Ik vind mannen ook beter klinken maar hier stond ook meiden ipv vrouwenquote:
Nou nee, van die achtwerkshowers wil ik nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij wil natuurlijk ferme bouwvakkers
dan heb je nog 3 gaten overquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:42 schreef AmyLee het volgende:
[..]
2 jongens tegelijk, 1 van voor en 1 van achter
ik heb de titel een beetje aangepast, vrouwen zou minder lurkers trekken. Hoewel trekken hier in een andere context gelezen moet worden trouwens.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:45 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik vind mannen ook beter klinken maar hier stond ook meiden ipv vrouwen
Maar mijn leeftijdscategorie is nog jongens ja
Alles onder de 20.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:45 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik vind mannen ook beter klinken maar hier stond ook meiden ipv vrouwen
Maar mijn leeftijdscategorie is nog jongens ja
we wachten af..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm er gaan meer gedichten komen vanavond
AmyLee wel kennelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou nee, van die achtwerkshowers wil ik nou ook weer niet.
Iddquote:
Likken in relatie tot de posts hier is géén goed ideequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:48 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik neem even voor Leo waar
[..]
Lik ik eens een keer. Is het nog niet goed
iets meer als een maandquote:
mond en twee handen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
leg eens uit, tel ik mee. Het moet pasbaar zijn he.. die gaten
Your callquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Likken in relatie tot de posts hier is géén goed idee![]()
ik dacht neusgatenquote:
Hij likt je tenminstequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Likken in relatie tot de posts hier is géén goed idee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |