Niet dus, hèquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan zal ik eens wat anders aantrekkenmijn topje is vrij sexy en ik dacht dat dat wel kon met hun in de buurt.
Dat is schrikken hequote:
Ik deed een poging! Maar zaten geen batterijen inquote:
is je overbuurman, moet je je gortdijnen maar eens dichtdoenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het blijft alleen last om de deksel van de scanner dan goed plat te krijgen. Daar heb je weer een Dido als vrouw voor nodig.
[/quote
LOL gewoon duwen!!
[quote]Op zaterdag 1 oktober 2005 15:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ken je ons?
Nu word je weer net even vervelend.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Droog is waarschijnlijk net het probleem als scanman's vrouw opeens die scanman naakt in haar buurt ziet.
uitstekende diagnose mevr de dokter
Heb je wel eens een half paleis gestofzuigd?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Dan stofzuigt ze verdomd lang en vaak , Scan
ze zeiden het allebeiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In dat geval is hij een bekrompen mannetje.
Bijna maar het scheelt niet veelquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:12 schreef muizemeis het volgende:
[..]
is je overbuurman, moet je je gortdijnen maar eens dichtdoen![]()
Isabeau weerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:13 schreef Sanne het volgende:
Wat doet dit topic ineens in Feedback???
smoesjes...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik deed een poging! Maar zaten geen batterijen in
Kenmerkend voor een sexueel gefrustreerde man is dat hij niet veel kan hebben van een sterke vrouw en dat omschrijft als vervelendquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nu word je weer net even vervelend.
wart doet feedback bij bb??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:13 schreef Sanne het volgende:
Isa weerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:13 schreef Sanne het volgende:
Zoiets dus, maar dan de helftquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je bent zó goed met foto's dat het vast een hele gemakkelijke taak is om eventjes een fotootje van je prachtige 3kamerflatje te maken .
Neh, DD en calvélobbes hebben daar geen rechten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:15 schreef BONG4002 het volgende:
Straks gaat deze nog opslot als ie te lang in FB blijft staan
Anders ga je er even serieus op in.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je bent écht niet goed bij je hoofd.
Vrouwen hebben die sexuele spanning ook.
(misschien moet je tóch eens wat meer communiceren met je vrouw, dan had je dit soort dingen allang geweten)
Ga dan ook gewoon werken en zorg dat je personeel kunt hurenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je wel eens een half paleis gestofzuigd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |