII
Probeer er maar onderuit te komen!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb het even over ongeïnformeerde mensen die een winkel binnenkomen en een demo van Dragon Quest VIII zien, een game die dezelfde grafische stijl heeft als DragonBall Z. Het spel heeft, net als FFVII, de potentie om een hele brede groep gamers aan te spreken. Ze hebben er niet voor niks 4 miljoen van verkocht in Japan.
Uiteraard!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
We zullen het eind november vanzelf zien...
Overigens hoop ik dat ze beiden goed verkopen hoor. Alleen maar goed voor ons als gamers. Een betere concurrentieverhouding tussen Sony en Microsoft en misschien dat Square eens wat sneller games in het Westen uitbrengt.
Ik kan niet wachten op dit spel. Niet alleen ziet het er geweldig uit maar het maakt niet gebruikt van een worldmap. Net als GTA of WoW is het gewoon een volledige wereld met plaatsen waar je tussen kunt reizen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:03 schreef P-Style het volgende:
Uiteraard!Ben zéér benieuw naar dat Dragon Quest. Veel over gelezen, maar nooit een deel gespeeld. Kijken naar hoe verschrikkelijk populair het is in Japan, belooft dit veel goeds.
Zo hoort het!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kan niet wachten op dit spel. Niet alleen ziet het er geweldig uit maar het maakt niet gebruikt van een worldmap. Net als GTA of WoW is het gewoon een volledige wereld met plaatsen waar je tussen kunt reizen.
Zekers, maar een echte wereld die naadloos in elkaar overgaat is toch wel de overtreffende trap.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Worldmaps horen er stiekem wel een beetje bij hoor... Ik vind het fantastisch om op een worldmap te lopen.
Worldmaps tonen de beperkingen van je hardware aan. En daarom zijn ze niet meer nodig!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Worldmaps horen er stiekem wel een beetje bij hoor... Ik vind het fantastisch om op een worldmap te lopen.
Een naadloze grote GTA achtige RPG wereldquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zekers, maar een echte wereld die naadloos in elkaar overgaat is toch wel de overtreffende trap.
*flap* *flap* *flap* *flap* *flap*quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:27 schreef Chocobo het volgende:
Een naadloze grote GTA achtige RPG wereldBriljant.... FFXII heeft het ook.
Over 3 jaar kunnen we dat zelf ervaren...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:27 schreef Chocobo het volgende:
... FFXII heeft het ook.
...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:27 schreef Chocobo het volgende:
GTA
Het moment dat je bij FFVII voor het eerst op de worldmap komt terwijl je daarvoor eigenlijk al een heel spel hebt gespeeld is gewoon magisch!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het meest "magische" daaraan vond ik dat ik toen besefte dat me nog héél veel te wachten stond!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:33 schreef H.Flick het volgende:
Het moment dat je bij FFVII voor het eerst op de worldmap komt terwijl je daarvoor eigenlijk al een heel spel hebt gespeeld is gewoon magisch!.
Het was voor mij echt een WOW-moment!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:33 schreef H.Flick het volgende:
Het moment dat je bij FFVII voor het eerst op de worldmap komt terwijl je daarvoor eigenlijk al een heel spel hebt gespeeld is gewoon magisch!.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:33 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |