Dit wilde ik even voor de zekerheid vragen. Dit voor de statistieken die ik straks weer post.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:07 schreef superjoden het volgende:
[..]
nee klopt niet.. hij kreeg nadat hij de 2de scoorde geelkijk anders op www.ajax.nl of straks bij talpa

Kap is met die tussenstanden, daarvoor is het live-verslagen topic.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:19 schreef _moder8or_ het volgende:
Geblaat

Ben ik het wel me eens, maar nietvanwege de reden. Wanneer je het niet wilt weten, moet je gewoon niet op een voetbalforum komen op de dag van de wedstrijdquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kap is met die tussenstanden, daarvoor is het live-verslagen topic.
Genoeg mensen die dat topic ontwijken om tussenstanden niet te weten te komen.

quote:De 20-jarige Ajacied Nigel de Jong is niet tevreden met zijn huidige rol als reserve binnen de Ajax selectie. De Oranje-international vind dat hij van trainer Danny Blind te weinig speeltijd krijgt en zit behoorlijk in zijn maag geen vaste waarde te zijn.
Volgens Blind zou De Jong echter niks te klagen hebben over zijn huidige positie binnen de Amsterdamse selectie. "Nigel speelde bijna 90 procent van de wedstrijden onder mijn leiding, dus veel zal hij niet mogen klagen." aldus de Ajax oefenmeester. De 20-jarige Ajacied is bezig aan zijn 4e seizoen bij het Ajax hoofdmachter, echter kent De Jong nog een contract tot komende zomer. Behalve dat Ajax het contract van De Jong wil openbreken en in november in gesprek gaat met de International heeft ook Manchester United en Hamburger SV zich gemeld om De Jong aan zijn einde van zijn contract over te nemen.

ik zag het net ook.. wel mooiquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wow, ik kreeg echt kippenvel bij van de ontlading bij Nigel.
Mooi voor hem, de dood van je beste vriend gaat je niet in de koude kleren zitten, me dunkt.

Ik kreeg ook de rillingen door mijn lijf.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wow, ik kreeg echt kippenvel bij van de ontlading bij Nigel.
Mooi voor hem, de dood van je beste vriend gaat je niet in de koude kleren zitten, me dunkt.

Leuk en aardig, maar ik denk dat het toch aanlokkelijk is voor De Jong. Samen met van der Vaart die daar even een goeie reclamefolder neerlegt bij Nigel in de bus door al die fantastische prestaties. Ik schat de kans dat De Jong en Pienaar bijtekenen inmiddels niet zo heel groot meer hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:16 schreef Nashje het volgende:
HSV denkt nu dat ze iedere speler van ons zomaar kunnen hebben. Sukkels.

Nee ik ook niet. Maar als ze gaan verdienen ze een betere en mooiere club én een mooier land.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:20 schreef twi het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar ik denk dat het toch aanlokkelijk is voor De Jong. Samen met van der Vaart die daar even een goeie reclamefolder neerlegt bij Nigel in de bus door al die fantastische prestaties. Ik schat de kans dat De Jong en Pienaar bijtekenen inmiddels niet zo heel groot meer hoor.

Pienaar misschien als Nigel bijtekent..quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:20 schreef twi het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar ik denk dat het toch aanlokkelijk is voor De Jong. Samen met van der Vaart die daar even een goeie reclamefolder neerlegt bij Nigel in de bus door al die fantastische prestaties. Ik schat de kans dat De Jong en Pienaar bijtekenen inmiddels niet zo heel groot meer hoor.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |