Het halve dorp zal wel Kwakman heten of niet?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:30 schreef Jimmy het volgende:
Ik wist wel dat ze Kwakman heet.. maar Maribelle moest van diep komen.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
hé hé je moet toch echt vaker hier komen hoor Diaan als muziektriviater van het eerste uur
Ik lurk af en toe, maar ik weet gewoon heel veel vragen nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
hé hé je moet toch echt vaker hier komen hoor Diaan als muziektriviater van het eerste uur
Maakt dat nou uit, ik ook niet en dan soms weet ik er opeens een paar achter elkaar. Shotjes in the dark zijn soms ook wel leuk.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik lurk af en toe, maar ik weet gewoon heel veel vragen niet![]()
daar leef ik hier vanquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maakt dat nou uit, ik ook niet en dan soms weet ik er opeens een paar achter elkaar. Shotjes in the dark zijn soms ook wel leuk.
Tja dat is waar.... ik zal proberen wat vaker te komen en te reageren.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maakt dat nou uit, ik ook niet en dan soms weet ik er opeens een paar achter elkaar. Shotjes in the dark zijn soms ook wel leuk.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:43 schreef bartrid het volgende:
Athlete voor de artiest?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:43 schreef peaceman het volgende:
Genesis - We can't dance?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:39 schreef Neleos het volgende:
Gorillaz - Demon Days?
quote:
quote:
aha. mooi weer daar dus?quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
* Doorweekte Sack_Blabbath plaatst een TVP
Het is hier best aardig. Eén bui gehad. Die duurde exact net zolang als dat ik er over doe om van m'n vriendin d'r huis naar mijn huis te fietsenquote:
Nee, zo blind/dom* ben ik nou ook weer nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:54 schreef Neleos het volgende:
Zou het The Box top 100 zijn?
Jammer, had gekundquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, zo blind/dom* ben ik nou ook weer niet
* = doorhalen wat niet van toepassing is
Je bent een trotse eigenaar van dit unieke stukje muziekgeschiedenis?quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:59 schreef Jimmy het volgende:
Happy Hardcore top 100?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Je bent de een trotse eigenaar van dit unieke stukje muziekgeschiedenis?
Sack_Blabbath +1quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nick Cave & The Bad Seeds?
Punt voor Bartridquote:
quote:Offering a complex form of metal that combined the sweeping adverturism of math rock, the oddball tempos of experimental jazz, and the stunning brutality of thrash metal,raised the bar for metal bands everywhere upon their debut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |