Je had ook wel steeds makkelijke tegenstanders.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vroeg het me af, want volgens mij heb ik elke keer nog (tot nu toe!) met best grote cijfers gewonnen... 16-1 tegen beav, 16-1 tegen Skaai..
Er staat een 15 hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vroeg het me af, want volgens mij heb ik elke keer nog (tot nu toe!) met best grote cijfers gewonnen... 16-1 tegen beav, 16-1 tegen Skaai..
True, true...maar tóch!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je had ook wel steeds makkelijke tegenstanders.. Mensen die hier nooit meer komen.
.
Ik had het met babette en Mark toch een stuk moeilijker.quote:
Goede regel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:31 schreef Svensational het volgende:
Als Dizer verbaasd gaat doen dat ie door is, ligt ie er alsnog uit.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:32 schreef Bupatih het volgende:
Slechter dan vorig jaar kan het in ieder geval niet.![]()
![]()
*
* Ik doe wel alsof ik het grappig vind, maar eigenlijk vond ik het om te huilen.![]()
Maar goed, toen kwam je ook eigenlijk alleen in ShowChat om te stemmen voor dat toernooi, voor de rest was je er nooit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:32 schreef Bupatih het volgende:
![]()
*
* Ik doe wel alsof ik het grappig vind, maar eigenlijk vond ik het om te huilen.![]()
Sportief.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:33 schreef Bupatih het volgende:
Mijn voorspelling:
1) Svensational
2) Tania
3) MissBliss
Nee, die uitslag daar snap ik 0.0 van.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:35 schreef Bupatih het volgende:
timbob vs. Tania18 8 9
Wow!Dat had ik niet gedacht/verwacht.
Dat vind ik dus ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, die uitslag daar snap ik 0.0 van..
Nee, ik lig er deze ronde al uit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nèh, dat gaat niet gebeuren, Sven.
Nee, man.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik lig er deze ronde al uit.
[/Dizer] (Maar ik meen het wel)
Huh.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, man.
En néé, ik ga ook niet zeggen dat ik diegene ben die er uit
[ code verwijderd ]
gaat liggen.![]()
Het gaat nog spannend worden tussen ons, denk ik.
Codequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, man.
En néé, ik ga ook niet zeggen dat ik diegene ben die er uit
[ code verwijderd ]
gaat liggen.![]()
Het gaat nog spannend worden tussen ons, denk ik.
http://surl.se/pictures/200510/18744.jpgquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huh.
Waarom zie ik een scroll-balk bij die code die ik helemaal niet wilde aanklikken?
We zien het allemaal hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://surl.se/pictures/200510/18744.jpg
Maar ik heb het ge-edit, dus dan kan mijn nageslacht het later zo niet terugzien.quote:
Ik vind zulke dingen sowieso niet heel erg boeiend. Verkapte wie-zijn-mijn-vriendjes verkiezing is het eerder.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:32 schreef Bupatih het volgende:
![]()
*
Ach, het is leuk als je wint, maar geen ramp als je verliest.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik vind zulke dingen sowieso niet heel erg boeiend. Verkapte wie-zijn-mijn-vriendjes verkiezing is het eerder.
Nou ja, dat verkapt mag ook nog wel weg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik vind zulke dingen sowieso niet heel erg boeiend. Verkapte wie-zijn-mijn-vriendjes verkiezing is het eerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |