Hellowquote:
niet mijn inktquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Had em dan ook gecropt, had je een hoop inkt bespaart
Laters DaMookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:08 schreef DaMook het volgende:
Ik ga maar vast met een omweg naar die verjaardag fietsen![]()
Tot later
wepkem wil het nietquote:
Hoi. Is er bij jullie nog zon?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Helleeeuuwww
Zonnige groetjes uit Dadizele![]()
quote:
Boejjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ooowww!! oke dan
Hou je wel wat afstand aub straks denken de mensen nog dat we handtastelijk zouden zijn enzo..
![]()
Sorry was even wat anders doenquote:
Moet je wel mijn broek voor opendoen eh Flesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boejje
* Dr_Flash vingert nieke stiekem onder tafel
Hier komen de eerste wolken binnen vliegen, en zo te zien is er een bui op komstquote:
* qu63 Dr_Flash zn hand wegduwtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boejje
* Dr_Flash vingert nieke stiekem onder tafel
jij merkt ook niks he?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Moet je wel mijn broek voor opendoen eh Fles![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
* qu63 Dr_Flash zn hand wegduwt
goorlap
Ej rot es op zegquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
* qu63 Dr_Flash zn hand wegduwt
goorlap
Wordt je nou ook de nieuwe Piet Paulusma?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier komen de eerste wolken binnen vliegen, en zo te zien is er een bui op komst
quote:
Doet het al auwtsj?quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wordt je nou ook de nieuwe Piet Paulusma?![]()
Ook geen Reinier van den Berg ofzo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ik zal nooit Piet Paulusma worden
ik blijf gewoon een amateur
Ik heb helemaal niks gedaanquote:
Je bent ook veel leuker.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ik zal nooit Piet Paulusma worden
ik blijf gewoon een amateur
Gerrit Hiemstraquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ook geen Reinier van den Berg ofzo?
Nope helemaal niks niks niks, ik ga ook zeker geen voorspellingen meer doen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ook geen Reinier van den Berg ofzo?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |