Nog een hakkende Hobbit gezien?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:37 schreef Treinhomo het volgende:
'k ben net nog in de Groenstraat geweest...bij de Jumbo...
das ergquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:37 schreef Treinhomo het volgende:
'k ben net nog in de Groenstraat geweest...bij de Jumbo...
Nee, maar wel talloze wonderbaarlijke parkeerverrichtingen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Nog een hakkende Hobbit gezien?
Sint Willebrord volk zeker.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Precies; 't stikt daar de moord van de Tokkies...
'Broekhoven'.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Sint Willebrord volk zeker.
die is ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:41 schreef mr_anonimous het volgende:
@ DH deze gast uit TFF wil ik ook liever niet tegenkomen:
[afbeelding]
Oh die moet ik dan eens even huren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:43 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die is ook
samen met frank harper vind ik tamer hassan een van de sterkste britse acteurs op dit moment.
vond m ook sterk in layercake
De beruchte Efteling-rellenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Wel eens mot gehad met tuig uit Sint Willebrord in de Efteling.
klinkt niet prettig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Wel eens mot gehad met tuig uit Sint Willebrord in de Efteling.
Was het ook niet echt. Hun drongen voor. Een vriend van zei er iets van. Toen trokken direct een mes. Ja dan laat je zo'n mongool maar voor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:45 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
klinkt niet prettig.
SW staat niet als t vriendelijkste dorp bekend
* mompelt iets over groot kamp-verleden, weet (gelukkig) niet van de hoed en de randquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was het ook niet echt. Hun drongen voor. Een vriend van zei er iets van. Toen trokken direct een mes. Ja dan laat je zo'n mongool maar voor.
Nee dit was niet met school.quote:
Jij woont er (gelukkig) ver vandaan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:50 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
* mompelt iets over groot kamp-verleden, weet (gelukkig) niet van de hoed en de rand
Ik had ineens een mental image van busjes ME-ers die door het sprookjesbos scheurden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee dit was niet met school.Was er met twee vrienden en drie meiden.
ver genoegquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij woont er (gelukkig) ver vandaan?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:12 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik had ineens een mental image van busjes ME-ers die door het sprookjesbos scheurden.![]()
arme THquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal het een keer in een verhaaltje verwerken.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:12 schreef Berkery het volgende:
Ik had ineens een mental image van busjes ME-ers die door het sprookjesbos scheurden.![]()
Fok!straat Hooligans! Mooie titel voor dat verhaaltje!quote:
'Berk goes mental'quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal het een keer in een verhaaltje verwerken.
En Peaceman is ineens niet meer zo vredig.quote:
Ja hoor! Kan dat ook met krukken? En ben ik daar niet te oud voor? De Efteling dan he...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:41 schreef mr_anonimous het volgende:
BB wil je ook Eftelinghoolie worden?
Met die krukken kun je anders hard meppen hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:52 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja hoor! Kan dat ook met krukken? En ben ik daar niet te oud voor? De Efteling dan he...
Kan niet wachten....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met die krukken kun je anders hard meppen hoor.![]()
Als ik straks Green Street Hooligans heb gezien bedenk ik vanavond wel een lollig verhaaltje buiten de reguliere verhaaltjes om over de rjp'ers als Hooliganfirm. Met Dolle_Hond als leider. Kan niet anders met die naam.
Hakkende fok!dames! Dat is een primeur hoor!quote:
Nee dank je wel mr_a maar ik ben meer een lezer dan een meespelerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Wil jij eigenlijk niet in het verhaaltje Pos?
Okay, mocht je er toch in willen dan bedenk ik zo een character voor je hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:11 schreef pos het volgende:
[..]
Nee dank je wel mr_a maar ik ben meer een lezer dan een meespeler
Wel lief dat je het vraagt
Is goedquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay, mocht je er toch in willen dan bedenk ik zo een character voor je hoor.![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Ga nu Green Street kijken. Tot straks
Have funquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Ga nu Green Street kijken. Tot straks
Is dit Robert Carlyle? Uit o.a. The Full Monty en de BBC-serie Hamish Macbeth?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij zou ook wel in een Hooliganfilm passen denk ik:
[afbeelding]
Hooligan !!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:40 schreef Tokay het volgende:
Ik duik de keuken in, even kokkerellen....
[afbeelding]
Tot later!
Mot je klappies, huh?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:46 schreef Treinhomo het volgende:
Hooligan !!
Ik was sowieso niet gespannen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:16 schreef peaceman het volgende:
dat werkt wel ontspannend of niet TH?
ach misschien ontspant zij ook wel van dit plaatje, al heb ik daar mijn bedenkingen bijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik was sowieso niet gespannen...
't was Tokay die geheel overtrokken reageerde.
'k denk dat je Tokay beter kunt proberen te paaien met flink wat sherry...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:18 schreef peaceman het volgende:
ach misschien ontspant zij ook wel van dit plaatje, al heb ik daar mijn bedenkingen bij![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k denk dat je Tokay beter kunt proberen te paaien met flink wat sherry...
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:25 schreef Treinhomo het volgende:
Da's een pracht van een kleurplaat...wat ik je brom.
Zow gaat het de hele middag al.... heb medelij met mij.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:30 schreef Treinhomo het volgende:
Heb je een MacKroket op, dat je zo melig bent ?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:31 schreef Diaan73 het volgende:
Zow gaat het de hele middag al.... heb medelij met mij.![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:30 schreef Treinhomo het volgende:
Heb je een MacKroket op, dat je zo melig bent ?
Begin jij nu ook alquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[afbeelding]
'ADHD, tu-tuu-tu-tutu'
Ow jee..... dan kan ik mn borst natmaken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's geen fase; da's een levenswijze...![]()
Honger hebben ze in Afrika... hier heb je trekquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:40 schreef brother52 het volgende:
![]()
Doe eens wat andere plaatjes, ik krijg hier honger van.
De linker of de rechter...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow jee..... dan kan ik mn borst natmaken.
Dus de hongerwinter wqas eigenlijk een trekwinterquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Honger hebben ze in Afrika... hier heb je trek![]()
Toen was er voedselschaarste en was er wel sprake van honger. Nu is er geen voedselschaarste, dus is het trek.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dus de hongerwinter wqas eigenlijk een trekwinter
En trekvogels gaan richting afrika om hongervogels te worden?
Vlokkenfeest !!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:46 schreef brother52 het volgende:
Dus de hongerwinter wqas eigenlijk een trekwinter
En trekvogels gaan richting afrika om hongervogels te worden?
quote:
*hips* wawazzeggie?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:21 schreef Treinhomo het volgende:
'k denk dat je Tokay beter kunt proberen te paaien met flink wat sherry...
Nope...quote:
Hij was van de Adams Family, pos.quote:
Raul Julia is correct.quote:
O jee...dan is hij vast niet oud geworden.quote:
Nee, zeker niet, 54 jaar slechts ... (op 24 okt. 1994 gestorven).quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:49 schreef pos het volgende:
O jee...dan is hij vast niet oud geworden.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:03 schreef BwennieBren het volgende:
Da's Hilary Swank
Ook goed!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:16 schreef BwennieBren het volgende:
Andie MacDowell?
Ah jammer, helaas geen hattrick voor Bren....quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:30 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ah jammer, helaas geen hattrick voor Bren....
Maar Billy Zane is idd het goede antwoord!![]()
Vind jij hem leuker met of zonder haar?![]()
Leuke zonder haarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:30 schreef Tokay het volgende:
[..]
Vind jij hem leuker met of zonder haar?![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:34 schreef Tokay het volgende:
[..]
Is dit Robert Carlyle? Uit o.a. The Full Monty en de BBC-serie Hamish Macbeth?
Brennie is even tv kijken, maar pos is er geloof ik nog wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Zijn we maar met ons tweetjes Tokay?
En de rest? TH en Wyccie zijn zeker op date, DH is een dvd-tje kijken, Diaan en Peace zijn naar een concert en Berk is een stukje aan het schrijven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:07 schreef Tokay het volgende:
[..]
Brennie is even tv kijken, maar pos is er geloof ik nog wel.
Ik weet zeker dat je van de man hebt gehoord. Min of meer verantwoordelijk voor de Jostiband.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:13 schreef Tokay het volgende:
Oei, iemand die ik niet ken, ben ik bang.
Uit de filmwereld?
Waar de rest uithangt is mij niet bekend.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
En de rest? TH en Wyccie zijn zeker op date, DH is een dvd-tje kijken, Diaan en Peace zijn naar een concert en Berk is een stukje aan het schrijven.
Carl Orff.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Meneer's bekendste werk is de Carmina Burana.
quote:
Aha. Okay, wist ik niet. Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Was lid van de Nazipartij. Heeft na de tweede wereld oorlog zich gewijd aan muziek leren aan geestelijk gehandicapten.
Jim als in dat zoutje van Idols?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:25 schreef BwennieBren het volgende:
Irene & Jim door yeah!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oops liet me even gaan, sowwie
Ja die ja!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jim als in dat zoutje van Idols?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:37 schreef wyccie het volgende:
Pharell Williams
quote:
Nee! Ze zou dan toch minstens Tante Gerrit zijn!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:40 schreef Treinhomo het volgende:
Ome Gerrit de postduif.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:41 schreef BwennieBren het volgende:
Caro Lenssen?
U gaat door naar de volgende ronde!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:40 schreef Treinhomo het volgende:
Ome Gerrit de postduif.
Zanger en maker van vette beats en remixes. Hij heeft ook een groep genaamd N.E.R.D.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:41 schreef sooty het volgende:
Jennifer Jason Leigh ?
Who the fuck is Pharrel Williams ?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Lenin?
Tweewerf neen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:44 schreef sooty het volgende:
Leon Trotski ?
Okay. Bedankt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zanger en maker van vette beats en remixes. Hij heeft ook een groep genaamd N.E.R.D.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:46 schreef wyccie het volgende:
Stalin?
quote:Ik zal wel weer iets heel doms zeggen...
Nee hoor. Nooit het nummer Lapdance gehoord?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:45 schreef sooty het volgende:
[..]
Okay. Bedankt.
Is het een schande als ik door nog nooit van heb gehoord ?
Ik naar Salma Hayek!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:46 schreef Tokay het volgende:
Sorry, was even een beetje afwezig.
Zit met een half oog Youp te kijken.
Ik wél. Pharell isquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee hoor. Nooit het nummer Lapdance gehoord?
waar is die dan ? en waarom kom je daar nu pas meequote:
Ken het niet. Ik ga het even downloaden met Limewire bij een onlineshop.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee hoor. Nooit het nummer Lapdance gehoord?
Op RTL 5 in Fools rush in met Matthew Perry. Sorry vergeten te melden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:49 schreef Bullpit het volgende:
[..]
waar is die dan ? en waarom kom je daar nu pas mee![]()
je moet eigenlijk de clip zien, die isquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:50 schreef sooty het volgende:
[..]
Ken het niet. Ik ga het even downloaden met Limewire bij een onlineshop.
ok tnx, youp is toch afgelopen bijnaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op RTL 5 in Fools rush in met Matthew Perry.
De x-rated version dan wel gelijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:51 schreef Bullpit het volgende:
[..]
je moet eigenlijk de clip zien, die is![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:52 schreef wyccie het volgende:
Lieverd, is het wel een Rus
Tegen jou lieg ik niet, dat weet je toch ?quote:of is dat slechts misleiding?
Fools Rush in ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:52 schreef Bullpit het volgende:
[..]
ok tnx, youp is toch afgelopen bijna
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[..]
Tegen jou lieg ik niet, dat weet je toch ?![]()
Ik luister nu naar de MP3. Ik kende 'm toch wel. 't Is echter niet 'my cuppa tea' .quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:51 schreef Bullpit het volgende:
[..]
je moet eigenlijk de clip zien, die is![]()
als het inderdaad bij een kwartiertje blijftquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Klef kwartiertje is weer begonnen.
Had beter naar Salma en Matthew kunnen kijken. Het is wel een romcom maar alles met Salma is het kijken waard. En om Matthew moet ik ook wel vaak lachen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:57 schreef Tokay het volgende:
Youp is afgelopen.
Mwaoh, het was toch wel weer een herhaling van zetten.....![]()
Hoeft ook niet. Maar denk dat iedereen dat nummer van N.E.R.D. wel eens tegen zijn trommelvliezen heeft gekregen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:58 schreef sooty het volgende:
[..]
Ik luister nu naar de MP3. Ik kende 'm toch wel. 't Is echter niet 'my cuppa tea' .
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Klef kwartiertje is weer begonnen.
Sorryquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:58 schreef Bullpit het volgende:
[..]
als het inderdaad bij een kwartiertje blijft![]()
Een van leden van het politburo van de Russische Communistische Partij, net zoals Lenin, Stalin, Trotski waren.quote:
geen probleem hoor , is wel geinig zo'n Fokquote:
Ik had het over de film!quote:
Oh...eh...nou; die is 't dus niet...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:05 schreef BwennieBren het volgende:
Een van leden van het politburo van de Russische Communistische Partij, net zoals Lenin, Stalin, Trotski waren.
Wij hebben deze show live in Carre gezien, we vonden het erg goed... nu ook weer toch wel weer iets anders...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:57 schreef Tokay het volgende:
Youp is afgelopen.
Mwaoh, het was toch wel weer een herhaling van zetten.....![]()
Ik geef toe dat het erg leek of ik commentaar op Wyccie gaf.quote:
Oh klef kwartiertje is hier nog bezig dus.quote:
TH reageert met Gek kwartiertje. Dat kan ik wel waarderen.quote:
Da's geen fase; da's een levensstijl...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:14 schreef mr_anonimous het volgende:
TH reageert met Gek kwartiertje. Dat kan ik wel waarderen.
Stond je wiegje soms in Sint Willebrord?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's geen fase; da's een levensstijl...![]()
Ik ben prettig gestoord...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Stond je wiegje soms in Sint Willebrord?
Jij trekt dus geen mes als mensen zeggen dat je voordringt. Mooi!quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:19 schreef wyccie het volgende:
Journalist?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:20 schreef Bullpit het volgende:
uitvinder?
Yep. Sterker nog; founding father van de spionnenbond...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:27 schreef BwennieBren het volgende:
Spion?
Je zal toch ook wel wat componisten en schrijvers kennen ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:28 schreef wyccie het volgende:
Ik ken verder alleen Russische presidenten, turners en een gekke monnik.
En het russisch ei natuurlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:28 schreef wyccie het volgende:
Ik ken verder alleen Russische presidenten, turners en een gekke monnik.
Oh ja.... mijn geheugen hèquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je zal toch ook wel wat componisten en schrijvers kennen ?
Nog nooit gehad.quote:
En vodka?quote:
's van zijn hand.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:33 schreef wyccie het volgende:
KGB?
256 ram?quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
's van zijn hand.
Weet je nu hoe meneer heet ?
Meneer heette inderdaad Felix.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:39 schreef BwennieBren het volgende:
eh.. bloedige felix?
'Telraam' voor dummies...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:39 schreef wyccie het volgende:
Dat is een abacus!
Ja hij ja, oprichter van de geheime politie van de Sovjet-Unie, blablablabla, voorloper van de KGB, iets met Feliks Djezinski of zo...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Meneer heette inderdaad Felix.
En dat bloedige, daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen...
Waarom weet ik dat soort dingen niet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:43 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja hij ja, oprichter van de geheime politie van de Sovjet-Unie, blablablabla, voorloper van de KGB, iets met Feliks Djezinski of zo...
join the clubquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom weet ik dat soort dingen niet?![]()
Tja; ik post nu eenmaal enkel kwaliteitsplaatjes...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:50 schreef Bullpit het volgende:
volgens mij was deze makkelijker als de Rus van TH
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:52 schreef Tokay het volgende:
Jean Paul Belmondo?
Was examenstof voor geschiedenis in mijn examenjaar (1978) en vond ik toentertijd weinig interessant. Nu is geschiedenis min of meer hobby van mequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom weet ik dat soort dingen niet?![]()
Bullpit kwam eerder met het goede antwoord.quote:
Dan is het voor jouquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:51 schreef Bullpit het volgende:
jean paul belmondo
quote:De volgende ochtend heel vroeg stapten de kinderen op hun fietsen. Ze reden richting het enge bos. Wyccie wou al eerder gaan maar Andy zei dat het in het donker te gevaarlijk was om Scrutinizer te pakken. Andy had iedereen gezegd een wapen mee te nemen. Andy zelf had zijn honkbalknuppel bij zich. Tokay een houten roeispaan. Berk had een hamer en Wyccie het strijkijzer van haar moeder. TH kwam met een koekepan aan zetten. We pakken die Scrutinizer nu zo hard aan dat ie ons nooit meer durft te pakken zei Andy stoer. Ze fietsten richting het grote bos. Het duurde best lang voor ze er waren maar na dik een uur fietsen waren ze er eindelijk. Ze liepen het grote bos in. Ze hadden hun wapens in de hand. Het schemerde nog en het was best eng in het bos. Wyccie hield TH’s hand vast. Ineens zagen ze iets. TH begon hard te huilen. Daar lag Treinsharpei. Hij ademde zwakjes en hij zat onder het bloed. Scrutinizer had hem toegetakeld. We moeten met hem naar de dierenarts zei TH. Maar Andy schudde zijn hoofd. Scrutinizer ligt nu te slapen. We pakken hem nu! TH was boos en wou Andy een dreun met de koekenpan geven. Andy stond klaar om met de honkbalknuppel TH een ram te verkopen. Tokay kwam er tussen. Andy heeft gelijk. We moeten Scrutinizer pakken! Treinsharpei brengen we straks naar de dierenarts zei ze streng. TH en Andy lieten hun wapens zakken. Rechercheur Peaceman en rechercheur DH waren druk aan het zoeken naar sporen van Scrutinizer. Maar ze konden nog niks vinden. Ze taste eigenlijk volledig in het duister. Juffrouw Diaan kwam op de fiets vertellen dat de kinderen weer zoek waren. Niet weer toch zei rechercheur Peaceman boos. Ineens wist rechercheur DH waar Scrutinizer zat. Hij zit in het bos! Scrutinizer zit in het bos. En Andy weet waar. Die kinderen zijn hem gaan vangen! Kom op naar het bos!zei rechercheur DH enthousiast. Juffrouw Diaan stapte ook in. Ze reden snel naar het grote bos. De kinderen waren inmiddels de blokhut genaderd maar tot hun schrik was die gemene Scrutinizer gewoon wakker. Hij stond de Jack te plukken. Wyccie was nu kwaad. TH wou haar nog tegenhouden maar dat kwam hem op een dreun van het strijkijzer te staan. Ze stormde op de blokhut af. Andy, Berk en Tokay rende er achter aan. Wyccie trapte tegen de deur maar die was harder dan ze verwacht had, dus viel ze om. Scrutinizer kwam naar buiten. Wyccie wou hem een stomp met het strijkijzer geven maar dat mislukte. Scrutinizer tilde Wyccie op. Andy rende op Scrutinizer af en sloeg hem het de knuppel tegen zijn buik. Scrutinizer liet Wyccie vallen en zakte door zijn knieën. Tokay sloeg hem tegen zijn borst en Berk sloeg hem met de hamer op zijn kop. Rotkinderen! Ik maak gehakt van jullie!riep Scrutinizer boos. Ineens zag hij rechercheurs Peaceman en DH de heuvel op komen. Scrutinizer stapte hinkend op een quad en reed dieper het bos in. Wyccie haalde vlug haar pinguïns uit de blokhut. Ze waren weer veilig. Juffrouw Diaan kwam op TH af en zei: Sorry TH maar Treinsharpei is dood. TH begon heel hard te huilen. De andere kinderen waren ook verdrietig.
yep, helaas niet meer op de velden te bewonderenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Collina
Dat is Tong niet met je eens. Die heeft een hekel aan hem.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:00 schreef Bullpit het volgende:
[..]
yep, helaas niet meer op de velden te bewonderen![]()
quote:
sinds de wedstrijd Nederland - Tjechie waar ik bij was tijdens het EK 2000 in de Arena, kan ie niet meer stuk bij mijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is Tong niet met je eens. Die heeft een hekel aan hem.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:03 schreef wyccie het volgende:
En ik zou TH nooit met een strijkijzer slaan!![]()
ik zie alleen dotfotoplaatjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:05 schreef Tokay het volgende:
Arme Treinsharpei. RIP, ouwe jongen.![]()
![]()
[afbeelding]
Er zullen toch wel enkele puppies van 'm worden ontdekt ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:05 schreef Tokay het volgende:
![]()
[afbeelding]
Ja, mogen we alsjeblieft een klein treinsharpeipuppietje terug Mr_A?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Er zullen toch wel enkele puppies van 'm worden ontdekt ?
Zoals dat hoort, in dit soort verhalen...
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:05 schreef Tokay het volgende:
![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:10 schreef BwennieBren het volgende:
Ja, mogen we alsjeblieft een klein treinsharpeipuppietje terug Mr_A?
Zulke, Bren?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:10 schreef BwennieBren het volgende:
Ja, mogen we alsjeblieft een klein treinsharpeipuppietje terug Mr_A?
Dat isquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:14 schreef Treinhomo het volgende:
Aaliyah ?
Ja een terreintekkel is ook leuk!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:17 schreef mr_anonimous het volgende:
TH krijgt een tekkel. TreinTekkel.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:17 schreef Treinhomo het volgende:
Schrijvert, wyccie ?
Nee, nee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:18 schreef Tokay het volgende:
Is het een Nederlandse meneer?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:17 schreef mr_anonimous het volgende:
TH krijgt een tekkel. TreinTekkel.
uitvinder, musicus, schilder, weer spion?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Nee, nee.
Amerikaan. Los Angeles 1912 –
New York 1992
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:24 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
uitvinder, musicus, schilder, weer spion?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Niet zoveel honden posten! Zit het hooliganverhaaltje te schrijven en wil dat hier posten!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:28 schreef Bullpit het volgende:
ik ben trouwens meer poezenpersoon, dit is mijn nieuwe aanwinst![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:28 schreef Bullpit het volgende:
ik ben trouwens meer poezenpersoon, dit is mijn nieuwe aanwinst![]()
Dat was toch geen hondquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat zei ik nou potverdrie!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat zei ik nou potverdrie!
quote:De Fok!Firm was op weg naar de wedstrijd van FC Fok!. Firmleider Dolle Hond sprak door de microfoon de andere hooligans toe. Ik wil geen gedonder hebben voor we bij de wedstrijd zijn sprak hij streng. TreinHazes ,zo genoemd vanwege zijn voorliefde voor treinen slopen en grote hoeveelheden bier, knikte. Hooligandames Wyccie, BwennieBren, Tokay en Diaan stonden ook op scherp vandaag. Vandaag stond de wedstrijd tussen FC Efteling op het programma. Een beladen wedstrijd. Berkery en Peaceman deelde een blowtje. Andy had al een flinke hoeveelheid vodka genuttigd. De bus stopte voor de Efteling. De Fok!firm stapte uit. Ze liepen door de Efteling. Maar hoewel Dolle Hond gewaarschuwd had konden Andy en Treinhazes het niet laten om Pardoes te mishandelen en zijn pak in de fik te steken. Dolle Hond riep ze tot de orde. Ze moesten door het sprookjesbos. Tong en Scrutinizer konden het niet laten om Roodkapje in haar kont te knijpen. De boze wolf zei er iets van. Dat kwam hem op een paar beuken te staan. Tokay, Wyccie, BwennieBren en Diaan tuigde Sneeuwwitje en de zeven dwergen af. En Peaceman en Berkery die een vreetkick hadden stortte zich volledig op het peperkoekhuisje van de heks. Dolle Hond kreeg het met de fakir aan de stok en stak direct zijn tapijt in de hens. Zie maar hoe je thuis komt riep Dolle Hond hem nog achterna. Ineens reed de ME met het sprookjesbos binnen. Er vielen rake klappen de Fok!firm werd afgevoerd nog voor er een balletje getrapt was.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |