Die is alleen in Japan verkrijgbaar!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:17 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe beschikbaar enzo is die ceramic white PStwo? Kan ik 'm over een paar maanden wel gewoon in de winkel kopen of hoe zit dat.
Zilver is ook mooi!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:33 schreef Ruzbeh het volgende:
WHAT THE FUUUUUUCK
Laat maar. Ik zie wel.
Dan moet ik hem in een week uitspelen omdat dan de Xbox360 komt, toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:47 schreef Chocobo het volgende:
DQVIII komt gewoon een week eerder USImport gamers gaan het naar hun zin hebben
Of je koopt geen Xbox 1.5quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:38 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dan moet ik hem in een week uitspelen omdat dan de Xbox360 komt, toch?
Over 20 dagen speel ik nu de demoquote:Op maandag 24 oktober 2005 08:17 schreef Chocobo het volgende:
FFXII scans.... dit spel gaat zo fucking heersen.... wat een sfeer !
http://www.playfrance.com(...)nal-Fantasy-XII.html
[afbeelding]
SOTC is het mooiste spel dat ik ooit gespeeld heb. Dus ik zou het wel wetenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:52 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Of je koopt geen Xbox 1.5![]()
Als ie een week eerder uitkomt (15 nov. volgens ebgames), hoef ik SotC ook niet meer aan te schaffen om het wachten wat dragelijker te maken. Scheelt ook weer in de portemonnee, maar ik twijfel nog, de uitgestrekte landschappen spreken me we zeer aan, maar de levensduur van 6 of 7 uur niet.. Dus wat zal ik doen?
MGS3 is het mooiste spel dat ìk ooit gespeeld heb... ben èrg benieuwd naar SOTC.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:10 schreef H.Flick het volgende:
SOTC is het mooiste spel dat ik ooit gespeeld heb. Dus ik zou het wel weten.
Ben ik het gedeeltelijk mee eens. De grafische sfeer is erg mooi, maar de hardware restricties van de PS2 zijn te goed te merken. Het spel is extreem blurry in de verte en motionblur word net iets te vaak gebruikt. Hierdoor kun je de omgevingen vaak niet goed zien als je bezig bent een colossu neer te maaien.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:10 schreef H.Flick het volgende:
[..]
SOTC is het mooiste spel dat ik ooit gespeeld heb. Dus ik zou het wel weten.
Daar sluit ik me helemaal bij aan, elke keer verbaas ik me weer over het uiterlijk van dat spelquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:20 schreef P-Style het volgende:
[..]
MGS3 is het mooiste spel dat ìk ooit gespeeld heb... ben èrg benieuwd naar SOTC.
Ik bedoelde eigenlijk "mooi" in z'n algeheel. Maar qua uiterlijk het is óók het mooiste spel dat ik op een PS2 heb gezien. Ben nu voor de 5e keer bezig. Tweede keer op European Extreme en ik kom nog stééds nieuwe dingen tegen!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:51 schreef JimmyJames het volgende:
Daar sluit ik me helemaal bij aan, elke keer verbaas ik me weer over het uiterlijk van dat spel(ik probeer het nu louter met het mes uit te spelen
).
Ik wilde het net posten....quote:
Totaal niet zelfs..... ze zijn streng. Persoonlijk vind ik het de beste review site op het inetquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een hypesite dat Eurogamer joh
Joh?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Totaal niet zelfs..... ze zijn streng. Persoonlijk vind ik het de beste review site op het inet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |