Wat een anglicisme met een vet randje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
Halsema!
Vroeger zag ze er tenminste nog 'fuckable' uit, maar nu dat ook verdwenen is.. zo is mijn sympathie voor haar.
Maar zijn taalgebruik is wel okayquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[afbeelding]
Piet Hein Donner
Omdat ik het idee heb dat ie van Mars komt. Of een willekeurige andere planeet dan mijn lieve Aarde.
Ik zou wel graag wat onderbouwing willen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:53 schreef the_jasper het volgende:
jan marrijnisen van de sp
dat schaap mogen ze ook een keer ruimen
Dat is geen reden; dat is de trant van een puber die van z'n moeder de Sixteen nog niet mag kopen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
Halsema!
Vroeger zag ze er tenminste nog 'fuckable' uit, maar nu dat ook verdwenen is.. zo is mijn sympathie voor haar.
De morele superioriteit wat elk woord uitstraat en de walgelijke betweterigheid met aangehaakte onrealistische plannen om idealistische doelen te verwezelijken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zou wel graag wat onderbouwing willen.
Zie mijn onderschrift.
Het zit je nogal hoog he. Het enige wat ze poogt te doen is het beleid van haar voorganger Cohen uitvoeren..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:00 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
Mevrouw Rita Verdonk. Deze schofterige ordinaire vrouw staat voor alles wat mensonwaardig is, heeft haar uiterlijk én haar manier van toespreken rechtstreeks van de Trollenkoning uit de Efteling gekopieerd en heeft haar hart verkocht in ruil voor een plaatsje in de schijnwerpers, geen enkel zichzelf 'mens' noemend wezen zou haar beleid normaal gesproken dan ook kunnen uitvoeren. In de middeleeuwen werden dit soort vrouwen nog verbrand, gelukkig voor haar leven we tegenwoordig in een wereld met een dun vernislaagje beschaving. Ik heb medelijden met haar man en kinderen aangezien ze ooit wél wist wat het begrip 'liefde' inhoudt.
Ja, dat kan ik wel volledig met je eens zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:11 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
De morele superioriteit wat elk woord uitstraat en de walgelijke betweterigheid met aangehaakte onrealistische plannen om idealistische doelen te verwezelijken.
Natuurlijk niet. Dat is een kutsmoes. Zij is zelf verantwoordelijk voor haar eigen beleid, hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:15 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Het zit je nogal hoog he. Het enige wat ze poogt te doen is het beleid van haar voorganger Cohen uitvoeren..
Dat snap ik, want die woorden kunnen bijna niet van toepassing zijn op Jan Marijnissen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:18 schreef JanMichiel het volgende:
Mijn commentaar was overigens gericht tot Halsema, Jan M. is wel oke!
Dat dan weer wel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |