We zien het allemaal hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://surl.se/pictures/200510/18744.jpg
Maar ik heb het ge-edit, dus dan kan mijn nageslacht het later zo niet terugzien.quote:
Ik vind zulke dingen sowieso niet heel erg boeiend. Verkapte wie-zijn-mijn-vriendjes verkiezing is het eerder.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:32 schreef Bupatih het volgende:
Slechter dan vorig jaar kan het in ieder geval niet.![]()
![]()
*
* Ik doe wel alsof ik het grappig vind, maar eigenlijk vond ik het om te huilen.![]()
Ach, het is leuk als je wint, maar geen ramp als je verliest.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik vind zulke dingen sowieso niet heel erg boeiend. Verkapte wie-zijn-mijn-vriendjes verkiezing is het eerder.
Nou ja, dat verkapt mag ook nog wel weg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik vind zulke dingen sowieso niet heel erg boeiend. Verkapte wie-zijn-mijn-vriendjes verkiezing is het eerder.
Ja, dat zijn de SHO-awards idd niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Daar kan je gewoon iedereen een veer in de reet stekenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de SHO-awards idd niet..
Dat ligt eraan hoeveel users er over zijn, en bij de SHO-awards heb je ook nog negatieve awards.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar kan je gewoon iedereen een veer in de reet steken, hier maar één iemand.
Ja, duh. Dat is het idee!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mwa bij de prestigieuze SHO Awards kan ik me dat wel voorstellen, maar niet bij deze razzie achtige verkiezingquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, het is leuk als je wint, maar geen ramp als je verliest..
Eerst vertellen wat je hebtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:54 schreef Bupatih het volgende:! Jongens, ik heb nieuw speelgoed
Wie wil mijn vriendje zijn?
De nieuwste Lego, mênquote:
Maar Zhenar, al onze nachtelijke sessies danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:56 schreef Zhenar het volgende:
Halve Finale:
Svensational vs. Bupatih
Tania18 vs. Dizer
BVO vs. MissBliss
Ik stem rechts.![]()
Oh, nog iets typisch kleuters:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:54 schreef Bupatih het volgende:! Jongens, ik heb nieuw speelgoed
Wie wil mijn vriendje zijn?
Ja, en dan nam ik m'n gameboy mee terwijl dat niet mocht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De nieuwste Lego, mênKeigaaf
Hadden jullie op school ook één keer per jaar (of per maand?) dat je je speelgoed mocht meenemen en dat iedereen dan met elkaars speelgoed mocht spelen?
Ik had een keer zo'n keistoere doos met allerlei jungledieren, bomen, plantjes, rotsen en zo'n landschapsmapquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en dan nam ik m'n gameboy mee terwijl dat niet mocht..
Bij ons mocht dat ook niet volgens mij.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en dan nam ik m'n gameboy mee terwijl dat niet mocht..
Zat ik niet toevallig bij jou in de klas.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:06 schreef Bupatih het volgende:
Al had één iemand dat wel gedaan.En ik had zelf geen gameboy, dus....
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar Zhenar, al onze nachtelijke sessies dan??
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had een keer zo'n keistoere doos met allerlei jungledieren, bomen, plantjes, rotsen en zo'n landschapsmap.
En toen ik hem weer terug meenam naar huis miste ik één van de twee panters (de mooiste) en een aapje.
Oh, ja nu herinner ik het me weerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zat ik niet toevallig bij jou in de klas.!!!!
Ik ben ook een taalpurist.quote:
Nee, volgens mij hadden ze het niet gejat.quote:
Wat? Huh? Taalpurist? Jij?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben ook een taalpurist.. Vraag maar aan Bupa.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |