FC Fok! natuurlijk!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:36 schreef wyccie het volgende:
Tussen FC Efteling en wie nog meer, Andy?
ik weet niet of je Road Trip hebt gezien met de slang en de muizen, nou ik heb ook een 3 meter lange Python in huis , mischien is dat de redenquote:Bullpit, waarom huilt dat poesje?
Nou zeg ik heb andere mannen wel eens horen overdrijven over de lengte van hun lid maar dit slaat alles!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:37 schreef Bullpit het volgende:
[afbeelding]
[..]
ik weet niet of je Road Trip hebt gezien met de slang en de muizen, nou ik heb ook een 3 meter lange Python in huis , mischien is dat de reden
't Is een schatje. Een poesje en een slang.....rare combi, maar waarom nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:37 schreef Bullpit het volgende:
[afbeelding]
[..]
ik weet niet of je Road Trip hebt gezien met de slang en de muizen, nou ik heb ook een 3 meter lange Python in huis , mischien is dat de reden
Treinhazes!quote:
Gelukkig maar zou toch wat zijn als je thuis komt en je hoort gemauw uit de buik van je slang komen!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:42 schreef Bullpit het volgende:
voor alle duidelijkheid , poesje is geheel veilig hoor
Je spreekt ook nog als een hooligan!quote:
Of gewoon de naam zeggen, scheelt weer tijd.quote:
quote:Al in een vroeg stadium ontwikkeldeeen esthetiek die aan het begrip muziek een ruimere inhoud gaf. Naast gefixeerde tonen konden naar zijn idee ook ruisklanken en stilte muzikaal geordend worden. Deze elementen gingen in zijn composities vanaf ca. 1938 een belangrijke rol spelen. Uit deze periode dateren veel stukken voor slagwerk en voor prepared piano: een gewone piano waarin tussen de snaren houten, metalen of rubberen voorwerpen zijn aangebracht, waardoor de klankkleur en de toonhoogte van de aangeslagen snaren worden beïnvloed. Omdat met dergelijke instrumenten vaak geen exacte toonhoogten konden worden gerealiseerd, en er dus ook geen sprake kon zijn van melodie of harmonie, werd het materiaal gestructureerd door middel van terugkerende ritmische patronen, een procédé dat aan niet-Westerse muziekvormen was ontleend.
ja das ook weer waarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of gewoon de naam zeggen, scheelt weer tijd.
Tong heeft dat al véél langer begrepen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:47 schreef Bullpit het volgende:
ja das ook weer waar, als we nou gewoon de naam in het plaatje plaatsen dan hebben we ook niet dat nutteloze gegok
![]()
Of we noemen een naam en de rest zoekt er een plaatje bij! Dat is ook leuk!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:47 schreef Bullpit het volgende:
[..]
ja das ook weer waar, als we nou gewoon de naam in het plaatje plaatsen dan hebben we ook niet dat nutteloze gegok
![]()
Heet je poesje Dick? Daar krijg ik hele rare gedachtes bij....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:47 schreef Bullpit het volgende:
[..]
![]()
Dat zegt meer over jou dan over dat poesje...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:49 schreef BwennieBren het volgende:
Heet je poesje Dick? Daar krijg ik hele rare gedachtes bij....
True, daarom zeg ik ook "ik"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over dat poesje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |