Had em dan ook gecropt, had je een hoop inkt bespaartquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik hoef die paginanummers enzo er niet bij hoor
niemand zegt hoiquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
net ff snel gemaakt met mn webcam.. ik ga ff kijken of ik em opnieuw kan maken voor je, maar dan groter
En daar zit dan natuurlijk ook copyright op enzo he
Ooowww!! oke danquote:
Hellowquote:
niet mijn inktquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Had em dan ook gecropt, had je een hoop inkt bespaart
Laters DaMookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:08 schreef DaMook het volgende:
Ik ga maar vast met een omweg naar die verjaardag fietsen![]()
Tot later
wepkem wil het nietquote:
Hoi. Is er bij jullie nog zon?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Helleeeuuwww
Zonnige groetjes uit Dadizele![]()
quote:
Boejjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ooowww!! oke dan
Hou je wel wat afstand aub straks denken de mensen nog dat we handtastelijk zouden zijn enzo..
![]()
Sorry was even wat anders doenquote:
Moet je wel mijn broek voor opendoen eh Flesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boejje
* Dr_Flash vingert nieke stiekem onder tafel
Hier komen de eerste wolken binnen vliegen, en zo te zien is er een bui op komstquote:
* qu63 Dr_Flash zn hand wegduwtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boejje
* Dr_Flash vingert nieke stiekem onder tafel
jij merkt ook niks he?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Moet je wel mijn broek voor opendoen eh Fles![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
* qu63 Dr_Flash zn hand wegduwt
goorlap
Ej rot es op zegquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
* qu63 Dr_Flash zn hand wegduwt
goorlap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |