abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31116777
Schokkend filmpje was dat op het journaal
pi_31117117
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 15:59 schreef ThomasBerge het volgende:
Wat viel er te zien dan?
pi_31117143
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:13 schreef Eveli het volgende:

[..]

Wat viel er te zien dan?
Je zag mensen in een restaurant eten, en op de achtergrond zag je de zelfmoordenaar binnen komen lopen. Hij liep naar het midden van de zaak, en je hoorde vervolgens een harde knal. Het werd donker en je hoorde gegil.
  zondag 2 oktober 2005 @ 16:25:24 #54
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_31117450
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 15:59 schreef ThomasBerge het volgende:
Tering ja . Wat een knal .

Filmpje is ook te zien op http://www.nos.nl/nosjournaal/voorpagina/index.html onder het kopje TV Journaal.
pi_31118306
Wat een filmpje...

die terroristen helpen ook alles om zeep, hè. Was Bali er net weer bovenop na de aanslagen van 2002, begint het verhaal weer opnieuw .

Nu verwacht Jakarta op meer aanslagen in de nabije toekomst, op ambassades e.d. volgens RTL nieuws, laten we hopen dat deze voorkomen kunnen worden.

Volgend jaar ben ik van plan om daar naartoe te gaan, maar ik zal me niet af laten schrikken.
  zondag 2 oktober 2005 @ 17:18:50 #56
39190 bbstreams
011010101101
pi_31118842

voor (algemene foto)

na
pi_31119250
Het wordt steeds triester met het moslimgeloofswaanzin in de wereld. Jaja, ik weet dat niet ALLE moslims terroristen zijn maar ik weet ook dat ALLE terroristen moslim zijn.
pi_31119384
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 17:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
Het wordt steeds triester met het moslimgeloofswaanzin in de wereld. Jaja, ik weet dat niet ALLE moslims terroristen zijn maar ik weet ook dat ALLE terroristen moslim zijn.
Dat is feitelijk en aantoonbaar onjuist.
pi_31119480
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 17:40 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat is feitelijk en aantoonbaar onjuist.
De niet moslimterrorist is zo gering dat het te verwaarlozen valt. Maar, be my guest en toon het aan, ik sta open voor meningsaanpassing.
pi_31119597
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 17:44 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

De niet moslimterrorist is zo gering dat het te verwaarlozen valt. Maar, be my guest en toon het aan, ik sta open voor meningsaanpassing.
quote:
A Jewish extremist who plotted to blow up a Los Angeles mosque and the office of a US congressman of Lebanese descent has been sentenced to 20 years in jail.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/4273790.stm
pi_31119679
quote:
daar tegenover o.a. het wtc, 2x bali en london
pi_31119687
quote:
Knap hoor........ je vindt er welgeteld 1 tegenover duizenden moslimaanslagen.
pi_31119904
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 17:52 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Knap hoor........ je vindt er welgeteld 1 tegenover duizenden moslimaanslagen.
Nee, zo werkt het niet. Je zegt dat alle terroristen islamitisch zijn, ik beweer dat dat niet zo is, jij vraagt om bewijs, ik lever dat en dat is dat. Jouw stelling is onwaar gebleken en kennelijk en hopelijk heb je je mening nu aangepast. Overigens wil ik ook wel een lijst met die duizenden "moslimaanslagen".
pi_31120384
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 17:59 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee, zo werkt het niet. Je zegt dat alle terroristen islamitisch zijn, ik beweer dat dat niet zo is, jij vraagt om bewijs, ik lever dat en dat is dat. Jouw stelling is onwaar gebleken en kennelijk en hopelijk heb je je mening nu aangepast. Overigens wil ik ook wel een lijst met die duizenden "moslimaanslagen".
Zoals ik al eerder heb gezegd in een vorig posting dat de enkeling die niet moslim is te verwaarlozen valt.

Lijstje om een paar te noemen:

Dagelijks Irak
Dagelijks in Israel
Bali
VS
Spanje
GB
Egypte
Frankrijk
Duitsland
SA
Turkije
Marokko

Oh, wacht even, dat zijn allemaal vrijheidsstrijders vanuit een ander persspectief.
pi_31120526
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:14 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder heb gezegd in een vorig posting dat de enkeling die niet moslim is te verwaarlozen valt.
Nee, die is niet te verwaarlozen, want het toont aan dat jouw stelling dat alle terroristen moslims zijn, gewoon niet waar is en er zijn wel wat meer niet-islamitische terroristen geweest dan deze "enkeling".
pi_31120696
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:19 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee, die is niet te verwaarlozen, want het toont aan dat jouw stelling dat alle terroristen moslims zijn, gewoon niet waar is en er zijn wel wat meer niet-islamitische terroristen geweest dan deze "enkeling".
Sjonge, je bent MC Veigh vergeten te noemen.

Nog steeds te verwaarlozen. Maar jij je zin, 99,9% IS moslim. Je lijkt wel SCH met het bagataliseren van keiharde feiten.
pi_31120771
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:25 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Sjonge, je bent MC Veigh vergeten te noemen.

Nog steeds te verwaarlozen. Maar jij je zin, 99,9% IS moslim. Je lijkt wel SCH met het bagataliseren van keiharde feiten.
Er zijn er wel meer dan twee. Ik zou graag willen weten waar jij vandaan haalt dat 99,9% van alle terroristen islamitisch is. En ik bagatelliseer geen keiharde feiten, ik wees er slechts op dat jouw stelling dat alle terroristen moslims zijn, aantoonbaar niet klopt.
pi_31120911
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:28 schreef Monidique het volgende:

[..]

Er zijn er wel meer dan twee. Ik zou graag willen weten waar jij vandaan haalt dat 99,9% van alle terroristen islamitisch is. En ik bagatelliseer geen keiharde feiten, ik wees er slechts op dat jouw stelling dat alle terroristen moslims zijn, aantoonbaar niet klopt.
Natte vingerwerk is die 99,9% en met beide benen realistisch in de wereld staan.
pi_31120937
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:34 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Natte vingerwerk is die 99,9% en met beide benen realistisch in de wereld staan.
Het is dus een vrijwel ongefundeerde gok?
pi_31120941
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:59 schreef Zephyrus het volgende:
Wat een filmpje...

die terroristen helpen ook alles om zeep, hè. Was Bali er net weer bovenop na de aanslagen van 2002, begint het verhaal weer opnieuw .

Nu verwacht Jakarta op meer aanslagen in de nabije toekomst, op ambassades e.d. volgens RTL nieuws, laten we hopen dat deze voorkomen kunnen worden.

Volgend jaar ben ik van plan om daar naartoe te gaan, maar ik zal me niet af laten schrikken.
Goed zo jongeman!

Wij zijn ook na de aanslagen van bali gewoon gegaan. Fuck the terroristen man. Die mensen hebben de toeristen nodig! Hun leven is de toeristen!

Ik ben nog special, toen ik vorige zomer, in bali was nog ff langs de plek gelopen waar het gebeurde. Man, ik kreeg rillingen. Het feit dat al die mensjes zo lief, gastvrij zijn.

damn. Tis niet misschien zo'n grote aanslag, maar dat zijn plekken, waar ik zoo vaak ben geweest.

zondag 2 oktober 2005 @ 18:38:33 #71
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_31121020
Ik heb ergens gelezen dat 65% procent van alle aanslagen door mensen uit de islamitische hoek gepleegd worden. Dus 35% door niet-moslims. Aangezien er slechts 1,3 miljard moslims zijn tegenover 4,7 miljard niet-moslims, plegen moslimstrijders relatief gezien veel minder aanslagen dan hun niet-islamitische tegenhangers.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_31121100
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:35 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het is dus een vrijwel ongefundeerde gok?
Voor mij niet.
pi_31121123
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:41 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Voor mij niet.
Toon dan aan hoe je aan die 99,9% komt.
pi_31121166
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:42 schreef Monidique het volgende:

[..]

Toon dan aan hoe je aan die 99,9% komt.
Zuiger.
pi_31121235
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:38 schreef Super7fighter het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat 65% procent van alle aanslagen door mensen uit de islamitische hoek gepleegd worden. Dus 35% door niet-moslims. Aangezien er slechts 1,3 miljard moslims zijn tegenover 4,7 miljard niet-moslims, plegen moslimstrijders relatief gezien veel minder aanslagen dan hun niet-islamitische tegenhangers.
Wat is "uit islamitische hoek" ? De aanslagen in Irak hebben b.v. vooral een politieke lading, hoewel de daders vaak wel islamitisch zijn. Het heeft ook weinig nut aanslagen aan een geloof te koppelen lijkt me, tenzij geloof de drijfveer was. Vergeet ook niet dat moslims zelf vooral het slachtoffer zijn van terroristen.
pi_31121364
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:46 schreef gelly het volgende:

[..]

Wat is "uit islamitische hoek" ? De aanslagen in Irak hebben b.v. vooral een politieke lading, hoewel de daders vaak wel islamitisch zijn. Het heeft ook weinig nut aanslagen aan een geloof te koppelen lijkt me, tenzij geloof de drijfveer was. Vergeet ook niet dat moslims zelf vooral het slachtoffer zijn van terroristen.
Nou, als er voortdurend aanslagen op shi'ieten worden gepleegd door soennieten, zoals in Irak, lijkt het me wel van belang. In Noord-Ierland is er ook sprake van een politiek conflict, maar daar zou je toch ook de confessies niet verzwijgen?
pi_31121519
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:51 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Nou, als er voortdurend aanslagen op shi'ieten worden gepleegd door soennieten, zoals in Irak, lijkt het me wel van belang. In Noord-Ierland is er ook sprake van een politiek conflict, maar daar zou je toch ook de confessies niet verzwijgen?
In de kern heeft het toch niks (meer) met geloof te maken ? Pure machtspolitiek waarbij het geloof misbruikt wordt.
pi_31121570
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:56 schreef gelly het volgende:

[..]

In de kern heeft het toch niks (meer) met geloof te maken ? Pure machtspolitiek waarbij het geloof misbruikt wordt.
Dat het geloof misbruikt wordt, daar ben ik het terstond mee eens. Blijft wel het feit dat de totale oorlog tegen de andere tak van de Islam gepredikt wordt wegens een geschil over de ware religie.
pi_31121581
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:56 schreef gelly het volgende:

[..]

Dus toch het geloof.
pi_31121625
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:58 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dat het geloof misbruikt wordt, daar ben ik het terstond mee eens. Blijft wel het feit dat de totale oorlog tegen de andere tak van de Islam gepredikt wordt wegens een geschil over de ware religie.
Die aanslagen worden vooral gepleegd tegen "landverraders", "bezetters" en om de stabiliteit te laten wankelen. Een totale oorlog tegen de andere tak van de Islam ?
pi_31121643
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 19:00 schreef gelly het volgende:
Een totale oorlog tegen de andere tak van de Islam ?
Je hebt de verklaring van Al-Zarkawi gemist?
pi_31124120
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Tering ja . Wat een knal .

Filmpje is ook te zien op http://www.nos.nl/nosjournaal/voorpagina/index.html onder het kopje TV Journaal.
Wow, best schokkend ja....
pi_31124308
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 19:01 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Je hebt de verklaring van Al-Zarkawi gemist?
Maar in een latere boodschap "al-Zarqawi specified that 'all Shiites who condemn the crimes committed against the Sunnis at Tel Afar and who don't support the occupation will be excluded from attacks by the mujahadeen'. Those groups therefore include three Shiite movements: those of al-Sadr, al-Khalisi and al-Hussani."

Maar ja, de informatie die uit Irak komt, is nogal... onduidelijk. Is het Zarkawi wel? Is hij werkelijk zo groot? Bestaat hij eigenlijk wel?
pi_31125250
quote:
Gelukkig staat al-zarkawi bekend om zijn nauwkeurige wijze van moorden.
  zondag 2 oktober 2005 @ 21:03:54 #85
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_31125371
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:14 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Lijstje om een paar te noemen:

Dagelijks Irak
Dagelijks in Israel
Bali
VS
Spanje
GB
Egypte
Frankrijk
Duitsland
SA
Turkije
Marokko

Oh, wacht even, dat zijn allemaal vrijheidsstrijders vanuit een ander persspectief.
De moord op Theo is net zo goed een aanslag, maar dan in een andere "niet-massavernietigings"-vorm.
pi_31125439
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 21:01 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Gelukkig staat al-zarkawi bekend om zijn nauwkeurige wijze van moorden.
Hij staat geloof ik overal om bekend. Gewond in Syrië, verborgen in Bagdad, vermoord in 2003, leider van de opstand, bondgenoot van Bin Laden, rivaal van Bin Laden. Maar als zijn totale oorlog waar is, waarom die andere boodschap niet? Nou goed, het ene via een geluidsband, het andere via een internetpost verspreid. Als Zarkawi echter de salafist is die hij schijnt te zijn, dan zal hij vast en zeker alle sji'ieten haten.
pi_31125927
Ik ken een familie, Javaanse hindoestanen, die ruim 50 jaar geleden richting Bali vertrokken zijn, en dan dus de gehele ''extended'' familie. En wel omdat het voor niet-moslims op Java bijzonder onaangenaam werd. Maar sinds een aantal jaren komen (Javaanse) moslims nu ook op Bali rotzooi trappen, en dan heb ik niet over die 2 aanslagen. Maar mensen lastig vallen, intimideren, de vrede verstoren. Het gebruikelijke moslim-programma zullen we maar zeggen.
pi_31126268
In het westen is het (bijna) niet mogelijk om vuurwerk af te steken, dus gaan nu die extremisten maar weer vuurwerk onder hun eigen mensen afsteken, wat een prestatie Of zal het weer een straf van Allah zijn
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 2 oktober 2005 @ 21:47:42 #89
1087 Merisse
broddeltante
pi_31126822
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 14:35 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Dus je denkt alleen maar aan jezelf? Een negatief reisadvies leidt tot veel administratieve rompslomp in Nederland en is tevens totaal niet nodig, die kwamen er ook niet na New York, Madrid en London, waar hetzelfde gebeurde.
Hallo! Lezen!!! Ik zeg allereerst: wat vreselijk voor de slachtoffers en de Balinezen!!!

En daarnaast kijk je tegen een dergelijke gebeurtenis wel anders aan als je daar zelf naar toe gaat of geweest bent. Toch minder ver van mijn bed show. Lijkt me niet meer dan logisch. Zoals bijv. de aanslagen die dagelijks in Irak worden gepleegd zijn even verschrikkelijk maar raken ons hier in dit topic toch minder dan die op Bali.

[ Bericht 24% gewijzigd door Merisse op 02-10-2005 21:57:23 ]
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_31136207
http://www.ogrish.com/arc(...)mbing_video_2005.wmv

Rechtermuisknop --> Save As

Video van suicide bomber.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')