Dat had ik nou ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:54 schreef An24 het volgende:
ik smelt te veel en kan alleen maar zeggen: aaaaaaahhhhh wat lieeeeeeefffff, haha
Dat hoofd stoort best wel he? Kan ik dan gewoon een stuk van die helling clonen, of ga je dan snel zien dat er een grootsuk ergens anders vandaan komt?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:08 schreef Re het volgende:
ik had alleen dat hoofd weggesoept dan
Erg goed gelukt inderdaad, heel leuk. Van die andere natuur/herfstfoto's vind ik vier ook de mooiste. Ik vind het wel een prachtige kleurige bosrand. Waar is dat?quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:03 schreef Martijn78 het volgende:
Ik probeer de laatste tijd wat herfstfoto's te schieten. Deze vond ik zelf errug goed gelukt en wil ik jullie ook niet onthouden![]()
neuh moet best simpel te klonen zijn, wel telkens ergens anders stukje van halen zodat je niet de herhaling ziet, gewoon ff proberenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:40 schreef Fixers het volgende:
[..]
Dat hoofd stoort best wel he? Kan ik dan gewoon een stuk van die helling clonen, of ga je dan snel zien dat er een grootsuk ergens anders vandaan komt?
Of de foto bijsnijden maar ik ben bang dat dan de uitsnede te krap wordt. Heb je in je serie geen enkele foto waar die figuur niet met z'n hoofd in beeld staat?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:39 schreef Re het volgende:
[..]
neuh moet best simpel te klonen zijn, wel telkens ergens anders stukje van halen zodat je niet de herhaling ziet, gewoon ff proberen
Bijsnijden is niet echt een optie, dan mis ik net dat laaste snowboardertje en die wil ik graag houden. Ik heb mijn foto al uit moeten breiden aan de linker zijde en onderaan met del van andere foto's. En helaas staat overal die kerel met z'n harses op de 'onderste' foto's maar ik ga er nog wel eens mee stoeien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:36 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Of de foto bijsnijden maar ik ben bang dat dan de uitsnede te krap wordt. Heb je in je serie geen enkele foto waar die figuur niet met z'n hoofd in beeld staat?
Pantheon in Rome? Leuke abstracte foto.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:49 schreef NoSigar het volgende:
Een dag voor de vakantie een camera gekocht:
[afbeelding]
Komt hij op het scherm? Lijkt niet altijd te lukken bij picserver. Dit is overigens het Pantheon in Rome. En ik moet eigelijk nog een linkje naar de originele foto op 't juiste formaat geven, een uitzoeken hoe dat werkt.
Ohh!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:30 schreef Meditrinea het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is nep!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 07:40 schreef Nature4Life het volgende:
@NoSigar
Die bosrand ligt aan een ven, het Bodemven in het natuurgebied Huis ter Heide. Dat licht tussen Loon op Zand en de Moer in centraal Noord-Brabant. Of boven Tilburg
Ik heb de kleuren wel wat opgeschroefd, maar zó'n spectakel is het over 1,5 week wel denk ik
[afbeelding]
Fraaie foto, maar je bent vergeten je vriendin erop te zettenquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:11 schreef Doodkapje het volgende:
Gisteren gemaakt toen ik met mijn vriendin door het bos in Berg en Dal wandelde...
[[url=http://www.student.ru.nl/j.c.l.israel/fok/DB_bos01sml.jpg]afbeelding][/url]
Persoonlijk vind ik de lucht iets te wit; iets meer contrast in dat gebied (ten kostte van contrast elders) was denk ik mooier geweest. Had zelf ook iets minder voorgrond gedaan (horizon lager, iets dichterbij), maar dat is persoonlijk.quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:03 schreef pirke het volgende:
Net met een fotografie cursus begonnen. Dit is dus de 1e foto van het 1e (analoge) rolletje dat ik als 1e heb ontwikkeld en afgedrukt
Wat vinden jullie ervan?
Je foto's hebben imho wel potentie, maar zijn het net niet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Niet echt hoogstaand, maar toch:
Uitzicht in Neu Schwanstein:
[afbeelding]
Schitterend weer in de Olympiapark:
[afbeelding]
Kloof in Garmisch-Partenkirchen:
[afbeelding]
De lucht mocht inderdaad wat donkerder. Als ik echter een zachtere filter gebruik dan wordt alles zo grauw en dat vond ik ook niet mooi... misschien dat doordrukken, vooral linksboven, zou helpen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:27 schreef mwvdlee het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de lucht iets te wit; iets meer contrast in dat gebied (ten kostte van contrast elders) was denk ik mooier geweest. Had zelf ook iets minder voorgrond gedaan (horizon lager, iets dichterbij), maar dat is persoonlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |