irl lukt het niet meer, alleen als ie dr kan scannenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Was idd al bang dat jullie ook al jaren amper sex hebben
Allen op dinsdagavondquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:05 schreef Loedertje het volgende:
Rob zei het alleenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, Lies heeft helemaal gelijk in dit geval![]()
Volgens mij zijn we allemaal meligquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:05 schreef milagro het volgende:
Schrik me rot, gaat Nathalie ineens praten
Dacht even dat mijn dochter thuis was....
en ik heb geen dochter, dus kun je nagaan hoe ik schrok
We wilden paleis het loo nabouwen, maar zijn ongeveer halverwege gestopt. Maar is nog groot genoeg hoor. Stofzuigen kost wel even tijd en dan kan ik mooi rustig op fok dom ouwehoeren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:04 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow heb je dr een kartonnen doos aangeplakt??
zal tijd worden zeg.... en nee niet kijken hoor, laqat ze maar aanmodderen, worden ze groot en sterk vanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel goed afgericht trouwens, ze zijn werkelijk in de keuken bezig. Ik denk niet dat het goed gaat en normaal zou ik gaan kijken, maar ik wil niet bij BB weg.
Gelukkig maak je je dus wel zorgen. Dat doet me dan weer goedquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
LOLquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We wilden paleis het loo nabouwen, maar zijn ongeveer halverwege gestopt. Maar is nog groot genoeg hoor. Stofzuigen kost wel even tijd en dan kan ik mooi rustig op fok dom ouwehoeren.
Droog is waarschijnlijk net het probleem als scanman's vrouw opeens die scanman naakt in haar buurt ziet.quote:
Het gaat dan ook niet om wat jij voelt, maar wat zij (de mannen) voelen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook. Ik geloof dat ik nog nooit seksuele spanning heb gevoeld bij heel veel van mijn mannelijke vrienden (sorry, jongens).
Wel goed afgericht trouwens, ze zijn werkelijk in de keuken bezig. Ik denk niet dat het goed gaat en normaal zou ik gaan kijken, maar ik wil niet bij BB weg.
Maar het is ook mijn avondetenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:07 schreef muizemeis het volgende:
zal tijd worden zeg.... en nee niet kijken hoor, laqat ze maar aanmodderen, worden ze groot en sterk van
Het gaat ook om de mannen hè. Mannen kunnen geen vriendschap hebben met vrouwen, omdat er toch altijd sexuele spanning is. Dat is juist één van die mannenregels waar Roel het altijd over heeft.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook. Ik geloof dat ik nog nooit seksuele spanning heb gevoeld bij heel veel van mijn mannelijke vrienden (sorry, jongens).
Dan zal ik eens wat anders aantrekkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:08 schreef milagro het volgende:
Het gaat dan ook niet om wat jij voelt, maar wat zij (de mannen) voelen.
Een man voelt altijd sexuele spanning, alleen zal dit niet altijd laten merken, om de vriendschap niet te schaden.....
zo is de opvatting dus.
Dan stofzuigt ze verdomd lang en vaak , Scanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We wilden paleis het loo nabouwen, maar zijn ongeveer halverwege gestopt. Maar is nog groot genoeg hoor. Stofzuigen kost wel even tijd en dan kan ik mooi rustig op fok dom ouwehoeren.
als het mislukt moeten zij het opeten en mag jij wat lekkers bestellen.... moet je zien hoe snel ze het lerenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar het is ook mijn avondeten
Roel heeft alleen voor pampus gelegen zonder koffie. uh huh...daarom kwam hij er elke nacht uit om te roken.
Je bent zó goed met foto's dat het vast een hele gemakkelijke taak is om eventjes een fotootje van je prachtige 3kamerflatje te maken .quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
zuigen krengquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Dan stofzuigt ze verdomd lang en vaak , Scan
Het blijft alleen last om de deksel van de scanner dan goed plat te krijgen. Daar heb je weer een Dido als vrouw voor nodig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:05 schreef muizemeis het volgende:
[..]
irl lukt het niet meer, alleen als ie dr kan scannen![]()
foto foto foto!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:10 schreef Isabeau het volgende:
Seborik zit hier voor mijn ogen rauwe ui te vreten!!oh mijn god wat smerig
Hij kijkt niet blij
Je bent écht niet goed bij je hoofd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat ook om de mannen hè. Mannen kunnen geen vriendschap hebben met vrouwen, omdat er toch altijd sexuele spanning is. Dat is juist één van die mannenregels waar Roel het altijd over heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |