Nog een hakkende Hobbit gezien?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:37 schreef Treinhomo het volgende:
'k ben net nog in de Groenstraat geweest...bij de Jumbo...
das ergquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:37 schreef Treinhomo het volgende:
'k ben net nog in de Groenstraat geweest...bij de Jumbo...
Nee, maar wel talloze wonderbaarlijke parkeerverrichtingen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Nog een hakkende Hobbit gezien?
Sint Willebrord volk zeker.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Precies; 't stikt daar de moord van de Tokkies...
'Broekhoven'.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Sint Willebrord volk zeker.
die is ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:41 schreef mr_anonimous het volgende:
@ DH deze gast uit TFF wil ik ook liever niet tegenkomen:
[afbeelding]
Oh die moet ik dan eens even huren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:43 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die is ook
samen met frank harper vind ik tamer hassan een van de sterkste britse acteurs op dit moment.
vond m ook sterk in layercake
De beruchte Efteling-rellenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Wel eens mot gehad met tuig uit Sint Willebrord in de Efteling.
klinkt niet prettig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Wel eens mot gehad met tuig uit Sint Willebrord in de Efteling.
Was het ook niet echt. Hun drongen voor. Een vriend van zei er iets van. Toen trokken direct een mes. Ja dan laat je zo'n mongool maar voor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:45 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
klinkt niet prettig.
SW staat niet als t vriendelijkste dorp bekend
* mompelt iets over groot kamp-verleden, weet (gelukkig) niet van de hoed en de randquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was het ook niet echt. Hun drongen voor. Een vriend van zei er iets van. Toen trokken direct een mes. Ja dan laat je zo'n mongool maar voor.
Nee dit was niet met school.quote:
Jij woont er (gelukkig) ver vandaan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:50 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
* mompelt iets over groot kamp-verleden, weet (gelukkig) niet van de hoed en de rand
Ik had ineens een mental image van busjes ME-ers die door het sprookjesbos scheurden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee dit was niet met school.Was er met twee vrienden en drie meiden.
ver genoegquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij woont er (gelukkig) ver vandaan?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:12 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik had ineens een mental image van busjes ME-ers die door het sprookjesbos scheurden.![]()
arme THquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal het een keer in een verhaaltje verwerken.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:12 schreef Berkery het volgende:
Ik had ineens een mental image van busjes ME-ers die door het sprookjesbos scheurden.![]()
Fok!straat Hooligans! Mooie titel voor dat verhaaltje!quote:
'Berk goes mental'quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal het een keer in een verhaaltje verwerken.
En Peaceman is ineens niet meer zo vredig.quote:
Ja hoor! Kan dat ook met krukken? En ben ik daar niet te oud voor? De Efteling dan he...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:41 schreef mr_anonimous het volgende:
BB wil je ook Eftelinghoolie worden?
Met die krukken kun je anders hard meppen hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:52 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja hoor! Kan dat ook met krukken? En ben ik daar niet te oud voor? De Efteling dan he...
Kan niet wachten....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met die krukken kun je anders hard meppen hoor.![]()
Als ik straks Green Street Hooligans heb gezien bedenk ik vanavond wel een lollig verhaaltje buiten de reguliere verhaaltjes om over de rjp'ers als Hooliganfirm. Met Dolle_Hond als leider. Kan niet anders met die naam.
Hakkende fok!dames! Dat is een primeur hoor!quote:
Nee dank je wel mr_a maar ik ben meer een lezer dan een meespelerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Wil jij eigenlijk niet in het verhaaltje Pos?
Okay, mocht je er toch in willen dan bedenk ik zo een character voor je hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:11 schreef pos het volgende:
[..]
Nee dank je wel mr_a maar ik ben meer een lezer dan een meespeler
Wel lief dat je het vraagt
Is goedquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay, mocht je er toch in willen dan bedenk ik zo een character voor je hoor.![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Ga nu Green Street kijken. Tot straks
Have funquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Ga nu Green Street kijken. Tot straks
Is dit Robert Carlyle? Uit o.a. The Full Monty en de BBC-serie Hamish Macbeth?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij zou ook wel in een Hooliganfilm passen denk ik:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |