Middagquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:23 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmiddag.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:26 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga denk ik van mijn nijn ook eens een keer een t-shirtje maken.
Lang geleden?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:30 schreef B_BOY het volgende:
ey jaqaurized das lang geleden dat we jou hebben gezien. maar in ieder geval goede middag hier.
men neme een mes men snijde het konijn aan de buik zijde open en stroopt het velletje der af en dan knip je ff uit dichtnaaien en voila een konijneshirt (wel erg klein)quote:
uitrekkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:31 schreef B_BOY het volgende:
[..]
men neme een mes men snijde het konijn aan de buik zijde open en stroopt het velletje der af en dan knip je ff uit dichtnaaien en voila een konijneshirt (wel erg klein)
Mwoah ik was er gisteravond nog.quote:
das toch alweer een uur of twaalf geleden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mwoah ik was er gisteravond nog.
`quote:
dat werkt ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:35 schreef Eix het volgende:
[..]
`
Nee hoeft niet... heb me al een vest gepakkkkttttt....
Mjah zoiets.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:34 schreef B_BOY het volgende:
[..]
das toch alweer een uur of twaalf geleden.
Nee. Jij?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:40 schreef Talena het volgende:Iemand nog plannen voor vandaag/vannacht?
nee...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:40 schreef Talena het volgende:Iemand nog plannen voor vandaag/vannacht?
Wat doe jij nou weer in GCSC.quote:
Maar daar zitten alleen volwassenen.quote:
Filmpje kijken met wat mensen. Kom je ook?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:40 schreef Talena het volgende:Iemand nog plannen voor vandaag/vannacht?
Nope, ben donderdag al wezen stappen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:40 schreef Talena het volgende:Iemand nog plannen voor vandaag/vannacht?
Wie is dat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:42 schreef Talena het volgende:
Ehh.. ik ga straks naar de stad... en ik ga vanavond Scorp[AM] meeten
Jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:40 schreef Talena het volgende:Iemand nog plannen voor vandaag/vannacht?
in-twine..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:42 schreef Eix het volgende:
[..]
Nope, ben donderdag al wezen stappen...
Ik moet alleen nog zometeen naar de Music Machine gaan om daar kaartjes voor Intwine te kopen...
Spreek je trouwens Intwine uit als In-twine of als Int-wine?![]()
en dan beweren dat je je eigen verveeld.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
JaTot 7 uur fokken/internetten/msnen dan douche en omkleden en naar een feest. Daarna weer fokken/internetten/msnen en mischien nog eventjes opstap
.
Enerverende dagje
In-twine volgens mijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:42 schreef Eix het volgende:
Spreek je trouwens Intwine uit als In-twine of als Int-wine?![]()
Niet mijn type.quote:
haha okquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niet mijn type.Alhoewel ie wel dezelfde opleiding doet.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:45 schreef B_BOY het volgende:
ik heb in het voorprogramma gespeeld van in-twine![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |