Bedoelde jou ook niet hoor, hoopte wat nieuwe aanwas te prikkelen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:45 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl heeft het vaak zat gedaan, maar dit is heel saai en ik loop constant heen en weer dus nu ff niet.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:49 schreef area51 het volgende:
[iid (al zou ik ook geen natte doos krijgen van zijn dingetje ) ]
Daar heb je al eens een heel topic aan gewijd als ik me goed herinner
Volgens mij welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:51 schreef Sanne het volgende:
Wat is dat nou voor groente? andijvie?
Iets van andijvie volgens mij.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:51 schreef Sanne het volgende:
Wat is dat nou voor groente? andijvie?
Nu Chantal en d'r gestook nog.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:46 schreef D.Rose het volgende:
Ze (Joost, Nathalie en Ingrid) hebben Rob door
edit: nee, niets over het homo-gedoe
Morgen als er gezopen is op een lege maag.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:52 schreef BONG4002 het volgende:
Sfeer in de groep is een beetje aan het rommelen, ik denk dat dieper in de avond er nog wel hier en daar wat spanningsvelden onstaan
Gezien het feit dat niemand zn handen wast na het toileteren daar vind ik het niet overbodig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:52 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Iets van andijvie volgens mij.
Maar wat een rare manier van uit het waswater halen.
Doe dat altijd met mijn handen ( wat Náátje doet is tijdrovend..)
Dan juist nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Morgen als er gezopen is op een lege maag.
Voor Chantal is maar 1 remediequote:
Een van de lekkerste gerechten die ik zelf weleens maak binnen het kader van de "Hollandse pot"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |