quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:17 schreef DaMook het volgende:
[..]Chesterfield
uiteraard
Hoi Jag
Dat OP plaatje vind ik niet zo'n goed ideeDie losse avatars werkt een stuk beter
Camelquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:17 schreef DaMook het volgende:
[..]Chesterfield
uiteraard
Hoi Jag
Dat OP plaatje vind ik niet zo'n goed ideeDie losse avatars werkt een stuk beter
Lollercakes!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:19 schreef Maikuuul het volgende:
YESik ben er ook weer ! net terug van het werken
hm dat is niet handig opzichquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:19 schreef Fwnk het volgende:
Op de een ofg andere manier crashed men firefox half als ik zo een plaatje opsla
quote:
Zonde van je geld dat rokenquote:
maar een biertje is extra lekker met een sigaretje erbijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja.. kan je beter besteden aan bier ofzo![]()
Kan je beter aan reizen besteden.quote:
Absoluutquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:23 schreef saaw het volgende:
[..]
maar een biertje is extra lekker met een sigaretje erbij
De bedoeling van roken is idd dat je eraan zuigtquote:
kloptquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:23 schreef saaw het volgende:
[..]
maar een biertje is extra lekker met een sigaretje erbij
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
De bedoeling van roken is idd dat je eraan zuigt
Toetsenbordinstellingen even wijzigen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
De bedoeling van roken is idd dat je eraan zuigt
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:22 schreef Fwnk het volgende:
Roken zuigt idd
Leuk gehad Maryse?
Ik zei nog:
Het is like 170 km rijden naar almere dus als je met de trein teruggaat kan het wel
Maar ik red het niet op tijd als ik nu weg ga
Dat doet ie soms weleens uit zichzelfquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Toetsenbordinstellingen even wijzigen?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat doet ie soms weleens uit zichzelf
Jupquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]Maar je had je post al ge-edit volgens mij.
Moet kunnen op zaterdag .... toch ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb me net eens aangekleed
Neuh. Jij?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:28 schreef saaw het volgende:
nog leuke plannen voor vanavond?
eenschquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja.. kan je beter besteden aan bier ofzo![]()
Werken...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:28 schreef saaw het volgende:
Vanavond eerst een feest en dan mischien nog opstapquote:
ja moet over een uur naar mijn werk toe lopenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Moet kunnen op zaterdag .... toch ?
Ik weet je adres toch niet?quote:
Dat zei je al.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:30 schreef spenky het volgende:
hooooi
Ik blijf vanavond thuis.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:28 schreef saaw het volgende:
Jij gaat ook altijd naar uithoornquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:30 schreef saaw het volgende:
ik ga zo met wat vrienden de stad in. ze gaan skateboarden en ik moet filmpen, zijn bezig met n film
dan een hapje eten en de kroeg in ofzo
vannacht naar uithoorn geloof ik
bdw? Bij De Weg?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:32 schreef brainster het volgende:
[..]
Jij gaat ook altijd naar uithoorn
hoi bdw
Same herequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:32 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb t koud >>>>>>> dus ben ik nu keiveel aan 't eten
Daar woonde ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:31 schreef Jaguarized het volgende:
Sarah, hoe kom ik het makkelijkst van de Brouwersgracht (Jordaan) naar de Albert Cuyp (Pijp)?
Waarom snap ik die link niet helemaalquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:32 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga uit of zo ?
Ik heb t koud >>>>>>> dus ben ik nu keiveel aan 't eten
ik ga altijd eten als ik het koud heb........quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:33 schreef IFASS het volgende:
[..]
Waarom snap ik die link niet helemaal
Waar zit die?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:33 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Daar woonde ik
Wat ga je daar doen?
Je moet echt even een broodje bakkeljauw halen bij warung sweetie dat is echt lekker !
Ik heb wangen van schuurpapier momenteelquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Mên ik keek net in de spiegel en zag dat mijn baard weer terug komt
Ik ben zo terug
lopend/fietsend/ov?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:31 schreef Jaguarized het volgende:
Sarah, hoe kom ik het makkelijkst van de Brouwersgracht (Jordaan) naar de Albert Cuyp (Pijp)?
dat verklaart het een en anderquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:34 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ik ga altijd eten als ik het koud heb........
OV. Of lopen als dat sneller gaat.quote:
Ik moet nog scheermesjes kopen, maar heb alleen geen zin om nu naar de winkel te gaan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb wangen van schuurpapier momenteelMaar heb eigenlijk geen zin om me vandaag te scheren
Aha, naja ik heb een afspraak met iemand bij de McDonald bij de AC markt. Maar het staat genoteerd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
op de albert cuypin zo een zijstraat
en ijsje eten bij pepino!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:35 schreef Fwnk het volgende:
Ok,ongeveer een uur en 3 kwartier heen, en dan ga ik er vanuit dat ik niet in de file sta,anders moet ik 180 rijden...
Dan anderhalf uur terug, dan ben ik om 19.45terug...
Maryse als jij over anderhalf uur pizza in huis hebt dan eten we die op de terugweg op en zet ik je in emmen weer op de trein
gewoon de tram pakkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
OV. Of lopen als dat sneller gaat.
Ik wacht nog steeds op specificaties he.quote:
Moet ik ook nog eerst weer terug naar het CS..quote:
lopend gaat niet sneller denk ik, nooit geprobeerdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
OV. Of lopen als dat sneller gaat.
oh jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Aha, naja ik heb een afspraak met iemand bij de McDonald bij de AC markt. Maar het staat genoteerd.
carmenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op specificaties he.
Ik heb een Philips cooshave ofzoiets, mesjes is niets voor mijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik moet nog scheermesjes kopen, maar heb alleen geen zin om nu naar de winkel te gaan.
ik vind mesjes gladder scherenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb een Philips cooshave ofzoiets, mesjes is niets voor mij
Staat genoteerd, thnx.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:38 schreef saaw het volgende:
[..]
lopend gaat niet sneller denk ik, nooit geprobeerd
kan het beste naar de nassaukade lopen, daar tram 10 pakken tot weteringscircuit en dan laatste stukje weer lopen
duurt hooguit kwartiertje denk ik
Ik ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:38 schreef MaRySe het volgende:
[..]
oh jaen dan daar is ook zo en kookwinkel met keigave spullies
ik wou dat ik er weer woonde
Jammer.quote:
ja maar maar dan stap je toch gewoon uit bij cafe mulder en dan hoef je alleen nog de stadhouders over te steken en de 2e j v campenstraatquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Moet ik ook nog eerst weer terug naar het CS..
sorriequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Staat genoteerd, thnx.
[..]
Ik ook.
[..]
Jammer.
Het is voorbij de Heinekenfabriek ja...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:39 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ja maar maar dan stap je toch gewoon uit bij cafe mulder en dan hoef je alleen nog de stadhouders over te steken en de 2e j v campenstraat
oh wacht! je kan ook gewoon bij t heineken plein uitstappen weetje wel daar bij de stadhouderskade.
Vast welquote:
Das wel waarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vast welMaar ik vind dit makkelijker
je loopt gewoon naar de nassaukade en daar pak je tram 10 tot weteringscircuit, dan loop je naar de heinekenbrouwerij en nog een klein sutkje verder, dan rechts en dan ben je op de cuypquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is voorbij de Heinekenfabriek ja...
veel plezier, zet hem opquote:
Ik noteer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:41 schreef saaw het volgende:
[..]
je loopt gewoon naar de nassaukade en daar pak je tram 10 tot weteringscircuit, dan loop je naar de heinekenbrouwerij en nog een klein sutkje verder, dan rechts en dan ben je op de cuyp
moet ik een kaartje voor je tekenen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik noteer.Waar in A'dam woon jij ergens?
Doe maar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:43 schreef saaw het volgende:
[..]
moet ik een kaartje voor je tekenen?![]()
ik doe het zo hoor, daar niet van
ik woon [met paps en mams] in watergraafsmeer, bij de schaatsbaan en het oude ajaxstadion
en de helft van de week in de kortde leidse dwarsstraat, meteen naast lediseplein
wheh ik heb het lekker zachtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb wangen van schuurpapier momenteelMaar heb eigenlijk geen zin om me vandaag te scheren
Je begint mooi op tijd met bier drinkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:45 schreef DaMook het volgende:
Zo terug, even de auto in de garage zetten voor ik zometeen aan mijn eerste pilsje begin
Ik ga pas weer bier drinken als ik klaar met werken benquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:45 schreef DaMook het volgende:
Zo terug, even de auto in de garage zetten voor ik zometeen aan mijn eerste pilsje begin
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:45 schreef DaMook het volgende:
Laat dan ook een berichtje achter lullo.quote:laatste voyeur: DaMook
Yvonne zit ziek thuis.quote:
Moet ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je begint mooi op tijd met bier drinken![]()
Een andere yvonnequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Yvonne zit ziek thuis.Die komt ook al niet naar de POL meet.
Daar zit mijn tandarts. Is bij Diemen right.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:43 schreef saaw het volgende:
[..]
moet ik een kaartje voor je tekenen?![]()
ik doe het zo hoor, daar niet van
ik woon [met paps en mams] in watergraafsmeer, bij de schaatsbaan en het oude ajaxstadion
en de helft van de week in de kortde leidse dwarsstraat, meteen naast lediseplein
Hehe ik zal zo nog een keer voyeurenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
[..]
Laat dan ook een berichtje achter lullo.![]()
Teleurstelling alomquote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:51 schreef saaw het volgende:
oeh, jag, dat kaartje wordt heel mooi hoor
ik weet niet precies hoe de tram rijdt maar ik denk gewoon langs het water steeds, maar herken je het weteringscircuit?
Ik ben er 3 maal geweest en ik ken de wegquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:52 schreef MaRySe het volgende:
Ja kan iemand mij ooit de weg leren in amsterdam
ik heb er 12 jaar gewoond maar ik verdwaal altijd
kloptquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:53 schreef MaRySe het volgende:
dat is gewoon postopkrikken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:53 schreef MaRySe het volgende:
groot plein met veel trams en het licht momenteel helemaal open en omgeleidquote:
Sorry ik verstond je nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:53 schreef MaRySe het volgende:
Naar de plaatselijke coffeeshop zkrquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben er 3 maal geweest en ik ken de weg( na de eerste keer al )
Ik merkte laatst ook dat ik fout zat toen ik allemaal vage meiden achter ruitjes zag zitten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:52 schreef MaRySe het volgende:
Ja kan iemand mij ooit de weg leren in amsterdam
ik heb er 12 jaar gewoond maar ik verdwaal altijd
Ooohhh...daaro....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:54 schreef saaw het volgende:
[..]
groot plein met veel trams en het licht momenteel helemaal open en omgeleid
vanuit daar gaat de vijzelstraat naar muntplein en op de hoek langs het water zit de heinekenbrouwerij
Tot de volgende keer jongen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ga koken en daarna werken tot de volgende keer
Tot ziens, eetsmakelijk enzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ga koken en daarna werken tot de volgende keer
En wat is dat verschil?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:54 schreef MaRySe het volgende:
er is een verschil tussen de weg kennen en de weg kennen
oh ik wist ook niet dat dat zo heetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:54 schreef saaw het volgende:
[..]
groot plein met veel trams en het licht momenteel helemaal open en omgeleid
vanuit daar gaat de vijzelstraat naar muntplein en op de hoek langs het water zit de heinekenbrouwerij
Woon je doordeweeks nou in die kroeg in de Korte Leidse Dwarsstraat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:55 schreef saaw het volgende:
[..]
euh ja dr zitten er maar 200 ofzo in amsterdam
Oh kinky, even kijken.quote:
Plaatselijker kun je het niet hebbenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:55 schreef saaw het volgende:
[..]
euh ja dr zitten er maar 200 ofzo in amsterdam
Er zit er ook een aan het Schuitendiep volgens mij, das rechts als je vanaf het Damsterdiep komt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:57 schreef MaRySe het volgende:
ja bij ruysdealkade zit/zat er 1 als je van stadhouders komt naar ruysdeal loopt naar die rondvaarbootjes en dan naar t zwembad
Neuj niet echtquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Woon je doordeweeks nou in die kroeg in de Korte Leidse Dwarsstraat?
Je mag hem mailen/msnen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:01 schreef saaw het volgende:
[..]korte leidse
maar soms ook gewoon bij paps en mams, hangt er vanaf
[afbeelding]
rood moet je lopen
groen is de tram [al weet ik niet zeker of die precies zo rijdt]
iig uitstappen op weteringscircuit en dan langs de brouwerij lopen, rechts een straatje in waar de dirk enzo zit [1e straat is het] dan kom je op een soort pleintje, die steek je links-achtig schuin over en gewoon het straatje rechtdoor in, de 1e dwarsstraat is het
sry 4 slechte kwaliteit plaatje maar anders was ie te groot voor mn FoBo
ohja dat zwarte vierkante ding op de tekening is dus de brouwerij
Was het lekker?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:02 schreef Maikuuul het volgende:
Lolleromfg, ik ben ook weer terug van het eten
*burp
ik heb hem niet in ander formaat opgeslagenquote:
Zeker.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:04 schreef saaw het volgende:
[..]
ik heb hem niet in ander formaat opgeslagenmaar tis virj duidelijk geloof ik
Ik zou die 4 Stagiono Speciale nemenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:06 schreef Fwnk het volgende:
http://members.home.nl/f.schothorst/DSCF1086.JPG
Let niet op die streepjes op de nummersdas van me moeke
Hier in Grunn hebben we een pizzeria die uberlekkere Prosicutto's maakt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:06 schreef Fwnk het volgende:
http://members.home.nl/f.schothorst/DSCF1086.JPG
Let niet op die streepjes op de nummersdas van me moeke
6.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:08 schreef Fwnk het volgende:
Zet het nummer ereffe bij want anders moet ik zo zoeken
Maar wel lekker.quote:
Quatro Frommagi (hoe je het ook schrijftquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Bij ons hebben ze ook een piza met 4 verschillende soorten kaas. Staat die daar niet ergens tussen?
die jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Quatro Frommagi (hoe je het ook schrijft)
Specificaties?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:12 schreef M3rcury het volgende:
blegh.. iritant die mensen die ongewenst voor je deur staan
Die mensen die geld komen collecterne ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:12 schreef M3rcury het volgende:
blegh.. iritant die mensen die ongewenst voor je deur staan
Wij worden de laatste tijd bestookt door Jehova's getuigenquote:
Ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die mensen die geld komen collecterne ?
Door wattes ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wij worden de laatste tijd bestookt door Jehova's getuigen![]()
ik heb gewoonnen met volleybalquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:15 schreef Lizz-n het volgende:
Goeie middag![]()
Voetbal, alleen ik heb zelf verloren en het eerste ook
![]()
http://www.watchtower.org/languages/dutch/quote:
Dat ze 1 x aan de deur komen is dan tot daar aan toe.. maar terug komenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
http://www.watchtower.org/languages/dutch/
Ze verkondigen het woord van god![]()
Ze geven je allemaal foldertjes en boekjes met god dingen erin
En ze blijven terugkomen![]()
Goed bezig...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:17 schreef DaMook het volgende:Ik kom er net achter dat het vuur onder de pan van mijn hamburgers nog op klein aanstond
Al zo'n 3 a 4 uur dus
ff? hoe ff is ff?quote:
Feliquote:
Het huis is niet afgefikt dus het zal wel goed zijnquote:
Dan pak je de auto en ga je zelf naar de Pizeria toequote:
das best wel ff.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:21 schreef saaw het volgende:
[..]
haha nja weet niet eigenlijk
20min ofzo
Het was onze eerste wedstrijdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:21 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Feli![]()
Wij doen aan korfbal uitslagen: 5-7 (gewonnen), 7-3 (gewonnen), 5-7 (verloren) en vandaag 8-2 (verloren). Maar die laatste was een 'vriendschappelijk' duel.
Kan ook jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan pak je de auto en ga je zelf naar de Pizeria toe![]()
nja moet ook nog een trui zoeken en schoenen aan doen en sigaretten/sleutels/portemonnee bij elkaar speurenquote:
ben jij dinsdag ook ff vrij?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:23 schreef saaw het volgende:
[..]
nja moet ook nog een trui zoeken en schoenen aan doen en sigaretten/sleutels/portemonnee bij elkaar speuren
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:22 schreef Maikuuul het volgende:
Wie gaat er vanavond ook nog op stap ?
eet smakelijk jongen.quote:
dinsdag zit ik van 9 tot 6 op schoolquote:
Nee.. me brommer is er nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:22 schreef Maikuuul het volgende:
.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:23 schreef saaw het volgende:
[..]
dinsdag zit ik van 9 tot 6 op school
ben half uurtje vrij van 1315 tot 1345
Junkiesietze?Ben jij het?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:24 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Nee.. me brommer is er nietdus ik kan niet weg uit dit gat
![]()
Wees blij dat je dan nog gewonnen hebquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:22 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Het was onze eerste wedstrijden dan meteen 1,5 uur in die stomme auto... om daar heen te rijden.. en dan ook nog 1,5 uur terug
Rij erheen.. en zeg dat ze moeten opschieten met het bezorgenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:24 schreef Fwnk het volgende:
Godver waarom zijn die naaiers niet te bereiken stelletje randmongolen ik wil me pizza en rappies
euhquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:24 schreef brainster het volgende:
[..]
.
Ben jij binnenkort uberhaupt een keer beschikbaar?
Ik heb gehoord dat er nog ergens een verjaardag wordt gehouden door een ex van me, dus daar moet ik nog ff langs gaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:22 schreef Maikuuul het volgende:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:25 schreef saaw het volgende:
[..]
euh
nee niet echt
ja half uur elke dag schoolpauze
Ik heb saaw foto'squote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:26 schreef Eix het volgende:
Trouwens Saaw, je fotoboek. Waar zijn alle foto's?
opgegetenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:26 schreef Eix het volgende:
Trouwens Saaw, je fotoboek. Waar zijn alle foto's?
ik heb om 10 uur solliquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:23 schreef saaw het volgende:
[..]
dinsdag zit ik van 9 tot 6 op school
ben half uurtje vrij van 1315 tot 1345
achteraan sluiten..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:24 schreef brainster het volgende:
[..]
.
Ben jij binnenkort uberhaupt een keer beschikbaar?
quote:
die je niet gaat sturen naar andere mensen omdat ik je dan kapot maakquote:
I knowquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:27 schreef saaw het volgende:
[..]
die je niet gaat sturen naar andere mensen omdat ik je dan kapot maak
brouwersgracht dus.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:28 schreef saaw het volgende:
[..]
oehik zal voor je duimen!
waar ergens?
dat wilde ik dus even aan jou vragen.quote:
Zo wat stoer...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:29 schreef Fwnk het volgende:
Zo, stik maar
Lekker besteld bij New York Pizza
Frank S.
Lethal NijNtjes
Sternenveld 3
Emmen, Drente
0591-63497x
f.achternaamt@home.nl
Bedrijfsnaam pwnage
ohkej, nja mijn school is vlak bij de heinekenbrouwerijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
brouwersgracht dus.
[..]
dat wilde ik dus even aan jou vragen.
ohja Luzac.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:29 schreef saaw het volgende:
[..]
ohkej, nja mijn school is vlak bij de heinekenbrouwerij
op de hoek van de vijzelstraat en de prinsengracht
heb dus half uur virj, we kunnen wel ff meeten opzich, moet wel lunchen in die tijd
Ze vreet je heus niet op hoor (toch Saaw?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:29 schreef brainster het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doen... als ik dat wel doe vind saaw me niet meer liev![]()
hequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:32 schreef Imberr het volgende:
ben je nog geen uur weg, meteen 4 pagina's vol
Ook goeiemiddagquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:32 schreef Imberr het volgende:
Imberrquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:32 schreef Imberr het volgende:
Wel terug lezen hequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:32 schreef Imberr het volgende:
crosspostquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:37 schreef Imberr het volgende:
net samen met mijn broer zijn schoolverlatersvideo gekeken van groep 8.dus van 5 jaar geleden
echt melig.. toen zagtie er echt uit als 10
![]()
ik moet de mijne es gaan zoeken
Dan ben ik net een klein kind daar manquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook nog een van thuis liggen
![]()
Best leuk om nog weer eens terug te zien![]()
Een vriend van mij heeft een klassefoto van groep ? van de basisschool hangen op zijn kamerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:37 schreef Imberr het volgende:
net samen met mijn broer zijn schoolverlatersvideo gekeken van groep 8.dus van 5 jaar geleden
![]()
Is die nu dan echt 10?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:37 schreef Imberr het volgende:
![]()
ja.. wij zaten toen in n prehistorisch kamp bij eindhovenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook nog een van thuis liggen
![]()
Best leuk om nog weer eens terug te zien![]()
Pretquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja.. wij zaten toen in n prehistorisch kamp bij eindhovenleem trappen en zelf koken en slapen in t hooi en waar de kippen boven je hoofd lagen te broeden
![]()
Bij ons op school moest groep 8 altijd een musical spelenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja.. wij zaten toen in n prehistorisch kamp bij eindhovenleem trappen en zelf koken en slapen in t hooi en waar de kippen boven je hoofd lagen te broeden
![]()
In groep 8 zag ik eruit als iemand van 8quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
toen wastie 12 maar hij zag er uit als 10 (vind ik dan)
Zeker een breezersletjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
jaameisje uit men klas weigerde vanwege die kippen daar te slapen
en waar moest ze dan slapenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
jaameisje uit men klas weigerde vanwege die kippen daar te slapen
wij hadden ook musicalquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Bij ons op school moest groep 8 altijd een musical spelen![]()
En daarna allemaal afscheidsdingetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |