Ik zou er niet te veel op hopen. Mag wel natuurlijk.quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van Basten. De held die ons Wereldkampioen gaat maken.
kan alsnog.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:15 schreef tong80 het volgende:
Schandalig dat Nelissen niet bij de selectie zit.
Nee NL verliest voor de 3de maal de finale.quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van Basten. De held die ons Wereldkampioen gaat maken.
Van Basten zou het eens moeten doen zonder toppers van PSV en Feyenoord, dan verliest ie nog van Dubai.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:31 schreef Mr.Mills het volgende:
Van Basten, held.
PSV & Feyenoord huilies:![]()
Robben, Van Nistelrooy, Van Persie, Van Bronckhorst, Van Bommel, Afellay en Lucius. Doe het maar eens zonder ál deze (ex) Feyenoorders en PSV'ers. Dan wordt Nederland nog afgedroogd door Macedonië.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:36 schreef LuukBes het volgende:
Voor Cocu en Kuijt zo 10 andere gelijkwaardige spelers. Over Castelen en VoH hebben we het niet eens.
PSV en Feyenoord zijn overbodige clubs voor Oranje. Daar zit te weinig NL'se kwaliteit.
Denk dat Affelay er echt wel binnen de komende jaren instaat ipv de spelers die je hier opnoemt...quote:Op maandag 3 oktober 2005 03:05 schreef LuukBes het volgende:
Afellay heeft de komende jaren helaas last van een overvol overgetalenteerd middenveld, en komt in het rijtje Davids, Cocu, VdV, Landzaat, Sneijder, de Jong, Maduro etc niet snel aan de bak, tenzij hij bepalend gaat spelen.
Als je er niks van snapt zegt dan gewoon niks.quote:Op maandag 3 oktober 2005 08:14 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Denk dat Affelay er echt wel binnen de komende instaat ipv de spelers die je hier opnoemt...
Laten we t dan hebben over alle ex Ajacieden bij PSVquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Robben, Van Nistelrooy, Van Persie, Van Bronckhorst, Van Bommel, Afellay en Lucius. Doe het maar eens zonder ál deze (ex) Feyenoorders en PSV'ers. Dan wordt Nederland nog afgedroogd door Macedonië.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Robben, Van Nistelrooy, Van Persie, Van Bronckhorst, Van Bommel, Afellay en Lucius. Doe het maar eens zonder ál deze (ex) Feyenoorders en PSV'ers. Dan wordt Nederland nog afgedroogd door Macedonië.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 08:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je er niks van snapt zegt dan gewoon niks.
O ja, koller is er natuurlijk niet bij. Dat is wel mooiquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:11 schreef SocialDisorder het volgende:
Zaterdag, ik denk een 1-2 overwinning. Baros zal waarschijnlijk één keer aan de aandacht van de NL verdediging ontsnappen.
0-4quote:Op maandag 3 oktober 2005 08:30 schreef DeTolk het volgende:
Wat denken jullie ervan voor Zaterdag?
Laatste rode kaart van Davids in Oranje was toch in en tegen Tsjechie?quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:18 schreef Roeni3 het volgende:
Davids gaat uitblinken zaterdag.
En das geen grapje.
En dan op z'n Baros missen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:11 schreef SocialDisorder het volgende:
Zaterdag, ik denk een 1-2 overwinning. Baros zal waarschijnlijk één keer aan de aandacht van de NL verdediging ontsnappen.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van Basten zou het eens moeten doen zonder toppers van PSV en Feyenoord, dan verliest ie nog van Dubai.
yup, maar Nedved, die de overtreding uitlokte, is er nu niet bijquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:00 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Laatste rode kaart van Davids in Oranje was toch in en tegen Tsjechie?
Ex-spelers tellen dan ook mee.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]![]()
![]()
Welke toppers van PSV? Lucius, Bouma en Vennegoor zeker?En welke van Feyenoord? Paauwe, Lodewijks?
Houd toch op man
Sjaak?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar hebben ze nu Polak voor.
Dan houd je alsnog een prima selectie over..quote:
Maak eens een opstellingquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan houd je alsnog een prima selectie over..
Jij noemt Affelay en Lucius, die hebben amper in Oranje gespeeld.. Affelay helemaal niet zelfs.
Feit is gewoon dat ook zonder (ex)-psv-ers en f'noorders Oranje een prima elftal neer kan zetten..
Dan nog. Heb je even in je hoofd hoeveel spelers er bij Ajax opgeleid zijn? Dan kun je Ooijer ook vergeten, ook een Ajax-speler geweest.quote:
Van der Sarquote:
Als Bassie het WK wint met 11 Ajacieden, dan laat ik hem de lotto-cijfers ook ff voor me invullen. Dan is ie namelijk in het bezit van bovennatuurlijke krachten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan nog. Heb je even in je hoofd hoeveel spelers er bij Ajax opgeleid zijn? Dan kun je Ooijer ook vergeten, ook een Ajax-speler geweest.
Ik snap echt niet hoe triest men kan doen over het Nederlands elftal. Of je bent voor of je bent tegen. Niet als er spelers van mijn club bij zitten, dan ben ik er voor, maar als er alleen maar Ajacieden inzitten, ja dan hoeft het voor mij niet meer hoor.
De 11 spelers die het beste team vormen, moet ons land vertegenwoordigen. Niet de 11 beste spelers, niet 11 spelers van 11 verschillende clubs, niet 11 spelers 11 verschillende regio's. Je kan niet ontkennen dat Ajax een goede jeugdopleiding heeft. Dat Van Basten het 433 van Ajax wil spelen, heeft er mede te maken dat daardoor spelers als De Cler, Kromkamp, Landzaat zijn opgeroepen. Bij een 442 coach of een Advocaat of een Hiddink was dat nooit gebeurd. Dat spelers als Maduro, Babel en Vlaarworden opgeroepen, heeft te maken met oog op de toekomst en talent een kans te geven.
Ten slotte behaalt Van Basten nog steeds resultaten en plaatst hij zich voor het WK.
VD Sar, Melchiot, Reiziger, Maduro, De Cler, Davids, Sneijder, Van der Vaart, vd Meijde, Kluivert en Babel.quote:
HET GAAT NIET OM 11 AJACIEDEN. Puur voorbeeldsmatig. Denk nou toch eens na man. Waarom zou je in godsnaam wel juichen wanneer Vennegoor scoort en niet wanneer Babel scoort? Puur gezien vanuit Nederlands elftal belang? Dat het voor de waarde van de speler en dus je club beter is etc, dat begrijp ik wel. Maar vanuit dat Oranje shirt gedacht.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als Bassie het WK wint met 11 Ajacieden, dan laat ik hem de lotto-cijfers ook ff voor me invullen. Dan is ie namelijk in het bezit van bovennatuurlijke krachten.
Dat je je beperkt tot een zinnetje reactie zegt genoeg. En over Sneijder hoef ik niet eens te beginnen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:16 schreef cultheld het volgende:
Zelfs de Duitsers lachen om vd Meyde, Reiziger, De Cler en Sneijder.
Al zou Kevin Bobson geselecteerd worden in plaats van Van Bommel en vervolgens de winnende maken in de finale, dan juich ik nog.. Het probleem is dat zoiets een utopie is voor Bassie en dat Van Bommel te goed is om niet te selecteren. Daarom hoop ik, in het belang van het Nederlands elftal, dat hij NU op z'n bek gaat in plaats van tijdens de gebruikelijke halve finale of zelfs eerder.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
HET GAAT NIET OM 11 AJACIEDEN. Puur voorbeeldsmatig. Denk nou toch eens na man. Waarom zou je in godsnaam wel juichen wanneer Vennegoor scoort en niet wanneer Babel scoort? Puur gezien vanuit Nederlands elftal belang? Dat het voor de waarde van de speler en dus je club beter is etc, dat begrijp ik wel. Maar vanuit dat Oranje shirt gedacht.
Je bent toch trots op Nederland en je hoopt toch dat Nederland Wereldkampioen wordt? Ik baal er echt onwijs van dat ik in '88 2 jaar oud was. Ik had dat graag bewust mee willen maken.
Ik zeg niet dat je geen kritiek mag hebben, maar zo kansloos lullen dat je hoopt dat Van Basten (het verbasteren van namen is zoo triest trouwens) zaterdag onderuit gaat, omdat hij denkt dat het zonder Van Bommel beter gaat, is echt te laag voor woorden. Zeg dan zoals DG en Cart_Man rot op met het nationale elftal, alleen mijn club telt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |