Ik vind mannen ook beter klinken maar hier stond ook meiden ipv vrouwenquote:
Nou nee, van die achtwerkshowers wil ik nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij wil natuurlijk ferme bouwvakkers
dan heb je nog 3 gaten overquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:42 schreef AmyLee het volgende:
[..]
2 jongens tegelijk, 1 van voor en 1 van achter
ik heb de titel een beetje aangepast, vrouwen zou minder lurkers trekken. Hoewel trekken hier in een andere context gelezen moet worden trouwens.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:45 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik vind mannen ook beter klinken maar hier stond ook meiden ipv vrouwen
Maar mijn leeftijdscategorie is nog jongens ja
Alles onder de 20.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:45 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik vind mannen ook beter klinken maar hier stond ook meiden ipv vrouwen
Maar mijn leeftijdscategorie is nog jongens ja
we wachten af..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm er gaan meer gedichten komen vanavond
AmyLee wel kennelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou nee, van die achtwerkshowers wil ik nou ook weer niet.
Iddquote:
Likken in relatie tot de posts hier is géén goed ideequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:48 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik neem even voor Leo waar
[..]
Lik ik eens een keer. Is het nog niet goed
iets meer als een maandquote:
mond en twee handen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
leg eens uit, tel ik mee. Het moet pasbaar zijn he.. die gaten
Your callquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Likken in relatie tot de posts hier is géén goed idee![]()
ik dacht neusgatenquote:
Hij likt je tenminstequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Likken in relatie tot de posts hier is géén goed idee![]()
nou ja gat... klaarkom-mogelijkheid toch minstens?quote:
ooh op die fiets.. vergezocht gatquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja gat... klaarkom-mogelijkheid toch minstens?
Dat is iets anders dan een gat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja gat... klaarkom-mogelijkheid toch minstens?
de handkar is ondergewaardeerdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh op die fiets.. vergezocht gat![]()
Zeg dat maar eens tegen die gasten op de WC in een discotheekquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In een neusgat, jullie zijn maf.
Als of dat wilquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In een neusgat, jullie zijn maf.
Je ouders kunnen je duidelijk vertrouwen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:55 schreef DaMook het volgende:
Nu verveel ik me weerEn moet nog een half uur wachten voor ik naar het feest van mijn neven ga
Zal ik gaan fietsen (pa's fiets die ik niet mee mag nemen, maar die is op vakantie) of te voet
Ik denk dat ik de fiets stiekem neem
wil eerst nog naar huis voor ik opstap ga
.
Welke gasten?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:55 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zeg dat maar eens tegen die gasten op de WC in een discotheek
Waar woon je nou? In ben in verwarring gebracht met die Frankrijk foto'squote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:55 schreef DaMook het volgende:
Nu verveel ik me weerEn moet nog een half uur wachten voor ik naar het feest van mijn neven ga
Zal ik gaan fietsen (pa's fiets die ik niet mee mag nemen, maar die is op vakantie) of te voet
Ik denk dat ik de fiets stiekem neem
wil eerst nog naar huis voor ik opstap ga
.
Altijdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je ouders kunnen je duidelijk vertrouwen.
Frankrijk foto's ??? Ik woon iig in valkenswaardquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:57 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Waar woon je nou? In ben in verwarring gebracht met die Frankrijk foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |