waar wacht je nog op dan?? schiet eens op zeg!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En ik moet ook nog je PC repareren.
Heeft scanman een vrouw ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:48 schreef milagro het volgende:
Haal jij anders ook effe je vrouw in dit topic, Scan, zie je die ook weer eens
Keuzes, keuzes...doe eerst die pc dan maar, dan doet Sebbo de uien wel.quote:
ik ook nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:47 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Da's dat groene T shirtje van gisteren (zij heeft geen man die de was voor haar doet)
tanja: wat raar, het gaat niet uit zichzelf op dat blik liggenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:49 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Ik zie daar toch nog wat rommel liggen hoor!"
[afbeelding]
Hey, ik ben niet married met Sebbo of Annie hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:48 schreef milagro het volgende:
Ja, willen de 'smug married' onder ons effe kappen met die onderonsjes hierzo
Hiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:48 schreef milagro het volgende:
Ja, willen de 'smug married' onder ons effe kappen met die onderonsjes hierzo
Anth is toch gewoon nog maagd?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, ik ben niet married met Sebbo of Annie hoordat zou wel heel erg pedo zijn
Gedraag je dan ook niet zo meuterig marriedquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, ik ben niet married met Sebbo of Annie hoordat zou wel heel erg pedo zijn
Ik heb geen flauw idee, ik denk het wel. Ga daar ook geen verandering inbrengen of zo.quote:
Precies, kan die bijna35 zich fijn op milagro stortenquote:
ook homo dus, ga jij soms dat huis in vanavond??quote:
Die is wel heel ver gezocht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:52 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ook homo dus, ga jij soms dat huis in vanavond??![]()
Ja, ik met mijn BB vriendjes en vriendinnetjes en mijn vriendinnen Dido en Nathaliequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:51 schreef milagro het volgende:
Gedraag je dan ook niet zo meuterig married
Opflikkeren met die gasten, het is ónze tijd nu
Bewoners met een T hoeven nooit schoon te makenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:53 schreef scanman01 het volgende:
Bewoners met een L hoeven blijkbaar niet schoon te maken vandaag
Dat bubbelbad maakt ook een rotherrie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weer die klotestofzuiger keihard in mijn oren
Lob?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:53 schreef scanman01 het volgende:
Waarom mag ze hier niet meeposten ?quote:
Ik schakelde over naar het bubbelbad en hoorde direct rob en dacht: oh nee, dáár heb ik ook geen zin inquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:54 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Dat bubbelbad maakt ook een rotherrie.
En met een Rquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:53 schreef scanman01 het volgende:
flikker op, zegquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Precies, kan die bijna35 zich fijn op milagro storten
Users met een L hoeven ook nietx te doen vandaag.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:53 schreef scanman01 het volgende:
Lob heeft al schoongemaakt toch. De vrouwenverslinder heeft de afwas gedaan.quote:
Ja, waar is je vrouw! Zeker aan het wassen, afwassen en strijken voor jou.quote:
ik vind ook dat de bewoners hinderlijk stampen, kunnen we geen sloffen met geluidsdempende zooltjes voor ze aanvragen??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:54 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Dat bubbelbad maakt ook een rotherrie.
Is dat een mix tussen 'niets' en 'nix' ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Users met een L hoeven ook nietx te doen vandaag.
ze mogen elkaar niet zo, denk ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom mag ze hier niet meeposten ?
Nog niet bedoel jequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:54 schreef milagro het volgende:
[..]
flikker op, zeg
ken die gast niet,
Jaaaahaaaaaa dát had Chantal ook hoorquote:Heb ik weer, krijg ik een pot achter me aan.
Had ik in het ziekenhuis ook, lig ik weer op 1 kamer met een overjarige dyke
Ja.. als ik Rob en Roel was zou ik me zorgen gaan maken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:54 schreef Falco het volgende:
[..]
En met een R: Roel, Rob, Rikkert, Ralph enzo.
Ik word voor Chantal uitgemaakt!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:55 schreef Seborik het volgende:
Manipulatief-Chantal-mens, die Isabeau, maar dat uiensnijden doe ik wel even en misschien doe ik de ongeschreven mannenregel-act met het een rauwe ui nog wel na ook.
Neh, vandaag is het een mix van witte wijn en wiet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat een mix tussen 'niets' en 'nix' ?
Ze moet gewoon afwassen en stofzuigen enzo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom mag ze hier niet meeposten ?
lag zij ook bij mij op de kamer?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nog niet bedoel je
[..]
Jaaaahaaaaaa dát had Chantal ook hoor
Isa, van mij mag je slaan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:55 schreef Seborik het volgende:
Manipulatief-Chantal-mens, die Isabeau, maar dat uiensnijden doe ik wel even en misschien doe ik de ongeschreven mannenregel-act met het een rauwe ui nog wel na ook.
EN voor een Tanja!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:56 schreef Seborik het volgende:
Isabeau zit trouwens al uren achter die laptop met een Tanja-blik naar het scherm te staren, terwijl ze er af en toe heel duivels bij lacht.
GO ISA GO ISA!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
EN voor een Tanja!!
Iemand wil hier doodJe bent de lul hoor, Sebbo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |