Dat je minder aardappelen, vlees en beleg had moeten kopen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat bedoel je?
Hé, nog één!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:59 schreef Chandler het volgende:
Ja de prijzen zijn ook met ongeveer 50% gestegen en wie durft nu te beweren dat dat niet door de invoering van de euro komt!? zelfs de aldi is ietsie duurder gewordenongelofelijk.. maar tja je moet eten kopen dus we kunnen niet met z'n allen een dag in staking gaan
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:57 schreef De_Ananas het volgende:
Je bent dik.
Je bedoelt dus ten opzichte van het laatste jaar met de Gulden, dus 2001? En je hebt ook een bron die aantoont dat de stijging inderdaad zo groot is?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:59 schreef Chandler het volgende:
Ja de prijzen zijn ook met ongeveer 50% gestegen en wie durft nu te beweren dat dat niet door de invoering van de euro komt!?
Maandag voor 5 dagen boodschappen gedaan voor met zijn 2en, brood, vlees, groente, toetjes, melk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Ga naar de aldi
Hebben jullie anorexia ofzo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:01 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Maandag voor 5 dagen boodschappen gedaan voor met zijn 2en, brood, vlees, groente, toetjes, melk.
13 euroAldi
Hulde! Ik word gek van mensen die valse beweringen maken over de euro.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:01 schreef Vigile het volgende:
[afbeelding]
Het is jammer dat het zo slecht te zien is, maar je ziet hier de prijzen van januari 2001 vergeleken met de prijzen, nu in 2005. Je ziet dat ze niet zijn gestegen.
+1 want me vriendin doet ook meequote:
Wie heeft deze gegevens online gezet? en in opdracht van wie?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:01 schreef Vigile het volgende:
[afbeelding]
Het is jammer dat het zo slecht te zien is, maar je ziet hier de prijzen van januari 2001 vergeleken met de prijzen, nu in 2005. Je ziet dat ze niet zijn gestegen.
Ja ik ook, daarom is dit een zeer goede grafiekquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:06 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Hulde! Ik word gek van mensen die valse beweringen maken over de euro.
GATVERDAMME.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Ga naar de aldi
Kijk gewoon even bij het CBS naar het CPI van 2001, 2002 en 2003 ofzo. Lijkt me duidelijk genoeg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:07 schreef Chandler het volgende:
[..]
Wie heeft deze gegevens online gezet? en in opdracht van wie?
Ehm, ik heb 'm inelkaar gezet met paintquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:07 schreef Chandler het volgende:
[..]
Wie heeft deze gegevens online gezet? en in opdracht van wie?
Mr-Coffee: Opleiding: VBO - MAVOquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:09 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
GATVERDAMME.
Beroof een oud vrouwtje, en ga dan boodschappen doen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mr-Coffee: Opleiding: VBO - MAVO
Ik zei toch, de aldi is niet te narsen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:12 schreef Chandler het volgende:
Gelukkig heb ik een Aldi op loop afstand zitten maar voor de betere chips moet ik toch echt naar de Albert Hein
Ja scan dat ding eens, want dit lijkt meer op stemmingmakerij dan inderdaad een dure euro.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik zal zo mijn boodschappenlijstje wel even scannen, misschien hebben jullie tips om te bezuinigen, want het lijkt erop dat het geld weer eerder op is dan de maand.![]()
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zeg BHFH, vraagjes:
1) Hoe kom jij nog aan guldens?
2) Waar is een supermarkt die ze nog accepteert?
Soit, vanmorgen 2 kleine stukjes kaas gekocht en was ¤ 10,45 kwijt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:43 schreef natte-flamoes het volgende:
Wat is precies je boodschappen lijstje. Want ik kan me niet voorstellen dat 'een paar flessen wasmiddel, wat aardappelen, vlees en beleg, wat melk,yohghurt, tandpasta' samen 45 euro zijn.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Soit, vanmorgen 2 kleine stukjes kaas gekocht en was ¤ 10,45 kwijt.
Goed, het was een franse roodbacterie en een stuk blauwschimmel van schapenmelk, beide uit ambachtelijke kaasmakerijen..
Ja *gaap*. Ik snap nou ook wel dat topicstarter met guldens post om kenbaar temaken dat hij liever de gulden heeft dan de euro. Man wat een slappe poging van je.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zeg BHFH, vraagjes:
1) Hoe kom jij nog aan guldens?
2) Waar is een supermarkt die ze nog accepteert?
Geen probleemquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:51 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]Ja wat is je probleem nou? Een goede smaak of de dure euro?
Onzin. Ik ben ook van mening dat de prijzen van nu aan de stevige kant zijn, maar voor die producten die jij opnoemt ben je echt geen 45 euro kwijt. Tenzij die "etc etc" van je 10 kratten bier inhouden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen probleem
Maar indicatie dat je voor wat aardappels, vlees, afwasmiddel etc etc makkelijk 45 Euro kan uitgeven als je dat wilt.
Ik verwees naar wat BHFH kocht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:57 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Onzin. Ik ben ook van mening dat de prijzen van nu aan de stevige kant zijn, maar voor die producten die jij opnoemt ben je echt geen 45 euro kwijt. Tenzij die "etc etc" van je 10 kratten bier inhouden.
Ja, en tot hij z'n kassabonnetje post en laat zien wat hij écht heeft gekocht denk ik dat ie de zaak aan het overdrijven is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik verwees naar wat BHFH kocht.
paar flessen wasmiddel, wat aardappelen, vlees en beleg, wat melk,yohghurt, tandpasta.
Vlees en beleg alleen al...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |