abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31107195
Het 14e grote v. Basten topic!

Iedere selectie die hij bekend maakt levert (dezelfde) discussie op, maar het blijft wel leuk om te zien hoe hij sommige mensen tegen de schenen schopt en hoe anderen het blijven begrijpen...

Hier verder!

Hier legt v. Basten uit waarom
Bommel er wéér niet bijzit
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31107426
Van Basten. De held die ons Wereldkampioen gaat maken.
  zondag 2 oktober 2005 @ 10:32:06 #3
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_31107432
En wat is je probleem dat Van Bommel er niet bij zit ?

Ik vind ook dat de man geen toegevoegde waarde is voor het nederlands elftal. Wat moet je met iemand die altijd zijn eigen zin doet, en niet meegaat in de teamgeest? Vaag dat dit alleen bij het nederlands elftal is.

Ook als er een opstootje is, dan is van Bommel er altijd bij. Vaak loopt het dan niet direct op een kaart uit, maar t draagt niet bij tot een leuk spel zeg maar.

Dat Davids er trouwens weer bij zit is top, die man gaat er altijd voor de volle honderd procent voor.
Als de 30 jarige kluivert nou ook nog de mazzel heeft dat hij weer eens wat beter gaat ballen, zou hem er toch graag bij zien, maar dan op de manier hoe die vijf jaar geleden voetbalde !!

Succes mannen daar in Duitsland...
pi_31107652
Ik heb er geen probleem mee hoor.
Klik dan als je durft
pi_31115462
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 10:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou er niet te veel op hopen. Mag wel natuurlijk.
  zondag 2 oktober 2005 @ 15:12:07 #6
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31115490
V. Basten. Held.
  Trouwste user 2022 zondag 2 oktober 2005 @ 17:15:49 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_31118736
Schandalig dat Nelissen niet bij de selectie zit.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 2 oktober 2005 @ 17:18:14 #8
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31118813
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 17:15 schreef tong80 het volgende:
Schandalig dat Nelissen niet bij de selectie zit.

kan alsnog.
pi_31119799
Kan nog niet echt enthousiast worden van Van Basten en z'n beleid .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_31120599
, voor de 2e keer.
pi_31125755
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 10:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee NL verliest voor de 3de maal de finale.

2-1 voor en dan 89 de 2-2 en dan 90+3 2-3
pi_31130191
Walgelijke gozer
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:29:51 #13
129273 erik.jansen101
Auto's moeten dood :)
pi_31130402
Hoe sneller we van hem af zijn, hoe beter
>> Ondertitel gewijzigd door FA, niet terugplaatsen.<<
pi_31130459
Van Basten, held .
PSV & Feyenoord huilies:
pi_31130518
Hehe, juist om dit soort reacties hoop ik dat 'ie nog even blijft winnen. Tot in Duitsland ofzo.
Klik dan als je durft
pi_31131482
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:31 schreef Mr.Mills het volgende:
Van Basten, held .
PSV & Feyenoord huilies:
Van Basten zou het eens moeten doen zonder toppers van PSV en Feyenoord, dan verliest ie nog van Dubai.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31135373
Voor Cocu en Kuijt zo 10 andere gelijkwaardige spelers. Over Castelen en VoH hebben we het niet eens.

PSV en Feyenoord zijn overbodige clubs voor Oranje. Daar zit te weinig NL'se kwaliteit.
pi_31135435
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 02:36 schreef LuukBes het volgende:
Voor Cocu en Kuijt zo 10 andere gelijkwaardige spelers. Over Castelen en VoH hebben we het niet eens.

PSV en Feyenoord zijn overbodige clubs voor Oranje. Daar zit te weinig NL'se kwaliteit.
Robben, Van Nistelrooy, Van Persie, Van Bronckhorst, Van Bommel, Afellay en Lucius. Doe het maar eens zonder ál deze (ex) Feyenoorders en PSV'ers. Dan wordt Nederland nog afgedroogd door Macedonië.
pi_31135657
Ex-spelers, daar hebben we het niet over he, je leeft het in het verleden. Ex-spelers die niet zelden pas tot wasdom zijn gekomen bij clubs waar ze nu terecht zijn gekomen, en dus ook pas doorgebroken zijn in Oranje sinds ze bij hun nieuwe clubs spelen. vPersie en vBronckhorst bv.

Zonder vBommel lukt het al tijden heel aardig. Lucius is gewoon 2e rechtsback achter Kromkamp. Afellay heeft de komende jaren helaas last van een overvol overgetalenteerd middenveld, en komt in het rijtje Davids, Cocu, VdV, Landzaat, Sneijder, de Jong, Maduro etc niet snel aan de bak, tenzij hij bepalend gaat spelen.
pi_31136878
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 03:05 schreef LuukBes het volgende:
Afellay heeft de komende jaren helaas last van een overvol overgetalenteerd middenveld, en komt in het rijtje Davids, Cocu, VdV, Landzaat, Sneijder, de Jong, Maduro etc niet snel aan de bak, tenzij hij bepalend gaat spelen.
Denk dat Affelay er echt wel binnen de komende jaren instaat ipv de spelers die je hier opnoemt...

[ Bericht 1% gewijzigd door vanBoeschoten op 03-10-2005 08:45:58 ]
pi_31136906
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 08:14 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

Denk dat Affelay er echt wel binnen de komende instaat ipv de spelers die je hier opnoemt...
Als je er niks van snapt zegt dan gewoon niks.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_31136912
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 02:41 schreef cultheld het volgende:

[..]

Robben, Van Nistelrooy, Van Persie, Van Bronckhorst, Van Bommel, Afellay en Lucius. Doe het maar eens zonder ál deze (ex) Feyenoorders en PSV'ers. Dan wordt Nederland nog afgedroogd door Macedonië.
Laten we t dan hebben over alle ex Ajacieden bij PSV
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  maandag 3 oktober 2005 @ 08:22:13 #23
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31136931
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 02:41 schreef cultheld het volgende:

[..]

.
Van Bommel is sowieso overrated en niet nodig in Oranje.
Verder houd je nog over Sar, Timmer, Kromkamp, Obdam, Boulahrouz, Melchiot, Vlaar, Heitinga, Sneijder, VdV, Landzaat, Davids, Seedorf, Maduro, de Jong, Mathijssen, Meerdink, Makaay, Babel over.
Met deze selectie win je wel van dat soort kleine landen hoor .
-
  maandag 3 oktober 2005 @ 08:30:13 #24
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31136977
Wat denken jullie ervan voor Zaterdag?
pi_31137100
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 08:18 schreef Jajong het volgende:

[..]

Als je er niks van snapt zegt dan gewoon niks.
pi_31139747
Zaterdag, ik denk een 1-2 overwinning. Baros zal waarschijnlijk één keer aan de aandacht van de NL verdediging ontsnappen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  maandag 3 oktober 2005 @ 11:13:53 #27
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31139795
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:11 schreef SocialDisorder het volgende:
Zaterdag, ik denk een 1-2 overwinning. Baros zal waarschijnlijk één keer aan de aandacht van de NL verdediging ontsnappen.
O ja, koller is er natuurlijk niet bij. Dat is wel mooi
  maandag 3 oktober 2005 @ 11:14:43 #28
67174 Dos37
Come on Twente
pi_31139817
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 08:30 schreef DeTolk het volgende:
Wat denken jullie ervan voor Zaterdag?
0-4
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_31139905
Davids gaat uitblinken zaterdag.

En das geen grapje.
  maandag 3 oktober 2005 @ 12:00:34 #30
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31140887
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:18 schreef Roeni3 het volgende:
Davids gaat uitblinken zaterdag.

En das geen grapje.
Laatste rode kaart van Davids in Oranje was toch in en tegen Tsjechie?
pi_31141231
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:11 schreef SocialDisorder het volgende:
En dan op z'n Baros missen.
That's all folks!
pi_31141495
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:56 schreef cultheld het volgende:

[..]

Van Basten zou het eens moeten doen zonder toppers van PSV en Feyenoord, dan verliest ie nog van Dubai.

Welke toppers van PSV? Lucius, Bouma en Vennegoor zeker? En welke van Feyenoord? Paauwe, Lodewijks?

Houd toch op man
pi_31141710
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 12:00 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Laatste rode kaart van Davids in Oranje was toch in en tegen Tsjechie?
yup, maar Nedved, die de overtreding uitlokte, is er nu niet bij
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_31141785
Daar hebben ze nu Polak voor.
That's all folks!
pi_31142448
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 12:22 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Welke toppers van PSV? Lucius, Bouma en Vennegoor zeker? En welke van Feyenoord? Paauwe, Lodewijks?

Houd toch op man
Ex-spelers tellen dan ook mee.
  maandag 3 oktober 2005 @ 13:03:15 #36
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31142500
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar hebben ze nu Polak voor.
Sjaak?
  maandag 3 oktober 2005 @ 13:03:48 #37
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31142512
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:01 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dan houd je alsnog een prima selectie over..
Jij noemt Affelay en Lucius, die hebben amper in Oranje gespeeld.. Affelay helemaal niet zelfs.
Feit is gewoon dat ook zonder (ex)-psv-ers en f'noorders Oranje een prima elftal neer kan zetten. .
-
  maandag 3 oktober 2005 @ 13:06:20 #38
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31142579
Ik snap werkelijk niet dat men zo blij is als er spelers van je club worden geselecteerd.

Alleen maar meer kans op blessures,jippie
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31142653
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:03 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dan houd je alsnog een prima selectie over..
Jij noemt Affelay en Lucius, die hebben amper in Oranje gespeeld.. Affelay helemaal niet zelfs.
Feit is gewoon dat ook zonder (ex)-psv-ers en f'noorders Oranje een prima elftal neer kan zetten. .
Maak eens een opstelling
pi_31142659
Inderdaad

Ik ben blij dat Cocu, Afellay en Ooijer wat rust pakken. Vennegoor kan mooi uitrusten op de bank Flikker maar op met je oranje. Als de (ex-) PSVers maar mee mogen naar het WK vind ik alles best.
pi_31142699
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:01 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dan nog. Heb je even in je hoofd hoeveel spelers er bij Ajax opgeleid zijn? Dan kun je Ooijer ook vergeten, ook een Ajax-speler geweest.

Ik snap echt niet hoe triest men kan doen over het Nederlands elftal. Of je bent voor of je bent tegen. Niet als er spelers van mijn club bij zitten, dan ben ik er voor, maar als er alleen maar Ajacieden inzitten, ja dan hoeft het voor mij niet meer hoor.

De 11 spelers die het beste team vormen, moet ons land vertegenwoordigen. Niet de 11 beste spelers, niet 11 spelers van 11 verschillende clubs, niet 11 spelers 11 verschillende regio's. Je kan niet ontkennen dat Ajax een goede jeugdopleiding heeft. Dat Van Basten het 433 van Ajax wil spelen, heeft er mede te maken dat daardoor spelers als De Cler, Kromkamp, Landzaat zijn opgeroepen. Bij een 442 coach of een Advocaat of een Hiddink was dat nooit gebeurd. Dat spelers als Maduro, Babel en Vlaarworden opgeroepen, heeft te maken met oog op de toekomst en talent een kans te geven.

Ten slotte behaalt Van Basten nog steeds resultaten en plaatst hij zich voor het WK.
pi_31142729
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

Maak eens een opstelling
Van der Sar
Kromkamp - Boulahrouz - Matthijsen - de Cler
Landzaat - Maduro - Davids
Van der Vaart
Makaay - van Hooydonk

Hmm. Die voorhoede is erg lastig in elkaar te zetten zonder Kuijt, Robben, Vennegoor en Van Nistelrooij.
pi_31142776
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dan nog. Heb je even in je hoofd hoeveel spelers er bij Ajax opgeleid zijn? Dan kun je Ooijer ook vergeten, ook een Ajax-speler geweest.

Ik snap echt niet hoe triest men kan doen over het Nederlands elftal. Of je bent voor of je bent tegen. Niet als er spelers van mijn club bij zitten, dan ben ik er voor, maar als er alleen maar Ajacieden inzitten, ja dan hoeft het voor mij niet meer hoor.

De 11 spelers die het beste team vormen, moet ons land vertegenwoordigen. Niet de 11 beste spelers, niet 11 spelers van 11 verschillende clubs, niet 11 spelers 11 verschillende regio's. Je kan niet ontkennen dat Ajax een goede jeugdopleiding heeft. Dat Van Basten het 433 van Ajax wil spelen, heeft er mede te maken dat daardoor spelers als De Cler, Kromkamp, Landzaat zijn opgeroepen. Bij een 442 coach of een Advocaat of een Hiddink was dat nooit gebeurd. Dat spelers als Maduro, Babel en Vlaarworden opgeroepen, heeft te maken met oog op de toekomst en talent een kans te geven.

Ten slotte behaalt Van Basten nog steeds resultaten en plaatst hij zich voor het WK.
Als Bassie het WK wint met 11 Ajacieden, dan laat ik hem de lotto-cijfers ook ff voor me invullen. Dan is ie namelijk in het bezit van bovennatuurlijke krachten.
pi_31142807
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:03 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Sjaak?
Jan bedoel ik.
That's all folks!
pi_31142808
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

Maak eens een opstelling
VD Sar, Melchiot, Reiziger, Maduro, De Cler, Davids, Sneijder, Van der Vaart, vd Meijde, Kluivert en Babel.

Redelijkwaardig elftal je puur Ajax-opgeleide spelers gebruikt. Kromkamp, Boulharouz, zouden de verdediging versterken, Landzaat staat er dan nog niet eens in, Seedorf zou ook nog mee kunnen doen. Alleen qua aanvallers kan ik niets bedenken, zonder Van Nistelrooy en Robben.
pi_31142847
Zelfs de Duitsers lachen om vd Meyde, Reiziger, De Cler en Sneijder.
pi_31142903
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:13 schreef cultheld het volgende:

[..]

Als Bassie het WK wint met 11 Ajacieden, dan laat ik hem de lotto-cijfers ook ff voor me invullen. Dan is ie namelijk in het bezit van bovennatuurlijke krachten.
HET GAAT NIET OM 11 AJACIEDEN. Puur voorbeeldsmatig. Denk nou toch eens na man. Waarom zou je in godsnaam wel juichen wanneer Vennegoor scoort en niet wanneer Babel scoort? Puur gezien vanuit Nederlands elftal belang? Dat het voor de waarde van de speler en dus je club beter is etc, dat begrijp ik wel. Maar vanuit dat Oranje shirt gedacht.

Je bent toch trots op Nederland en je hoopt toch dat Nederland Wereldkampioen wordt? Ik baal er echt onwijs van dat ik in '88 2 jaar oud was. Ik had dat graag bewust mee willen maken.

Ik zeg niet dat je geen kritiek mag hebben, maar zo kansloos lullen dat je hoopt dat Van Basten (het verbasteren van namen is zoo triest trouwens) zaterdag onderuit gaat, omdat hij denkt dat het zonder Van Bommel beter gaat, is echt te laag voor woorden. Zeg dan zoals DG en Cart_Man rot op met het nationale elftal, alleen mijn club telt.
pi_31142936
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:16 schreef cultheld het volgende:
Zelfs de Duitsers lachen om vd Meyde, Reiziger, De Cler en Sneijder.
Dat je je beperkt tot een zinnetje reactie zegt genoeg. En over Sneijder hoef ik niet eens te beginnen.

Je hebt echt een grote plaat voor je kop.
pi_31142950
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:18 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

HET GAAT NIET OM 11 AJACIEDEN. Puur voorbeeldsmatig. Denk nou toch eens na man. Waarom zou je in godsnaam wel juichen wanneer Vennegoor scoort en niet wanneer Babel scoort? Puur gezien vanuit Nederlands elftal belang? Dat het voor de waarde van de speler en dus je club beter is etc, dat begrijp ik wel. Maar vanuit dat Oranje shirt gedacht.

Je bent toch trots op Nederland en je hoopt toch dat Nederland Wereldkampioen wordt? Ik baal er echt onwijs van dat ik in '88 2 jaar oud was. Ik had dat graag bewust mee willen maken.

Ik zeg niet dat je geen kritiek mag hebben, maar zo kansloos lullen dat je hoopt dat Van Basten (het verbasteren van namen is zoo triest trouwens) zaterdag onderuit gaat, omdat hij denkt dat het zonder Van Bommel beter gaat, is echt te laag voor woorden. Zeg dan zoals DG en Cart_Man rot op met het nationale elftal, alleen mijn club telt.
Al zou Kevin Bobson geselecteerd worden in plaats van Van Bommel en vervolgens de winnende maken in de finale, dan juich ik nog.. Het probleem is dat zoiets een utopie is voor Bassie en dat Van Bommel te goed is om niet te selecteren. Daarom hoop ik, in het belang van het Nederlands elftal, dat hij NU op z'n bek gaat in plaats van tijdens de gebruikelijke halve finale of zelfs eerder.
pi_31143079
Alsof het aan vBommel zou liggen dat we eventueel wel of niet een finale winnen. Het is geen wereldvoetballer hoor. Gewoon een nuttige jongen met bepaalde kwaliteiten, maar geen uitblinkende exceptionele speler.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')