ik hoop van woede, maar dat zal wel weer nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:58 schreef Sanne het volgende:
Nathalie stond toch te stampen?
Ja, maar ze scheppen de aardappels er nu naast. Misschien kaas door de andijvie ofzo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:58 schreef Sanne het volgende:
Nathalie stond toch te stampen?
De eerste die Chantal doorkrijgt verdient een lintje. Link wijf.quote:
Één lintje??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:01 schreef Rica het volgende:
[..]
De eerste die Chantal doorkrijgt verdient een lintje. Link wijf.
Ze lust geen stamppot geloof ik.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:58 schreef CartWOman het volgende:
En waarom eet Tanja nu wéer wat anders?
Oi! Niks negatiefs over noorderlingen he! Je weet hoe het met Roels moeder is afgelopen!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:01 schreef Loedertje het volgende:
Noorderlingen stampen normaliter alles doorelkaar en indien ze dat niet doen dan prakken ze het wel op hun bord.
Zit haast niks onder bij Dido.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:21 schreef Mike1964 het volgende:
Ruk die kleren van d'r lijf!!!!!
Sorry liet me even gaan
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]
*Kill Chantal binnen 24 uur, mocht dit je lukken dan heb je je missie volbracht en krijg je 10.000 euro !
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:04 schreef Rica het volgende:
[..]
Oi! Niks negatiefs over noorderlingen he! Je weet hoe het met Roels moeder is afgelopen!
quote:
Duidelijk trekjes van BPS (stond geloof ik ook op de BB blog)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
En dan lopen zeiken elke dag dat ze Nederlands eten wilt, dus geen rijst en pasta, en dan krijgt ze zoiets en dan is het wéér niet goed.![]()
Aardappels, groente, vlees. Gezonder kan niet.quote:
Om maar 'es een understatement te gebruiken, ja.quote:
Maakt gewoon niet uit wat ze eten, ze wil altijd wat anders. Ik kan me niet herinneren dat ik haar precies hetzelfde als de rest heb zien eten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Aardappels, groente, vlees. Gezonder kan niet.
Er zal vast nóg een bewoner zijn die geen andijvie lust, maar toch mee eet.
Als er een normale hollandse maaltijd op tafel staat vind ik dat ze mee moet eten.
Androgyn lijfje (klinkt lieverquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Om maar 'es een understatement te gebruiken, ja.Ze heeft gewoon géén heupen.
Je kan haar kont niet eens een kont noemen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Om maar 'es een understatement te gebruiken, ja.Ze heeft gewoon géén heupen.
Ik vind prakken ook lekker hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]![]()
* Loedertje kruipt in een hoekje, heb geen zin in een beenbreuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |