Waarom mag ze hier niet meeposten ?quote:
Ik schakelde over naar het bubbelbad en hoorde direct rob en dacht: oh nee, dáár heb ik ook geen zin inquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:54 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Dat bubbelbad maakt ook een rotherrie.
En met een Rquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:53 schreef scanman01 het volgende:
Bewoners met een L hoeven blijkbaar niet schoon te maken vandaag
flikker op, zegquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Precies, kan die bijna35 zich fijn op milagro storten
Users met een L hoeven ook nietx te doen vandaag.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:53 schreef scanman01 het volgende:
Bewoners met een L hoeven blijkbaar niet schoon te maken vandaag
Lob heeft al schoongemaakt toch. De vrouwenverslinder heeft de afwas gedaan.quote:
Ja, waar is je vrouw! Zeker aan het wassen, afwassen en strijken voor jou.quote:
ik vind ook dat de bewoners hinderlijk stampen, kunnen we geen sloffen met geluidsdempende zooltjes voor ze aanvragen??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:54 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Dat bubbelbad maakt ook een rotherrie.
Is dat een mix tussen 'niets' en 'nix' ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Users met een L hoeven ook nietx te doen vandaag.
ze mogen elkaar niet zo, denk ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom mag ze hier niet meeposten ?
Nog niet bedoel jequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:54 schreef milagro het volgende:
[..]
flikker op, zeg
ken die gast niet,
Jaaaahaaaaaa dát had Chantal ook hoorquote:Heb ik weer, krijg ik een pot achter me aan.
Had ik in het ziekenhuis ook, lig ik weer op 1 kamer met een overjarige dyke
Ja.. als ik Rob en Roel was zou ik me zorgen gaan maken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:54 schreef Falco het volgende:
[..]
En met een R: Roel, Rob, Rikkert, Ralph enzo.
Ik word voor Chantal uitgemaakt!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:55 schreef Seborik het volgende:
Manipulatief-Chantal-mens, die Isabeau, maar dat uiensnijden doe ik wel even en misschien doe ik de ongeschreven mannenregel-act met het een rauwe ui nog wel na ook.
Neh, vandaag is het een mix van witte wijn en wiet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat een mix tussen 'niets' en 'nix' ?
Ze moet gewoon afwassen en stofzuigen enzo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom mag ze hier niet meeposten ?
lag zij ook bij mij op de kamer?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nog niet bedoel je
[..]
Jaaaahaaaaaa dát had Chantal ook hoor
Isa, van mij mag je slaan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:55 schreef Seborik het volgende:
Manipulatief-Chantal-mens, die Isabeau, maar dat uiensnijden doe ik wel even en misschien doe ik de ongeschreven mannenregel-act met het een rauwe ui nog wel na ook.
EN voor een Tanja!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:56 schreef Seborik het volgende:
Isabeau zit trouwens al uren achter die laptop met een Tanja-blik naar het scherm te staren, terwijl ze er af en toe heel duivels bij lacht.
GO ISA GO ISA!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
EN voor een Tanja!!
Iemand wil hier doodJe bent de lul hoor, Sebbo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |