Zit ze nu al in je keuken danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:25 schreef Isabeau het volgende:
Over dat Tanja eten gaat klaarmakenBoeiuh
nou heb toevallig gisteren mailtje gehad van dago met al mn nicks.... dat zijn er schrikbarend veel!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:25 schreef Loedertje het volgende:
O ja, eilandnicks....daar was ik gebleven
Hangt er van af wat het bouwjaar van je vrouw is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je van 1964 bent is dat ook wel het beste wat mij betreft
Ik denk rond 20:00uur ergensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:25 schreef KRIBBET het volgende:
Weet iemand hoe laat ze vanavond de briefjes moeten inleveren![]()
Ik weet niet of ze zin heeft in uiensoep.quote:
BB is geen sociale dienst hoor, ze krijgen hun poen gewoon als ze doen wat er in het contract staat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:25 schreef KRIBBET het volgende:
Weet iemand hoe laat ze vanavond hun briefjes moeten inleveren![]()
vast welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze zin heeft in uiensoep.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:26 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nou heb toevallig gisteren mailtje gehad van dago met al mn nicks.... dat zijn er schrikbarend veel!!
Hier niet hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:27 schreef Sanne het volgende:
Is het nu echt zo mooi weer buiten? Dan moet ik er toch nodig eens uit.
Mooi! We zullen er daarna weer niets over horen van BB maar ik kan nu even rustigquote:
Hmmm, zou ze lesbisch zijn?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar wel een droge witte string aan![]()
![]()
![]()
Die bijnaam "bijna35' is alweer van 2 jaar geleden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hangt er van af wat het bouwjaar van je vrouw is.![]()
Dus Tanja haar WW loopt nu nog steeds doorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
BB is geen sociale dienst hoor, ze krijgen hun poen gewoon als ze doen wat er in het contract staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |