Daar ben ik heel erg blij om... Ik denk niet dat de pagina's zo leuk waren geworden als ik niet als die tijd jouw ideeën, input en steun had.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:23 schreef Googolplexian het volgende:
ik ben nog steeds van de partij hoor...
Dit snap ik niet...quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:23 schreef Googolplexian het volgende:
ik zie alleen niet in waarom tekeningen, kleur, lettering, etc tegelijk op moeten gaan en ook als een soort verplichting op Fok gepost moeten worden voor het geheel klaar is
quote:
Wat hij zegtquote:Op zondag 13 november 2005 23:00 schreef MaxiTitan het volgende:
Ziet er zeer goed uit.
Het zou idd jammer zijn als dit project verlaten zou worden.
Nu ik meer gezien heb ben ik zeker benieuwd naar het eindresultaat.
Ik hoop iig dat de issues die er nu spelen snel opgelost worden.
En dan zegt ie dat ik zuigposts maak!quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:04 schreef Lynx666 het volgende:
Ziet er idd heel puik uit!. Mijn complimenten!
gaan de deuren dicht?quote:Op woensdag 30 november 2005 12:43 schreef Lynx666 het volgende:
Wordt er nog aan dit project verder gewerkt?
Dwz: is het nodig dat dit topic een nieuw onderkomen krijgt zodra DSG zn deuren sluit?
welke rest?quote:Op woensdag 30 november 2005 12:56 schreef Sandraugiga het volgende:
Als er aan verder word gewerkt, zal het voor de frontpage zijn. Wat mij betreft mag hij dus weg. Ik weet niet wat de rest er van vind.
Het ziet er goed uit.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:56 schreef Sandraugiga het volgende:
Als er aan verder word gewerkt, zal het voor de frontpage zijn. Wat mij betreft mag hij dus weg. Ik weet niet wat de rest er van vind.
hij is zelfs al gestoptquote:Op zondag 4 december 2005 14:25 schreef Meki het volgende:
Is de strip al begonnen
Kijk eens op de vorige pagina?quote:Op zondag 4 december 2005 14:25 schreef Meki het volgende:
Is de strip al begonnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |