Noodrantsoen he?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:32 schreef Isabeau het volgende:
Laten ze nu het water uit de bloempotten weglopen? Zo hey, wat een natte bende
Mooi hè dat Roel in 1 dag de ware Roel liet zien.Hij lijktnu helaas weer in zijn BBroel rol te zittenquote:
Wie is Lithpo???quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:35 schreef Anthraxx het volgende:
Hallo Isa, wil jij even je aandacht van je laptop verleggen naar het echte leven en een vraag van ons aller Litpho beantwoorden?
Jij reageert nergens meer op als je die BB-muur om je heen opgebouwd hebt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wie is Lithpo???
Wel triest dat je alleen zo mijn aandacht kunt trekkenMoet ik ook mijn BB koptelefoon afdoen dan?Maar ik luister naar Linda en Lieske
kan het anders danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij reageert nergens meer op als je die BB-muur om je heen opgebouwd hebt.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:35 schreef Anthraxx het volgende:
Hallo Isa, wil jij even je aandacht van je laptop verleggen naar het echte leven
Ik heb geen idee waar hij het over heeft, echt niet.quote:
Ik ben echt niet zo erg hoorquote:
Ja, daar welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar hij het over heeft, echt niet.
Ik hoo rnu alleen gestofzuig.
belachelijk, je moet niet van die zware eisen gaan stellen, niet echt sociaal van je..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We willen haar ook wel eens spreken zonder de tussenkomst van dit forum.
Je kan alvast de uien snijden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:39 schreef Anthraxx het volgende:
Wanneer ga je koken?
Dan moet jij eerst de afwas doen, pannen zijn opquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, daar wel
Wanneer ga je koken?
en weerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:39 schreef scanman01 het volgende:
Roel denkt "Ja, bekijk het even... schoonmaken? Ik ben geen homo!"
[afbeelding]
Zonder pindakaas, dat wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan alvast de uien snijden.
We eten uiensoep. Echt waar. Mijn idee
Die is al gedaan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dan moet jij eerst de afwas doen, pannen zijn op
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:39 schreef scanman01 het volgende:
Roel denkt "Ja, bekijk het even... schoonmaken? Ik ben geen homo!"
idd, vrij hypocriet van Lieske, om zo close te doen met iemand waarvan ze weet dat deze haar genomineerd heeft.quote:
wat ben jij creatief en orgineel...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan alvast de uien snijden.
We eten uiensoep. Echt waar. Mijn idee
Géén idee waar ik die inspiratie toch elke keer weer opdoe met eten verzinnen. Een raadsel!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:41 schreef muizemeis het volgende:
wat ben jij creatief en orgineel...
of heet dat solidair??
![]()
geloof ik toch niet!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik signaleer een Tanja in de hal! Tanja in de hal!
Het komt er vast ook wel op neer dat ik sta te koken en zij alles coördineert achter haar laptop.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:42 schreef Loedertje het volgende:
* Loedertje heeft 1 ding door
Mannen zijn er voor de keuken
Mannetje van Muizenmeis kan goed afwassen, Anthraxx kan goed afwassen en ook speecore heeft zich vandaag bewezen !
Zolang je jezelf maar niet gaat identificeren met gnagnagna....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Géén idee waar ik die inspiratie toch elke keer weer opdoe
Ik heb meegeholpen met de boodschappen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:43 schreef Isabeau het volgende:
Seborik en Atrimar hebben afgewassen, Loederook mannen, vooruit
mijn man kookt ook beter dan ik, is fantastisch in badkamer schoon maken en niemand verft mn haar beter dan hijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:42 schreef Loedertje het volgende:
* Loedertje heeft 1 ding door
Mannen zijn er voor de keuken
Mannetje van Muizenmeis kan goed afwassen, Anthraxx kan goed afwassen en ook speecore heeft zich vandaag bewezen !
Hoe wilde je het anders doen danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het komt er vast ook wel op neer dat ik sta te koken en zij alles coördineert achter haar laptop.
Seborik heeft vandaag al een Tanja-imitatie gedaan met kussen onder zijn t-shirt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:44 schreef Loedertje het volgende:
Zolang je jezelf maar niet gaat identificeren met gnagnagna....
Denk dat Anthraxx je stembanden dan laat verwijderen
begrijp ik ook niet helemaal....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoe wilde je het anders doen dan
Kán het anders ?
Die bierbuik stond hem wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Seborik heeft vandaag al een Tanja-imitatie gedaan met kussen onder zijn t-shirt.Leek meer op een bierbuik, maar vooruit.
Volgens mij gaat het prima zo, ik kan de keuken goed zien vanaf hier en ik zie nog niemand uien snijdenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:45 schreef Loedertje het volgende:
Hoe wilde je het anders doen dan
Kán het anders ?
Mijn vriendje is ook fantastisch in het schoonmaken en koken, ach , hij leert elke dag en ik proef vooruitgangquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:44 schreef muizemeis het volgende:
mijn man kookt ook beter dan ik, is fantastisch in badkamer schoon maken en niemand verft mn haar beter dan hij![]()
![]()
![]()
Dat laatste neem ik ook voor liefquote:hij heeft wel een ongeschoren kop en een tattoo
tanja: nee doe ik normaal ook niet, zou hypocriet zijn er nu mee te beginnen..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:45 schreef scanman01 het volgende:
Chantal legt Tanja de werking van blik en veger uit.
[afbeelding]
En ik moet ook nog je PC repareren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het prima zo, ik kan de keuken goed zien vanaf hier en ik zie nog niemand uien snijden
Dan is hij volgens Joost vast een bouwvakker-hetero.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:44 schreef muizemeis het volgende:
[..]
mijn man kookt ook beter dan ik, is fantastisch in badkamer schoon maken en niemand verft mn haar beter dan hij![]()
![]()
![]()
hij heeft wel een ongeschoren kop en een tattoo
Da's dat groene T shirtje van gisteren (zij heeft geen man die de was voor haar doetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:46 schreef milagro het volgende:
Tanja draagt de zwangerschapsband boven de buik
Of is dat een t-shirtje wat eronderuit piept?
wacht, zei ze dat echt??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:46 schreef muizemeis het volgende:
tanja: nee doe ik normaal ook niet, zou hypocriet zijn er nu mee te beginnen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |