Wat? Die bezitterige homofoob? Totááál op afgeknapt.quote:
Ja dat klopt, met name mn linkerschouder (gescheurde spier)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij zit te computeren en je man aan de afwas
Daar zit iets helemaal scheef in dat huwelijk
Ik had van jou ook niets anders verwachtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat? Die bezitterige homofoob? Totááál op afgeknapt.
Doe je de wc wel dan???? Dát zou ik weigeren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:12 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ja dat klopt, met name mn linkerschouder (gescheurde spier)
Verder is de taakverdeling als volgt: ik weiger af te wassen en de badkamer schoon te maken, en de rest verdelen we eerlijk
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:12 schreef b0ng het volgende:
waar is tanja>?
Ja het is idd belachelijk zoals hij reageerde, zoooooooooo door de mand gevallen!!!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat? Die bezitterige homofoob? Totááál op afgeknapt.
maar als er een man in je buurt komt dan roddel ik die helemaal de grond inquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:08 schreef milagro het volgende:
Roel is wel tof in deze
dan blijf ik gewoon relaxed
Maar bij jou heeft alleen Lieske nog maar je symphatie, nu Roel het zo schandalig verbuid heeft?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had van jou ook niets anders verwacht
Bij voorkeur niet, maar kan hem moeilijk álles laten doen. Het enige wat ik perse wel wil doen (owja zooo stereotype) is de wasquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe je de wc wel dan???? Dát zou ik weigeren.
Zeker weten. Eikel dat hij is. Maar andanks die vele minpuntjes nog altijd stukken aangenamer gezelschap dan de rest van dat klootjesvolk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar bij jou heeft alleen Lieske nog maar je symphatie, nu Roel het zo schandalig verbuid heeft?
Geen idee, weet alleen dat Hans Klok speciale gast was vandaag.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:12 schreef b0ng het volgende:
waar is tanja>?
Het ergste vond ik nog dat-ie het onprettig vindt als anderen zijn vriendin betasten. Wat ben je dan een egoistische lul.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja het is idd belachelijk zoals hij reageerde, zoooooooooo door de mand gevallen!!!!
Ik heb dergelijke opmerkingen dus echt nog noooooooooooit gehoord van mannen, echt niet, nergens niet, nee hoor!
het een sluit het ander niet uit, kan heel makkelijk samen gaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
maar als er een man in je buurt komt dan roddel ik die helemaal de grond in
belachelijk inderdaad !quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Het ergste vond ik nog dat-ie het onprettig vindt als anderen zijn vriendin betasten. Wat ben je dan een egoistische lul.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:18 schreef scanman01 het volgende:
Roel is wel ingekakt sinds hij loopt te slijmen met Dido trouwens.
Hij heeft gelijk in deze.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:10 schreef scanman01 het volgende:
Rob ergert zich. Hij gaat het zo ook zeggen tegen de anderen. En er zijn nog een paar dingetjes. Hij gaat zometeen even de leider (lijder) weer uithangen. De vloer op de douche is niet droog. De handdoeken liggen op de grond. Dat is Rob niet gewend. Dus Rob gaat klagen.
Ja ik thuis altijd geleerd, lekkers moet je delenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Het ergste vond ik nog dat-ie het onprettig vindt als anderen zijn vriendin betasten. Wat ben je dan een egoistische lul.
Dacht je dat het live was dan??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:19 schreef HenkieVdV het volgende:
Waarom zitten ze dáár (hemelsbreed 100 km van Enschede) in de zon, mét zonnebril, en regent het hier en is het kutweer?
Dan hoor ik hem idd liever zeggen dat iemand die iemand anders spuugt wel homo moet zijn... en dat iemand die het zwanenmeer kent ook niet vies zal zijn van de mannenliefde.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was even een opleving inderdaad ..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:18 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Dus die tirades tegen homofielen en agressieve taal naar iedereen die ook maar naar zijn vriendin kíjkt, noem jij inkakken?
Het is voor een aantal in het huis te hopen dat ze snel van de R afstappen met exits.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:19 schreef b0ng het volgende:
joost : "zijn we compleet? waar zijn rikkert en ralph?"
Ja maar wat wil je, ik bedoel, combineer die letter maar eens met de dubele punt!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is voor een aantal in het huis te hopen dat ze snel van de R afstappen met exits.
Maar natuurlijk niet gelijk... eerst een paar trekjes nemen... want dat is belangrijker dan een opdracht van bbquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:26 schreef b0ng het volgende:
tanja na de dbk
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maar natuurlijk niet gelijk... eerst een paar trekjes nemen... want dat is belangrijker dan een opdracht van bb
Gelukkig maakt DIdo wel heel vaak iets schoon, dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:29 schreef cuall het volgende:
Goed zo Dido gaat er tegen in
Echt Joost. Geweldig!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:19 schreef b0ng het volgende:
joost : "zijn we compleet? waar zijn rikkert en ralph?"
ik denk in bed, waar ze 80% van de dag isquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:12 schreef b0ng het volgende:
waar is tanja>?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |