Groen is mooiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:02 schreef saaw het volgende:
oranje is niet mooi idd
t wordt groen denk k
Yeah geel met oranje kan wel maar niet voor huizen, fietsen kleding etc.quote:
Nu komt er weer een nummer van Evansensnefdasljkfquote:
Je weet wel, een driehoekige kamerquote:
jupquote:
Terugkrabbelenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:03 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Yeah geel met oranje kan wel maar niet voor huizen, fietsen kleding etc.
Alleen voor wallpapers en plaatjes
heb ik al eens gehadquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:03 schreef brainster het volgende:
[..]
Groen is mooi
Waarom schilder je je kamer niet groen?
Je zei dat het per definitie lelijk is, dus altijdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:03 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Yeah geel met oranje kan wel maar niet voor huizen, fietsen kleding etc.
Alleen voor wallpapers en plaatjes
Vandaar. Ik vond t vrij raar klinkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:03 schreef saaw het volgende:
[..]
jup
heb een balkon aan mn kamer dus die hele kant is glas en een beetje houtwerk [dat blauw en paars is] en een groen gordijn
ik heb een tijdje een oranje plafond gehad en de rest van de kamer gewoon wit, dat vond ik best mooiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:04 schreef Palau het volgende:
[..]
Je zei dat het per definitie lelijk is, dus altijd. Voor huizen is het idd niet mooi, behalve als het pastel is, maar oranje past bij veel dingen...
Ikke zelfs twee keitoffe oranje t-shirtsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:05 schreef Fwnk het volgende:
Ik heb een keitof orianje shirt
Maak zo pics!
Foto'squote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:06 schreef saaw het volgende:
[..]
[al heb ik nu een oranje shirtje aan, maar dat is soort baby-oranje, heel licht en heel lief, en er staat een eend opdus dan mag het ]
Ik heb pics!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:06 schreef Palau het volgende:
[..]
Ikke zelfs twee keitoffe oranje t-shirts
Als het kan wel niet zeggen dat het opeens mooi isquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:04 schreef Palau het volgende:
[..]
Je zei dat het per definitie lelijk is, dus altijd. Voor huizen is het idd niet mooi, behalve als het pastel is, maar oranje past bij veel dingen...
Ik heb een oranje gestreept shirtje gekregen van dinnies.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:05 schreef Fwnk het volgende:
Ik heb een keitof orianje shirt
Maak zo pics!
succes..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:17 schreef Fwnk het volgende:
Ik ga effe een pctje fixxen bij iemand, ben met een half uurtje terug
pc opnieuw opgestart ofzo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:17 schreef B_BOY het volgende:
nou me probleem van de punten die ineen keer kwam is opgelost.
ook jij veel succes,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |